PDA

Se fuld version : Sikkerhed til netparty

Mulddyr
12-01-2004, 06:27 PM
I kan sikkert alle give mig ret i at det er fedt at være til netparty hvor man kan hygge sig med mennesker af samme interesse... :D

MEN!!! der er jo de ''uhyggelige'' APG som nogle gange kommer og banker på døren.. :twisted:

Hvad kan man gøre hvis APG banker på? :shock:
Og er der nogle tips og tricks som kan holde dem ude indtil man har fået gemt det der skal gemmes? :|

På forhånd tak

Hilsen

-Mulddyr PIR2

Unknown
12-01-2004, 06:33 PM
læs her

http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=1350

Infant Prodigy
12-04-2004, 03:21 AM
Ifb med sagen hvor APG besøgte det store LAN-Party i Esbjerg (Connect #12) havde APG 5 (fem!) slipseklædte advokater og 3 (tre!) muldvarper/folk i civil/infiltratorer med... Til det pågældende party var der over 200 deltagere. Jeg vil - og ja, det kan godt være det er ulovligt - opfordre til at man, hvis den slags skulle ske igen, samler alle folk sammen og i fællesskab viser dem hvor døren er. Hvad skal de gøre? Ringe til politiet? - tror næppe politiet sætter 40 mand af til at storme en lokal gymnastisksal fordi der sidder 200 nørder(sorry) og deler filer...

Selvfølgelig skal man ikke slå på andre mennesker, men hvis de vil ruinere en, synes jeg sgu' det er ok at fjerne dem fra ens åsyn...

Pirates unite!

Brogaard
12-04-2004, 03:28 AM
Skulle gerne være den først til at give dem et ordentlig spark ud af døren!

Jowls
12-04-2004, 04:36 AM
Med mindre APG møder op med fogeden, så har de overhovedet ingen rettigheder til et LAN-party. Hverken til at udspørge deltagere eller ransage maskiner.

Derimod har arrangørerne ret til at bede dem forlade lokaliteterne med den begrundelse, at de forstyrrer og laver ballade.... og der er slet ingen grund til at bruge vold. Nægter de, ringer man bare efter politiet. Et LAN-party er ikke en offentlig foranstaltning - det er et privat arrangement med visse ordensregler.

Grunden til at APG tidligere har haft success med LAN er, at folk ikke har været klar over dette og har været intimideret af advokaterne. Derfor mener jeg at man - i stedet for den formular man kan hente på APG's hjemmeside - burde udlevere et papir til detagerne hvor der står, hvad man bør gøre hvis APG skulle dukke op. :)

Brogaard
12-04-2004, 05:08 AM
Sådan et burde kunne hentes herfra siden :-)