Se fuld version : Forbind til piratgruppen.org via webspeed
Jeg har et intressant problem her, jeg kan ikke forbinde til piratgruppen.org og www.suprnova.org direkte, lige nu er jeg bag en public-proxy for at kunne komme ind i forumet.
Jeg har prøvet i 4 browsere for at sikre mig det ikke var en browser fejl, jeg har genstartet og fornyet mine dhcp-oplysninger flere gange.
Begge sider virker hos en kammerat, men ikke hos mig selv og det har været sådan i 2-3 dage nu. Nogle forslag?
Jeg kører Gentoo Linux, og har internet hos webspeed.
Athas
12-02-2004, 11:08 AM
Kan du resolve adresserne? Kan du pinge siderne? Kan du forbinde til en ekstern proxy, og bruge dem derfra (søg efter "free proxy" eller lign.)?
Jowls
12-02-2004, 11:34 AM
Det kunne også være interessant at høre fra andre brugere af WebSpeed, om de har lignende problemer. Jeg må indrømme at tanken om, at en dansk ISP kunne finde på at udøve censur mht. hvilke sider man kan besøge virker ret absurd. Men hvis det rent faktisk skulle være tilfældet, så skal de altså jordes - big time! :?
Det kunne også være interessant at høre fra andre brugere af WebSpeed, om de har lignende problemer. Jeg må indrømme at tanken om, at en dansk ISP kunne finde på at udøve censur mht. hvilke sider man kan besøge virker ret absurd. Men hvis det rent faktisk skulle være tilfældet, så skal de altså jordes - big time! :?
tror ik der er så mange webspeed brugere herinde hvis de er nød til at køre gennem en public proxy server først ;)
@Athas
jeg kan
"resolveip piratgruppen.org" (og suprnova.org) uden problem jeg kan også godt pinge begge.
Men lige så snart jeg prøver med en browser, så får jeg timeout på begge, har prøvet links2, mozilla, mozilla firefox og epiphany.
Jeg forbinder lige nu gennem en public proxy, går ud fra det er det samme som en free proxy.
@Jowls arbejder på at finde ud af om det kun er mig, men kan ikke komme i kontant min kammerat der også har webspeed (hverken via telefon eller internet). Tror nu ikke det er webspeed.
berzerk
12-02-2004, 04:52 PM
Jeg har da ingen problemer.
skriv
define:gprs
i googles søge-felt... og så vælger du bare en af de mange forklaringer =)
komas
12-02-2004, 05:02 PM
skriv
øhh hvor kom det lige fra??
Det er ikke webspeeds skyld, fik fat i min kammerat han kunne godt.
skriv
øhh hvor kom det lige fra??
ja det forstår jeg godt du siger... den sku ha været i et andet post... hmm... er ellers hverken fuld eller træt... men er self. over 4 timer siden jeg sidst har fået kakao...
nimarq
12-02-2004, 09:33 PM
ja det forstår jeg godt du siger... den sku ha været i et andet post... hmm... er ellers hverken fuld eller træt... men er self. over 4 timer siden jeg sidst har fået kakao...
Ærlig talt. Det er da også en dødssynd, den ottende faktisk. Sammen med den om at cola'en IKKE må rystes(fat det nu for satan).
MATHILDE KAKAO! -Jeg kan bedst lide den røde.
Ærlig talt. Det er da også en dødssynd, den ottende faktisk. Sammen med den om at cola'en IKKE må rystes(fat det nu for satan).
MATHILDE KAKAO! -Jeg kan bedst lide den røde.
jeg er på afvæning.. min psykolog har tvunget mig til at drikke det der vandblandings ting...
nimarq
12-03-2004, 12:32 AM
jeg er på afvæning.. min psykolog har tvunget mig til at drikke det der vandblandings ting...
Jeg laver et "Homer Simpson" DOH!, altså et med ekko.
Det er sgu slattent. Oboy?
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.