Se fuld version : SÅ jeg sku skreden fra denne side
-pirat4ever-
11-29-2004, 06:30 PM
Det er for latterligt.
Admins snakker uden om, Admins venner/bekendte tager afstand, og dem det går ud over bliver "glemt".
Jeg er sku træt efter 361 indlæg, at få smidt i hovedet, at vi bruger intet har at sige.
Derfor melder jeg sku af.
Afstemningen er i skreven stund at kun 56% er tildfredse eller middel.. DING DING.
Efter at folk som christian tror han er noget stort, sviner en til I PMer, er det slut.
Og den skide bemærkning med, jammen uh de gør et fint stykke arbejde og de gør det gratis...
OG ?????????
Jeg bruger omkring, undskyld brugte, mindst en time om dagen herinde, og at køre en sådan side koster MAX 240kr om ÅRET (freepaq.dk), og forummet er PHPBB, som er et gratis program.
Hallo. Godt iniatativ, MEN, slå koldt vand i blodet.
Til dig, som den første ADMIN/CoAdmin. Slet denne bruger/brugernavn/profil.
Kan ikke selv gøre dette
Den første forlader skuden.....
Jamen farvel da.
Kan ikke give dig medhold i noget af det du siger. Men det er da din beslutning.. :roll:
/Plague der vil følge skuden til bunds, eller til sejr. Hvad der nu måtte komme først.
Hydromann
11-29-2004, 08:07 PM
Hold da k..t, ja det er da godt du forlader skuden med at det, undskyld udtrykket, lort du har lukket ud for tiden.
God Svømmetur :D
Unknown
11-29-2004, 08:50 PM
Hold da k..t, ja det er da godt du forlader skuden med at det, undskyld udtrykket, lort du har lukket ud for tiden.
God Svømmetur :D
helt enig!!
Christian
11-29-2004, 09:09 PM
Det er godt nok underligt at du kan vende så hurtigt om på en tallerken P4E, eftersom du beder om våbenhvile i en hemmelig PM som du sendte til mig i forgårs? :roll:
Jeg gidder PT ikke dette mudderkasting mere, og det eneste dette resultere i er at vi begge bliver mudret, værre er, at vi begge kan trække andre med.
Jeg har derfor forsøgt at lave 2 tråde, der kaster lys over meget, og som er neutrale.
Disse ligger under Ris/Ros
Lad os fremme PG og forummet, men jeg siger stadig min mening, måske med en ekstra tanke inden jeg nedfælder den.
P4E
Hvorfor begynder du så at svine mig til endnu engang såsom her i denne tråd med denne bemærkning?
Efter at folk som christian tror han er noget stort, sviner en til I PMer, er det slut.
Dobbeltmoralsk, plat, barnlig og temporamentsfuld det er alt sammen noget som beskriver dig, og for at være helt ærlig, så er jeg sq glad for at du ikke kommer igen.
komas
11-29-2004, 09:15 PM
jeg mener ikke at man bare nødvendigvis skal være "glad" for at p4e smutter, jeg synes at det er trist at det skulle komme til sådan et opgør, relativt kort efter stiftelsen af piratgruppen.
Christian
11-29-2004, 09:18 PM
jeg mener ikke at man bare nødvendigvis skal være "glad" for at p4e smutter, jeg synes at det er trist at det skulle komme til sådan et opgør, relativt kort efter stiftelsen af piratgruppen.
Jeg synes det er en rigtig beslutning fra hans side, for han har konstant været ude efter PG's ledelse, og vi har snakket en del om det. Nu hvor han har forladt skuden som han så poetisk har skrevet, vil det kun kunne gavne hele forummets velvære når et negativt element som ham forsvinder.
Om det er uheldigt eller ej, er jeg faktisk bedøvende ligeglad med når det gælder ham fordi han har været en torn i mit øje især, og jeg er glad for at slippe for hovedpinen som konstant har været over mig de sidste par uger med personlig hetz.
Du kan jo også læse fra den PM han sendte mig så sent i går, at han overhovedet ikke havde nogen intentioner om at forbedre sig, se hans "farvelbesked", og læg især mærke til paragrafen om mig.
må jeg foreslå at vi lader dem som vil feste feste, og dem som vil græde græde over at p4e smutter. derefter låser eller sletter tråden og så snakker vi ik mere om det?
det sidste et forum har brug for er at folk tilsviner hinanden... gør vi det nu, så er tonen sat til senere hvis 2 personer blir uenige over hvilken cola der smager bedst. (jeg har et par gange set tilfælde af hvor folk sviner hinanden til uden nogen særlig grund, oftest startet over åndsvage ting)
bare et forslag..
