PDA

Se fuld version : Piratkopiering af nye spil

Martin Hansen
11-29-2004, 10:02 PM
Hvis man skal brænde de nye spil med kopi-beskyttelse i hoved og røv hvad for nogle brænder programmer er bedst??? Altså originale spil der skal brændes. :evil:

HereticMind
11-29-2004, 10:07 PM
Kræver nok at du bruger Alcohol 120% for at opnå et resultat du er tilfreds med, gætter på du er ude efter at lave en kopi som kan erstatte den orginale cd uden brug af fixed exe eller nocd crack...

Altså en Alcohol 120% clone af dit spil, som imho er den vej man vælger hvis man ikk kan cracke et spil...

Kokus fugl
11-30-2004, 12:32 PM
Nero, de ælder versioner. Der skul nogen vis brænde det hele over inklusiv crack. Men ellers kan du prøve at lave iso filler af din cder. Og vis den skriver at den ikke kan lave iso fil fra cden. Så prøve at læge den over på din HD i en mappe Fx. CD1 og lave mappens inhold om til en iso fil, men så skal du vis også bruge en NO-crack...!

Martin Hansen
11-30-2004, 08:18 PM
Hvad med programmer som CloneCD??? Jeg har osse AnyDVD kørende?? :?

HereticMind
11-30-2004, 09:19 PM
Jeg er ikke så meget inde i de programmer, men tror ikke de kan lave en "perfekt" kopi som kan snyde en evt copyprotection... AnyDVD kan sikkert så længe det er dvd film, men har mine tvivl med spil....

:)

HARNO
12-01-2004, 11:57 AM
Jeg er ikke så meget inde i de programmer, men tror ikke de kan lave en "perfekt" kopi som kan snyde en evt copyprotection... AnyDVD kan sikkert så længe det er dvd film, men har mine tvivl med spil....

Alcohol har jeg aldrig haft problemmer med, og så syntes jeg også at der burte folk sette gransen, hvis det er deres egne købte og betalte spil kan de da godt tage en sikerheds kopi.. så jeg brugre alcohol 120%

har bare ikke kendskab til om der har været kopibeskyttelse på, sikert fordi alcohol bare kopire den med over på den nye cd eller med i iso filen. haha

TheFedeste
12-26-2004, 11:57 PM
hmm.. ja alcohol 120% er det bare mig eller er det et lorte program alle de spil jeg har prøvet at køre over har den lavet 1000 vis af læsefejl i og så kan man altså ikke bruge iso en til så meget (er det bare mig der ikke kan finde ud af at bruge det ?)

Gaffa_Tape
12-27-2004, 01:02 PM
Læsefejlene er/kan være kopibeskyttelse... Husk at vælg de rigtige instillinger... Eller så prøv at tjekke http://www.sikkopi.dk/

chicken
01-19-2005, 02:21 PM

Jeg køre selv med CloneCD, AnyDVD og CloneDVD...

AnyDVD
Er et program der skal køre i baggrunden for CloneCD og CloneDVD,,, det er et program der afkoder spil, dvd film, musik cder og alt sådan noget...

CloneCD og AnyDVD skule NÆSTEN kunne klare alle spil hvad jeg ved,,, men der er dog nogle det ikke kan,,, men det bliver jo opdateret hele tiden så man ved jo aldrig...

chicken
01-19-2005, 02:23 PM
hmm.. ja alcohol 120% er det bare mig eller er det et lorte program alle de spil jeg har prøvet at køre over har den lavet 1000 vis af læsefejl i og så kan man altså ikke bruge iso en til så meget (er det bare mig der ikke kan finde ud af at bruge det ?)

Du skal bare have fat på et program der hedder UltraISO så kan du lave ISO filer af alle dine spil,,, selv kopibeskyttede,,, det har jeg da haft held med...

Jeg kan godt give dig programmet hvis det er... Bare skriv til mig...

chicken
01-19-2005, 02:25 PM
Nero, de ælder versioner. Der skul nogen vis brænde det hele over inklusiv crack. Men ellers kan du prøve at lave iso filler af din cder. Og vis den skriver at den ikke kan lave iso fil fra cden. Så prøve at læge den over på din HD i en mappe Fx. CD1 og lave mappens inhold om til en iso fil, men så skal du vis også bruge en NO-crack...!

hvis du mener bare at kopiere filerne over syntes jeg ikke det er en god idé,,, har selb brugt dte før men syntes MEGET ofte det skaber problemer og fejl...

lav heller om til ISO det er MEGET enkelt...

webzone
02-24-2005, 09:14 AM
den nyeste clonecd skulle kunne klare de fleste beskyttelsestyper, men hvis du er uheldig er det en af de beskyttelser, som den ikke kan klare, der er kun en ting at sige. Prøv og se om det virker du kan læse mere på sikkopi.dk
:wink: