PDA

Se fuld version : NEC DVD Brænder spørgsmål

HereticMind
12-07-2004, 12:50 PM
Skal hente mine nye NEC ND3500A (16x - & + burn, 4x duallayer), og har overvejet hvilke medier man kan bruge.
Nogen af jer som har sådan en brænder (eller ligger inde med information vedr denne) og ved hvilke medier der er bedst, evt også hvor disse så kan købes billigst... :)

Tak..

nimarq
12-07-2004, 04:57 PM
Billige medier findes på www.nierle.de der også kan vælges som dansk. Dog kan det betale sig at købe sammen med andre da portoen er den samme for forsendelser der er på 1 kg eller omkring 20-30 kg.

HereticMind
12-07-2004, 05:56 PM
Fed side der, mange tak for den... :)

Men har hørt at brænderen er lidt selektiv hvad medier angår, så skal lige ha' hittet hvilke den kan klare og ikke kan...

AmbY
12-07-2004, 06:26 PM
Har selv den præsis samme brænder og har selv bestilt og fået de mest billige noname dvd'er inde fra den side der, og de virker så fint som det over hovedet kan og med en firmware opgrade, til din brænder kan du brænde 8x på 4x medier.!

og lige et fif, købt det fra tyskland, så du betaler i Euro, da den virkelige kurs er anderledes fra den på den danske side.!

jeg sparrede 22kroner hvilket jo var portoen, sååå!

men held og lykke med den, godt køb der!

HereticMind
12-07-2004, 08:35 PM
Ok rart at vide... Kan også se at der er nogen som ar skrevet at de medier jeg har tænkt mig at købe virker på brænderen.. :)

Den firmware upgrade du nævner, er det fra deres egen side (der har jeg nemlig fundet et), eller en "fusket" en? :)

AmbY
12-08-2004, 06:11 PM
Ok rart at vide... Kan også se at der er nogen som ar skrevet at de medier jeg har tænkt mig at købe virker på brænderen.. :)

Den firmware upgrade du nævner, er det fra deres egen side (der har jeg nemlig fundet et), eller en "fusket" en? :)

Hmmm er faktisk ikke helt sikekr på det, tror nok det er et fusket opgrade til den. mener det var noget med at det var lavet til en anden brænder, men at det vilel virke på alle brændere og derfor fandt man jo ud af at rippe og ligge det ud, men altså det er fuldt lovligt.!

Mener der er en der linker til det inde på selve edbpriser.dk altså inde under de brænder kommentar'er der er.

Men ellers et søg på google.dk og den burde være der.