Hva christian, lidt over gevind med den tudefjæs der måske.. Vi andre må jo ikke.... :roll:
Christian
11-29-2004, 09:22 PM
Hva christian, lidt over gevind med den tudefjæs der måske.. Vi andre må jo ikke.... :roll:
Jeg synes måske ved nærmere eftertanke at det er "lidt" over styr, men se det fra min side, at han har svinet mig til i diverse indlæg igennem flere uger nu. :roll:
Du må da godt lave sjov med mig, men ikke på den måde som P4E gjorde: Han fik nået at kalde mig for diktator, magtliderlig og diverse andre skældsord (i en ond hævmful tone), og mit indlæg er i det mindste skrevet i en sjov parodi.
Christian
11-29-2004, 09:24 PM
må jeg foreslå at vi lader dem som vil feste feste, og dem som vil græde græde over at p4e smutter. derefter låser eller sletter tråden og så snakker vi ik mere om det?
Det skal jeg nok tage mig af personligt :wink:
komas
11-29-2004, 09:27 PM
og hvordan var det så lige at jeg skulle læse den??
Christian
11-29-2004, 09:44 PM
og hvordan var det så lige at jeg skulle læse den??
Hvad mener du Komas :?:
Infant Prodigy
11-29-2004, 09:55 PM
Jeg er da egentlig ærgelig over at Pirat4Ever forlader forummet. Synes ikke der var behov for det, jeg synes at vi kunne have løst de her konflikter. Well, det er jo så for sent nu. Jeg vil inderligt opfordre til at folk i fremtiden giver mulighed for at løse problemerne inden de skrider - fx. ved at hive fat i andre redaktører end den man måtte have et problem/en konflikt med. Så er det måske lettere at løse det hele i mindelighed.
Til sidste skal det lige siges at vi i PG længe haft planlagt at ville diskutere retningslinierne for hvordan vi ønsker forummet skal køre, og dermed også hvordan redaktører skal redigere i forummet. Det vil vi forsøge at nå snarest.
Derudover vil jeg ikke slette Pirat4Evers profil, jeg lader den blive så man kan se hvem der har skrevet hans gamle indlæg. På den måde kan vi i fremtidige diskussioner henvise til hans indlæg..
Med håbet om en konstruktiv debat i fremtiden og en god tone...
Julefanden
11-29-2004, 10:06 PM
Måske lidt overdrevet med den der tudefjæs. Der er vel ingen grund til at vade mere i det, når nu manden har besluttet at smutte. Det viser ikke den modenhed man bør kunne forvente af en mod, så jeg håber da det var en smutter.
Mvh
Jf
komas
11-29-2004, 10:15 PM
du sagde at jeg kunne læse den pm han sendte dig, hvor er det lige jeg kan det?
Christian
11-29-2004, 10:28 PM
du sagde at jeg kunne læse den pm han sendte dig, hvor er det lige jeg kan det?
Det første citat jeg bragte fra P4E's side var den PM han tilsendte mig.
komas
11-29-2004, 10:31 PM
av da... det var lige smuttet i farten :oops: trænger vist til at sove...
Jowls
11-29-2004, 10:37 PM
Uden at tage stilling til noget som jeg ikke har fuldt overblik over og i øvrigt ikke ønsker at blande mig i, da jeg er ganske tilfreds med den måde tingene køres på herinde, så må jeg da tilstå at jeg generelt er ked af hvert eneste besætningsmedlem, vi mister.
Den egentlige fjende befinder sig i nogle flotte kontorer i Sundkrogsgade 9 i København, og han er ikke nem at få skovlen under. Vi har brug for så mange som muligt for at lykkes i vores fælles mission...
:cry:
Dogbert
11-29-2004, 10:38 PM
Folkens, jeg tror han har stjålet min jolle!
Sådan en pirat!
ej, skidt. Må han havde vind med sig i sejlene, hvor han nu end sejler hen, så længe det ikke er over til APG.
Og skal vi så ikke få låst tråden? Det er en farvel, jeg gider ikke mere, ikke en SVIN MIG TIL tråd...
