PDA

Se fuld version : Brændings process

niQe
11-29-2004, 04:31 PM
Hey..!
Jeg har lige købt ny dvd brænder fordi min gamle gik i stykker p.g.a "uheld".
Nu har jeg så formateret mit Windows og installeret den nye brænder i min pc men når jeg brænder dvd'er skriver den i en hastighed man skal bruge avancerede maskiner til at udregne for det går virkelig LANGSOMT. Men så når den kommer op omkring de 700Mb, skriver den fejl og går helt i møgfucker.. Dette pisser mig i den grad af da jeg gerne vil have de nyeste film og spil i en fair kval.

niQe

Jeg kører windows XP med SP2 på en BTC 8x brænder.
Jeg bruger Nero, CopyToDvd og Alcohol 120% til at brænde med.

komas
11-29-2004, 05:17 PM
det kunne måske hjælpe at opdatere firm waren, men ved det ikke.

Smiley_Carpe_Diem
11-29-2004, 09:25 PM
jeg tror umiddelbart også det lyder som om det er firmwaren der er knas med, især nu hvor det er en ny brænder. Men at den stopper ved de 700 mb, lyder satme mærkeligt :S

niQe
11-29-2004, 10:11 PM
hvor kan jeg få en ny firmwire til en fair pris??

niqE[/i]

komas
11-29-2004, 10:15 PM
hvor kan jeg få en ny firmwire til en fair pris??

niqE[/i]

man plejer at kunne downloade det uden at betale noget for det på producentens site.

zub
11-29-2004, 11:01 PM
at opdatere firmwaren svare det ik lidt til at åbne drevet? - altså fjerner man ikke sin garanti? (er overhoved ik sikker)
jeg ville lige teste i en anden pc først.. syntes mest af alt det lyder som om at drevet er skadet... ingen producent ville sende et produkt ud med en så grov fejl.. (de ville trække den tilbage med det samme eller få lagt en lille manual i til hvordan man opdaterede firmware)

prøv evt. nogle forskellige dvd-skiver (køb 5 mærkevare skiver og prøv med dem)

komas
11-29-2004, 11:03 PM
at opdatere firmwaren svare det ik lidt til at åbne drevet? - altså fjerner man ikke sin garanti? (er overhoved ik sikker)
jeg ville lige teste i en anden pc først.. syntes mest af alt det lyder som om at drevet er skadet... ingen producent ville sende et produkt ud med en så grov fejl.. (de ville trække den tilbage med det samme eller få lagt en lille manual i til hvordan man opdaterede firmware)

prøv evt. nogle forskellige dvd-skiver (køb 5 mærkevare skiver og prøv med dem)

når du opdaterer firm-ware, så opdaterer man et program der ligger på en chip et eller andet sted i brænderen.
jeg kan da ikke forestille mig, at det skulle fjerne garantien, da det jo stilles til rådighed af firmaet der har produveret brænderen.

niQe
11-30-2004, 12:12 PM
det hjalp at skifte firm-waren.. tak for hjælpern..

niqE