PDA

Se fuld version : HL2 uden internet forbindelse?

xylene
12-06-2004, 11:41 AM
Hej
Hvad gør man med Half life 2,hvis man ikke har en internet forbindelse?Spillet er købt og når jeg prøver at instalere det på en pc uden forbindelse til internettet,kan det ikke lade sig gøre.
Først indstaleres Steam og derefter skal man lave en konto.Og her går det jo galt,da det skal ske via nettet.
Er der nogen der ved,hvordan man gør,eller kan man overhovedet indstalere og spille HL2 uden adgang til net?
Det er da ok at Valve vil beskytte deres produkter,men der findes da stadig mennesker,der ikke har adgang til nettet.Min kærestes søn har ikke netadgang og det er ham spillet er købt til.Det fremgår ikke på æsken,at adgang til nettet er nødvendigt,for så var spillet ikke blevet købt.

På forhånd tak.

Acid
12-06-2004, 12:00 PM
Mener faktisk at det står et sted på æsken med småt at spillet kræver internet adgang.. :roll:

Anyways, Tror ikke der er andet at gøre end at låne en internet linie hos en ven eller lign, for at registrere dit lovligt købte spil. Har ikke set nogen cracks til dette endu, men kan da være at de findes :wink:

xylene
12-06-2004, 12:10 PM
Men så må jeg jo kunne gøre det via min forbindelse,men hvordan?

nimarq
12-06-2004, 01:01 PM
Du kan jo evt. smide netkablet over i computeren hvorpå det skal installeres og registrere det. Ellers kan du hive PC'en hjem til en m8 og gøre det på hans net.

xylene
12-06-2004, 01:10 PM
ok.Tak for jeres svar.Vi prøver at finde ud af det.

PackedManiac
12-06-2004, 02:04 PM
Der findes en cracket version der ikke kræver internet-forbindelse så vidt jeg husker... Mener det er VNG, som har udgivet den.

Half-Life 2 and CS Source Protocol v7 Update-VENGEANCE

HereticMind
12-07-2004, 05:18 AM
Hvis du har købt HL2 kan du faktisk godt køre spillet uden internetforbindelse, dog kræver det en tur på nettet for at "unlocke" diverse filer...

Ta' pc'en over til en m8, installere det, opdatere det og hent HL2 Deathmatch, og kig i din kasse der står der hvordan du får offline mode til at virke...

Og ja det virker, har lige gjort det for en m8 idag :)

Kokus fugl
12-07-2004, 01:07 PM
Her stå der hvordan du kan få steam til at køre i offline mode. http://steampowered.custhelp.com/cgi-bin/steampowered.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=213&p_created=1094245645&p_sid=qvxctnsh&p_lva=&p_sp=cF9zcmNoPSZwX3NvcnRfYnk9JnBfZ3JpZHNvcnQ9JnBfcm93X2NudD0yNzEmcF9wYWdlPTE*&p_li= så vis du følger det de har skrevet skul det nok virke.

tek
12-07-2004, 02:08 PM
Her stå der hvordan du kan få steam til at køre i offline mode.

Hold kæft, hvor er det besværligt for at køre et lovligt købt spil.

Endnu en grund til, at lovlydige borgere også har brug for cracks!

//michael

Kokus fugl
12-07-2004, 05:29 PM
Tek det er jo også letter vis man have internet forbindelse. Og hoved sagen er da at de har lavet sådan man kan spille offline.

IWillRipYou
12-07-2004, 10:10 PM
1. Få dig noget bredbånd mester...

2. Ta compen over til en ven og gør det der... Det tar vel... 30 min?

tek
12-08-2004, 12:00 PM

Hvorfor skal man tvinges til at have internetforbindelse for at spille et spil, som kan spilles uden?

Det fatter jeg ikke. De kunne i det mindste gøre som Microsoft, der har et gratisnummer man kan ringe til for at få aktiveret sin windows.

//michael

Killman
12-24-2004, 02:56 PM
http://www.megagames.com/news/redir.cgi?http://66.199.232.148/pcgamefixes/HALF.LIFE.2.V1.0.ENG.VENGEANCE.OFFLINE.INSTALLER.ZIP så skal du bare læse readme'en og installere så skulle det køre.

Gaffa_Tape
12-24-2004, 03:58 PM

Hvorfor skal man tvinges til at have internetforbindelse for at spille et spil, som kan spilles uden?

Det fatter jeg ikke. De kunne i det mindste gøre som Microsoft, der har et gratisnummer man kan ringe til for at få aktiveret sin windows.

//michael

Nok fordi at Valve er meget bange for piratkopiering da HL 2 jo blev kopieret inden det over hovedet udkom...