PDA

Se fuld version : Kode på downloaded spil

DJ FACE
12-06-2004, 10:14 PM
Hey. Jeg har lige downloaded et xbox spil, men når jeg forsøger at udpakke det, skal jeg indtaste et kodeord. Med den dowloaded fil, fulgte en notepad fil med følgende tekst:

This download is protected with a password; to desprotect it you have to visit this post in the forum of LA ÚNICA
In this direction...

--------www.p2pforever.com----------

You have to remember that you have to be registed in the web to see the forum...

Greetings

GRUP p2pforever.com

Jeg har forsøgt at registrere mig på p2pforever.com for at få passworded, men det hele står på spansk, så det er ikke så nemt.

Nogen der kender til dette problem?

Mvh
DJ FACE

zub
12-06-2004, 10:58 PM
prøv at finde en søgeknap og så søg på spillets titel... eneste råd jeg kan give dig... hvad søg hedder på spansk deet... ehm... ja man kan jo dårligt sige "prøv på google" :/

DJ FACE
12-07-2004, 09:37 AM
Nu lykkedes det mig at finde frem til koden, ved at rode en masse rundt i det spanske.

Men ellers tak for hjælpen :)

chicken
12-07-2004, 10:13 AM
jeg har tit haft samme problem... hader det...

Det er for latterligt at der er nogen der sætter kode på filerne syntes jeg...

DJ FACE
12-07-2004, 12:30 PM
Ja det er da virkeligt bare for latterligt.

Men hvad er formålet med at sætte kode på? Det eneste de har fået ud af det i mit tilfælde, er at jeg skulle bruge en time eller to på et søge efter koden, og ikke ønsker at benytte deres torrents en anden gang.

aL
12-07-2004, 07:01 PM
Du har jo også besøgt siden til den gruppe som har sat password på spillet.. -det kan jo være grund nok til at password protecte en fil: at få flere besøgende på éns hjemmeside..
Jeg siger dermed ikke at det ikke er latterligt! -Ligesom folk der laver vira..

PS: Hvis nogen kender ham der lavede den der Dommedags virus, så hils ham lige og sig at han skylder mig en computer!