Christian du er aktiv. Lås forhelvede Lås! Og hvis du mangle begrundelse så skriv "Dogbert mente det var en god ide."
komas
11-29-2004, 10:42 PM
jeg ved ikke om man skal forhaste sig med at låse tråde, man skal jo også gerne finde et system, så man undgår at noget lignende sker igen, men det er måske en helt anden diskussion.
Christian
11-29-2004, 10:42 PM
Christian du er aktiv. Lås forhelvede Lås! Og hvis du mangle begrundelse så skriv "Dogbert mente det var en god ide."
Jeg nænner simpelthen ikke at lukke denne tråd endnu, før jeg får grønt lys fra de "højere magter". Håber du forstår, og Dogbert, denne tråd var skam fin indtil han skrev følgende linie som er fuldkommen usandt og oppe i "skyerne":
Selv i hans afskedstale formår han at stikke en sidste lige højre en sidste gang, og dermed var han selv uden om at blive "ikke så velsignet sendt på vej".
Anyways, hygge, dette er min sidste respons i denne tråd.
nimarq
11-30-2004, 09:22 AM
Først om fremmest vil jeg sige at jeg synes det er trist at en så fremtrædende person som pirat4ever forlader sørøverskibet.
Den egentlige fjende befinder sig i nogle flotte kontorer i Sundkrogsgade 9 i København, og han er ikke nem at få skovlen under. Vi har brug for så mange som muligt for at lykkes i vores fælles mission...
Kunne ikke være mere enig, suverænt godt sagt. Jeg vil også sige at jeg er fuldstændig enig i hvad zub skriver mht. tonen på forummet(Infant Prodigy har det vist også lige oppe og vende)
Christian jeg vil nu mene at man godt kan være temperaments fuld uden at det er et problem. Tit kan det være med til at give lidt ekstra engagement.
Jeg er sku træt efter 361 indlæg, at få smidt i hovedet, at vi bruger intet har at sige. Derfor melder jeg sku af.
Interessant at han/du omtaler dig selv i flertal. Faldt det fremtrædende, for du får det til at lyde som om at det er os alle sammen.
Afstemningen er i skreven stund at kun 56% er tildfredse eller middel.. DING DING.
Hvilket til din information også betyder at der er en majoritet som er tilfredse.
EDIT: Det er også lidt lumsk med "tilfreds/middel". Så vil jeg mene at de gøre til synonymer, hvorefter man kan køre på at de ikke er det. Har desværre ikke set den pågældende afstemning :?
Og den skide bemærkning med, jammen uh de gør et fint stykke arbejde og de gør det gratis...
OG ?????????
Det skal jeg fortælle dig. De finder/skriver nyheder, skriver eller får andre til at skrive guides så alle os newbies kan finde alternativer til KaZaA.
De bruger tid, som de ellers ville kunne bruge på arbejde, hvilket er lig penge, helt gratis på de danske masser af fildelere som sidder i mørket og endnu ikke har været under PG's oplysende og guidende kappe. (:lol: sorry det blev lidt højtideligt, men GO PROPAGANDA)
Jeg bruger omkring, undskyld brugte, mindst en time om dagen herinde, og at køre en sådan side koster MAX 240kr om ÅRET (freepaq.dk), og forummet er PHPBB, som er et gratis program.
Pointen er jo ikke at siden koster lidt i vedligeholdelse, men derimod at i det moderne samfund vi, heldig- eller uheldigvis, lever i der er den tid de bruger herinde = penge. Penge er ikke alt, men for nogle er det. Heldigvis ikke for PG, i modsætning til APG. Det er da stærkt at du er så aktiv at du bruger så meget tid herinde og det er skønt at nogle brugere er så aktive. Det er bare ikke så stærkt hvis det får dem til at føle sig hævet over os andre "menige" brugere.
Alt i alt så syntes jeg at det er dybt beklageligt, hvilket jeg håber de fleste er enige med mig i, at vi mister en aktiv bruger.
Tilgengæld synes jeg heller ikke vi behøver at være primadonnaer fordi vi går.
Klawz
11-30-2004, 10:30 AM
Jeg tror at det sidste ord er ved at være sagt i denne tråd.
Tak for besøget til P4E, og held og lykke med hvad du end finder på at bruge den overskydende tid til. Du er naturligvis altid velkommen tilbaget til forummet!
Jeg låser tråden nu. Som Infant Prodegy skrev ovenfor, så beholder vi P4Es bruger som "aktiv" for forsat kende forfatteren til hans indlæg.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.