PDA

Se fuld version : BF's Nye Patch

IWillRipYou
12-06-2004, 10:08 PM
Der er som mange nok ved, lige kommet en ny patch til BF, nemlig 1.6b.

Jeg installerede denne patch og når jeg nu vil spille over nettet siger den "attempt to join server failed" eller noget... Jeg kan sku ik forstå det helt, mit Norton spurgte efter installen om jeg ville blocke alle forbindelser til dette nye program, men jeg sagde self "permit all" og BF står også til at have fuld adgang.

Er der nogen der har samme problem?

Og ved i hvordan jeg skal komme på nettet igen med bf?

Tak

z33k
12-06-2004, 10:12 PM
Der er som mange nok ved, lige kommet en ny patch til BF, nemlig 1.6b.

Jeg installerede denne patch og når jeg nu vil spille over nettet siger den "attempt to join server failed" eller noget... Jeg kan sku ik forstå det helt, mit Norton spurgte efter installen om jeg ville blocke alle forbindelser til dette nye program, men jeg sagde self "permit all" og BF står også til at have fuld adgang.

Er der nogen der har samme problem?

Og ved i hvordan jeg skal komme på nettet igen med bf?

Tak

Og hvad er BF lige?

oiv
12-06-2004, 10:37 PM
BF= Battlefield, hvis jeg ikke tager meget fejl? 8)

HereticMind
12-07-2004, 05:22 AM
Det skyldes at du forsøger at connecte til en server som :

1 : Ikke er opdateret
2 : Kører Linux (linux patchen er nemlig ikk kommet endnu

Pga dårlig samarbejde intern i DICE, slap de windows patchene ud før linux udgaverne var klar. Disse skulle dog komme i denne uge engang, så prøv at se om du kan installere den gamle patch igen (eller geninstallere) og vent så med at opdatere indtil linux patchen også er kommet...

IWillRipYou
12-07-2004, 10:08 PM
Lol jeg overreagerede og forsøgte at geninstallere BF (BattleField 1942 HVEM ER I TVIVL??? ) :roll:. Fandt dog desværre ud af at min install cd var for ridset til at ku bruges, den sagde fejl i et eller andet.
Så lavede en imagefil af cden, det tog ca 2½time med 326375 fejl på skiven, men det hele er fjong nu og virker.! :lol: