Se fuld version : ::World Of Warcraft alliance guild leder efter members::
Jazzy
11-30-2004, 10:27 PM
Hep
Vi er en guild på alliance siden PvP, der leder efter guildmembers..
hvis i er interesseret kan i sende mig en pm el. lign.. skriv gerne hvilken char i vil spille, samt lidt om jer selv und so weiter PIR2
hp: www.northernfire.tk
Jazzy
12-01-2004, 12:32 PM
hop
Jazzy
12-03-2004, 09:34 PM
/bump
IWillRipYou
12-07-2004, 10:18 PM
Ville vildt gerne ha en beta... Hvis jeg får en vil jeg da gern spille lidt med jer Jazzy.
Skal måske os købe lortet engang, du ved ik evt hvad det kommet til at koste vel?
IWillRipYou
12-07-2004, 10:19 PM
Sorry...
Mente hvad det kommer til at koste om måneden, ik hva spillet koster...
Jazzy
12-08-2004, 08:05 AM
jo da.. :) ifølge blizzard er der 3 forskellige taktser, alt efter om man vælger at betale for en måned, 3 måneder eller 6 måneder, i danske kroner er det vist fra kr. 100-70 alt efter hvilken løsning man vælger.. der er mere info på
http://www.blizzard.co.uk/press/041122.shtml
disse priser er vist i £ eller €, men omregnet passer det vist nogenlunde med mit bud..
:) men du er meget velkommen !!!
Jazzy
12-08-2004, 08:07 AM
btw. du kan bestille en betakey hos http://www.softxchange.dk , eller gå i den lokale EBgames
mener stadig de har tilbage.. den koster 99.- og så kan du spille i final beta, som skulle starte her i december.. hvis du så vælger at anskaffe dig det endelige spil, får du trukket de 99 fra..
Jazzy
12-13-2004, 11:44 AM
/bump
Jazzy
12-14-2004, 09:22 AM
btw. vi er skiftet tilbage til www.northernfire.tk idet der fandtes en guild med navnet aurea borealis...
siden er ikke færdig endnu, men hvis nogen er interesseret så skriv til mig :)
Fugazi
12-22-2004, 09:05 AM
Er der nogen der har et godt link til en side for kommende World Of Warcraft spillere? Så man kan snuse lidt rundt og finde ud af om det er noget for en. Sådan med nogen guides, billeder og lign.
Fugazi
Jazzy
12-22-2004, 10:09 AM
evt. på www.wow-europe.com her kan du se alt mulig, lige fra screenshots til guider osv.. læs evt. på deres forum, som er en god feature, idet de nuværende betatestere skriver derinde..
Fugazi
12-22-2004, 10:59 AM
Tak for det, Jazzy :wink:
Fugazi
Jazzy
12-22-2004, 01:30 PM
np.. :)
sig til hvis du får lyst til at joine vores guild mate :)
Fugazi
12-22-2004, 08:34 PM
Jazzy svarede:sig til hvis du får lyst til at joine vores guild mateJo tak. Hvad hedder jeres guild :?:
Fedt link du gav mig der :)
http://www.wow-europe.com/
Fugazi
Jazzy
12-23-2004, 04:33 PM
hehe..
det er på www.northernfire.tk
"codex": Der er 2 måder at blive medlem af Northern Fires.
- Enten er du blevet inviteret in-game og i dette tilfælde er det påkrævet at du tilmelder dig her på siden også, da den bliver brugt til at "holde styr" på medlemmer.
- Den anden mulighed er, at du har tilmeldt dig her på siden. I dette tilfælde vil vi kontakte dig på den opgivne mail-adresse, og invitere dig in-game.
Der er forskellige krav du må opfylde for at være medlem af NF.
- Du er 15 år gammel, eller ældre.
- Du kender til pc-spil (gerne tidligere MMORPG erfaring)
- Du skal bo i Danmark og tale forståeligt dansk.
- Du skal spille en af Alliance racerne, dvs. Human, Dwarf, Night Elf eller Gnome.
- Du kan ikke være medlem af en anden guild, der også spiller World of Warcraft.
- Punkt 1 om alder kan blive ignoreret hvis pågældene har talt med Guild Leaderen om dette, og er blevet godkendt.
Når du har tilmeldt dig Northern Fires vil du normalt gennemgå en prøveperiode, som vi bruger til at lære dig at kende.
Hvis et medlem bliver fundet inaktiv, uden at vi kender grunden til dette vil pågældene medlem blive smidt ud af Northern Fires, hvorfor man altid bør melde til guildmasteren eller et councilmedlem, hvis man ikke har tænkt sig at spille i en større rum tid.
- det var det ;)
Jazzy
12-30-2004, 09:34 PM
/bump
Fugazi
12-30-2004, 11:11 PM
Jeg tror lige jeg venter med eventuelt at joine, til beta testen er gennemført :) ...Undskyld at jeg ikke lige har svaret før nu :oops: Jeg var kommet til at slette hotmailen om ny forum besked, før jeg havde fulgt linket :?
Hvornår stopper beta testen :?:
Fugazi
Jazzy
12-30-2004, 11:36 PM
tja, samme dag som spillet udkommer, men ingen ved med sikkerhed hvornår det er.. nogle siger omkring den 27 januar andre først i februar.. :) håber du joiner på et tidspunkt :)
Jazzy
01-03-2005, 11:39 PM
Så har blizzard lige opdateret :)
wow final beta er lige på trappen... de lukker ned for closed beta inden et par timer og så skal serverne lige vedligeholdes og så åbner de ellers for EUROPEAN FINAL BETA PIR1 yarr
HereticMind
01-04-2005, 09:37 PM
Satme da også på tide, når man tænker på at burger gnaskerne har kunne spille i lang tid nu... :)
Er ved at være så træt at latterlige tyskere/franskmænd som ikk fatter at lære engelsk, og absolut skal have alt "localized"... :evil:
Smiley
01-05-2005, 05:11 PM
Satme da også på tide, når man tænker på at burger gnaskerne har kunne spille i lang tid nu... :)
for ikke at tale om ris-gnaskerne.. korea har haft deres beta oppe i et godt stykke tid.
Det kræver til gengæld et korean social security number, og hvis man misbruger de3tte, er der rent-faktisk døds-straf...
Så hold jer fra korea, hvis I bliver opdaget =)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.