Se fuld version : aktivations kode til norton system works
Kazaam
12-03-2004, 04:32 PM
Hej
Er der ikke nogle der har en aktivations kode til norton system works 2005???
Leder efter et link, eller måske bare en kode over pb
På forhånd tak
mind42
12-03-2004, 07:46 PM
Hej
På forhånd tak
Jeg tror ikke der findes nogen kode som sådan. Du skal bruge en key-generator til den specifikke version af SystemWorks 2005. Som standard vil Norton programmer aktiveres over nettet, men hvis man afbryder forbindelsen til nettet, kan de alternativt aktiveres over telefonen. Ved hjælp af en key-generator kan du så 'spoofe' telefonaktiveringen. Men alt det her burde stå i .nfo filen der fulgte med programmet. Prøv at kigge om det ikke skulle være tilfældet. Ellers så søg på den eksakte version på astalavista.com
Kazaam
12-03-2004, 09:12 PM
ok, det vil jeg gøre :)
Jeg har allerede kigget lidt på serials.ws, men de koder virkede ikke.....men tak for hjælpen
Mummme
12-05-2004, 05:59 PM
spoofe
Og det betyder ?
Hydromann
12-05-2004, 06:04 PM
spoofe
Og det betyder ?
Det er engelsk og betyder: at Fuppe eller et Fupnummer :wink:
Jezper
01-06-2005, 06:55 PM
Hej
På forhånd tak
Jeg tror ikke der findes nogen kode som sådan. Du skal bruge en key-generator til den specifikke version af SystemWorks 2005. Som standard vil Norton programmer aktiveres over nettet, men hvis man afbryder forbindelsen til nettet, kan de alternativt aktiveres over telefonen. Ved hjælp af en key-generator kan du så 'spoofe' telefonaktiveringen. Men alt det her burde stå i .nfo filen der fulgte med programmet. Prøv at kigge om det ikke skulle være tilfældet. Ellers så søg på den eksakte version på astalavista.com
... Dvs. at jeg skal ringe ind til dem, eller?
Kazaam
01-07-2005, 09:59 PM
Nej, har registreret mit nu, og du skal IKKE have adgang til internettet mens du aktiverer.
Så spørger programmet om du vil aktivere over telefonen (Da den ikke kunne over nettet) og det er der du skal bruge en key generator
Led her.. http://freeserials.com/ 8)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.