PDA

Se fuld version : Friends / Venner fans - Tjek "JOEY" ud, det er for

AmbY
12-05-2004, 04:42 PM
Nu er jeg nok en af de største friends fans der er, jeg har nærmest levet med dem siden ejg begyndte at kunen følge med i den slags, og har set alle afsnidt der er lavet, selv underground reportager osv osv...

...dog da det blev fortalt at sæson 10 skulle være den sidste, var jeg nærmest synderknust og seriøse fans havde som mig tåre i øjnene, da de alle måtte gå fra hinanden.!!

Men nu har der i gennem et stykke tid kørt den nye serie der omhandler Joey fra venner, han er nu flyttet for sig selv, eller mere korrekt til LA/Hollywood Hvor han mener han kan blive en mere seriøs skuespiller, dog er han stadigt lige så "dum/uvidende" om alt hvad der sker omrking ham og om hvad han laver.!

ham møder sin søster og hans nevø. Og alle tre hjælper hinanden med at holde dagligdagen normal på Tribbiani-metoden!

klart underholdning der er det værd at se.!

Finde en BT side og søg på "JOEY" i finder ikke noget bedere!

læs mere på: http://www.nbc.com/joey/

MvH.DK AmbY

Unknown
12-05-2004, 05:57 PM
jeg giver ham fuldstændig ret.

det er en kanon serie!! :D :D

Hydromann
12-05-2004, 06:09 PM
Yep Joey er squ ok sjov.

Har også set alle indtil videre 11 afsnit :D

MaXy
12-05-2004, 07:14 PM
Jeg er også venner fan, og Joey kan varmt anbefales. Hvis man ikke har set venner kan man godt begynde på at se joey, man har ikke brug for baggrundsviden om Venner for at kunne følge med..

Kanon serie

z33k
12-05-2004, 07:36 PM
Jeg er også venner fan, og Joey kan varmt anbefales. Hvis man ikke har set venner kan man godt begynde på at se joey, man har ikke brug for baggrundsviden om Venner for at kunne følge med..

Kanon serie

Er Joey bedre end Venner?

MaXy
12-05-2004, 08:05 PM

Kanon serie

Efter min mening er der ikke noget der kan slå venner. Jeg tror ikke man skal tænke på Joey som en fortsettelse på Venner, for det er slet ikke det samme uden de andre.. Så efter min mening nej, men den er stadig god..

PackedManiac
12-05-2004, 09:22 PM

Kanon serie

Efter min mening er der ikke noget der kan slå venner. Jeg tror ikke man skal tænke på Joey som en fortsettelse på Venner, for det er slet ikke det samme uden de andre.. Så efter min mening nej, men den er stadig god..

Så skal jeg i hver fald ikke se den. Venner var røvsygt. Totalt umorsomt. Det er næsten lige før at Cosby & Co er sjovere..

Jeg fortrækker nu Seinfeld.. alle sæsoner er forresten kommet ud på DVD fornyelig...

AmbY
12-05-2004, 10:21 PM

Kanon serie

Så skal jeg i hver fald ikke se den. Venner var røvsygt. Totalt umorsomt. Det er næsten lige før at Cosby & Co er sjovere..

Jeg fortrækker nu Seinfeld.. alle sæsoner er forresten kommet ud på DVD fornyelig...

Det kan jeg fortælle dig at det ikke er..!!

VENNER er nok den mest fede serie nogen sinde lavet, og den bliver ikke slået de næste mange år... ...joey er den eneste serie der kommer op i nærhenden af det!

Siger man nej til venner siger man nej til næsten alt hvad der hedder at vokse op!

Sådan er det bare!!

Til alle andre, ja det har sku været godt ind til nu, elsker specielt den ene scene hvor han sidder ude og slikker sol og han spørger hvor varmt det er og hun svare 27, og så sprøger han til dem i NY, og de har kun 26 og så kommer den: "-pure bastards!"

Det er så mega grinere!

PackedManiac
12-05-2004, 10:33 PM
OK. Godt for dig, vil bare sige at jeg er uenig. At vokse op med venner, det gjorde jeg. Og det var også sjovt i starten, men efter de 100 afsnit begyndte det at gentage sig selv og blive ekstra pinligt. Humoren var der bare ikke mere, synes jeg.

nimarq
12-06-2004, 08:31 AM
VENNER er nok den mest fede serie nogen sinde lavet, og den bliver ikke slået de næste mange år... ...joey er den eneste serie der kommer op i nærhenden af det!

