Se fuld version : Rollercoaster Tycoon
Stanger
12-01-2004, 10:14 AM
Jeg har installeret og "testet" rollercoaster tycoon 3 men efter jeg har spillet i ca. 10 min chrasher det på en voldsom måde min skærm viser mange underlige farver og der er ikke andet at gøre end at genstarte min computer er der nogen der har en ide om hvad fejlen kan være??
Jurij
12-01-2004, 06:43 PM
Havde sådan en mærkelig fejl, det var fordi jeg havde leget med mine nVidia indstillinger!
Prøv at downloade de nye drivere og det nyeste DirectX, og sæt på standard indstillinger.
Det hjalp hos mig!
Stanger
12-02-2004, 08:24 PM
jeg har lige prøvet det jeg kunne spille såillet lidt længere end før men det crasher alligevel, det kunne være jeg skulle overveje at købe spillet i stedet for den øhh prøve version jeg har :wink: tror du at det kan være det?
Jurij
12-02-2004, 08:48 PM
Har du slettet de gamle drivere inden du installerede de nye? Jeg plejer ikke at gøre det men...
Jeg har ikke spillet men findes der ikke en fil med oplysninger om fejl, f.eks en fil ved navn debug.log :?:
Find ud af hvad fejlen hedder...
Prøv også at opdatere spillet, der er kommet en opdatering.
http://www.uk.atari.com//?pg=game_detail&productID=149
Kunne du have en ram-fejl?
...er spillet egentlig godt? Har læst der er mange fejl i.
Stanger
12-02-2004, 09:22 PM
nej fordi alle mine andre 3d spil virker glimrende så jeg tror det er en fejl i spillet... men ja det virker meget godt men jeg tror ikke ligefrem det er at du skal styrte ned og købe men mindre du har været vild med de to andre :D
Stanger
12-02-2004, 09:26 PM
Jeg prøvede det med mine drivere men stadig intet held...
Jurij
12-03-2004, 02:51 PM
Prøv at lege med dine indstillinger! Eller download det igen.
...Men hvis det nu ikke kommer til at virke, så kan du da altid spille NFS2! 8)
Stanger
12-04-2004, 05:50 PM
God ide jeg har droppet det nu der er bare intet der vil virke! finder bare et andet spil der er jo os så meget at vælge i mellem for tiden!
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.