PDA

Se fuld version : server >< ansvar

PK
11-30-2004, 12:49 PM
jeg har nu opsat min egen http/ftp server, men hvor meget ud over styresystem og programmerne den køre kan man gøres ansvarlig for?

har overvejet at lave nogle gratis mails hvor man kan sende store filer, dvs der ville ku sendes mp3 filer til/fra den, ville jeg ku gøres ansvarlig for hvad folk sender/modtager på mailen?

hvad med hvis folk linker til ting i forums (det værende mp3, torrent eller andet) har jeg så et ansvar for at det blir cencureret?

vil nok også lave en sektion hvor man kan uploade billeder, tekst filer etc som man syns andre ku ha glæde af at se/læse, skal jeg rydde ud i det hvis der uploades mp3 eller andet?

vil jo helst ikke have at min side blir lukket ned og apg blander sig...

skal siges at siden blandt andet får et forum der omhandler musik, hvor det bla. er meningen at man kan diskuttere remix af numre etc. og har set fra andre forums lign at folk engang imellem linker til hvor nummeret kan hentes.

Kokus fugl
11-30-2004, 07:42 PM
Jeg vil mene at vis du skriver regler ned, hva man må og ikke må, og at du ikke tager ansvaret hva folk gør og ikke gør. så vil jeg mene at de ikke kan gøre dig noget.. :D

PK
11-30-2004, 10:44 PM
Jeg vil mene at vis du skriver regler ned, hva man må og ikke må, og at du ikke tager ansvaret hva folk gør og ikke gør. så vil jeg mene at de ikke kan gøre dig noget.. :D

ok, så en disclaimer burde ku holde min ryg fri?!?