Siger man nej til venner siger man nej til næsten alt hvad der hedder at vokse op!

Sådan er det bare!!

OMG. Snak lige om at se andre alternativer?
Har ikke set det men Joey er sej nok i venner.
"JOEY DOESN'T SHARE FOOD!"

AmbY
12-06-2004, 10:25 AM

Sådan er det bare!!

OMG. Snak lige om at se andre alternativer?
Har ikke set det men Joey er sej nok i venner.
"JOEY DOESN'T SHARE FOOD!"

hehe, ja det er sandt, men nu ser jeg også andet, futurama, simpson's, venner, joey, alias, 24, og det nye las vegas!

Men mener nu stadigt at os der er født så vi har kunne se venner, vi har det nærmest som en del af vores opvækst!

Mvh.dk amby

nimarq
12-06-2004, 12:28 PM
hehe, ja det er sandt, men nu ser jeg også andet, futurama, simpson's, venner, joey, alias, 24, og det nye las vegas!

:shock: Ser du meget tv eller? :?

AmbY
12-06-2004, 06:04 PM

:shock: Ser du meget tv eller? :?

Nope det meste er noget jeg henter og ser, eller får mnogen til at hente og så ser jeg det. :D

InvaderSIM er også noge tjeg ser, men er ikek så meget inde i det endnu, som fansene sikekrt kan se da jeg ikek er sikker på hvordan man staver det :D

Men jo ser meget, eller gjorde, har set hele sæson 1 af alias har ikek fået begyndt på sæson 2 endnu, har dog set alle afsnidt af venner, og alle af joey, og forsøger at følge så meget med i simpsons som jeg kan. og las vegas ser jeg mest når det sådan kommer på dansk tv.?!

SuperDuck
12-06-2004, 08:46 PM

Men mener nu stadigt at os der er født så vi har kunne se venner, vi har det nærmest som en del af vores opvækst!

Mvh.dk amby

Jeg må nu sige at jeg også synes at Venner og Joey er totalt fedt. Men jeg er meget mere fan af Matt Groening og hans tegnefilm. Jeg elsker simpsons og Futurama. Ja, jeg er endda gået så vidt at jeg har købt alle 4 seasons af Futurama. Det er sammen med simpsons de to mest geniale tegnefilm der er lavet overhovedet.

Men ja.... alle har set Venner, ihvertfald hvis de er født i 70'er eller 80'erne. :) Go Friends!

komas
12-06-2004, 09:07 PM
Jeg må nu sige at jeg også synes at Venner og Joey er totalt fedt. Men jeg er meget mere fan af Matt Groening og hans tegnefilm. Jeg elsker simpsons og Futurama. Ja, jeg er endda gået så vidt at jeg har købt alle 4 seasons af Futurama. Det er sammen med simpsons de to mest geniale tegnefilm der er lavet overhovedet.

Men ja.... alle har set Venner, ihvertfald hvis de er født i 70'er eller 80'erne. :) Go Friends!

jeg synes også at simpsons er for fede.

men jeg er født i 84' og har aldrig set mere end ti hele afsnit af venner???

IWillRipYou
12-06-2004, 10:11 PM
Ej ok... Venner er ok, men hvis man tuder når det er slut sku man så ik ta og få sig et liv? Evt?

AmbY
12-07-2004, 08:31 AM
Ej ok... Venner er ok, men hvis man tuder når det er slut sku man så ik ta og få sig et liv? Evt?

Tro mig, ikke i det tilfælde der, hvis ikke man har kunne andet end at se humoren i det, så er man sku da langt ude, friends er ikke kun humor eller dumme replikker, men også en af de mest følelsesladet serier der er lavet, prøv at tage bare et af deres afsnidt og studer den lidt mere.

tro mig det giver en helt anden oplevelse!!

Men dog ser ejg det mest for humoren, og mener nu ikke det var så meget for at deres virtuelle liv stoppede, men lige så meget det at jeg ikke længere har noget at glæde mig til. Dog er der heldigvis joey nu og det er da ret fedt, og snart kommer der vel en dvd collection af venner..!! YES

mvh.dk amby