Se fuld version : HL2 - Hvad gør jeg!?
Taxidriver
11-28-2004, 12:18 AM
Ok jeg lånte dette spil af en ven. Ok så installerer jeg det. Det gik også fint nok. Dejligt. Så da den er færdig beder den mig om at logge på steam og alt det der sjov, hvilket jeg så trykker væk siden det er min vens key. Så tænkte jeg jo der: Det bliver da let at finde et crack til det eftersom jeg har læst diverse steder at det er blevet cracket. Fint nok. Henter diverse cracks fra megagames... og HER kommer problemet. Åbenbart kræver disse cracks at man har en hl2 mappe... hvilket jeg ikke har. Jeg har en steam mappe hvor der så ligger nogle hl-source filer i en af undermapperne og sådan noget, men ingen hl2.exe eller noget. Kun steam. Og det går jo slet ikke. Belær mig! Hvad skal jeg gøre?! Vil ærlig talt bare lige prøve det og se om det kan køre på min maskine, og jeg gider ikke at vente på en demo.
zpanzer
11-28-2004, 12:46 AM
der kommer ikke en demo af hl2.
btw, så prøv at kigge i(tror det er der du installerede det) X:\.....\valve\steam\SteamApps\Bruger email\half-life2\
Taxidriver
11-28-2004, 12:53 AM
Den mappe er ej til at finde.
HereticMind
11-28-2004, 02:25 AM
Selvom du installere det fra dvd'en skal du stadigvæk på steam for at unlocke/åbne filerne....
Selvom du installere det fra dvd'en skal du stadigvæk på steam for at unlocke/åbne filerne....
Korrekt, og så skal du bare finde en crack.
Se, min tråd om emnet (SØG! "HL2 Disc Emulation Problem")
Taxidriver
11-28-2004, 02:00 PM
Ok mange tak for svar.
Hav en god dag.
Ok mange tak for svar.
Hav en god dag.
Jo tak, og i ligemåde :)
Taxidriver
11-28-2004, 03:02 PM
Skal lige være sikker, men betyder det at jeg faktisk bare lige kan få min ven til at logge ind på sin steam-konto, bare på min computer, og så kan jeg lægge cracks ind og behøver derfor aldrig mere hans konto til noget?
Taxidriver
11-28-2004, 08:45 PM
Nå men nu fik jeg lige min ven til at logge ind på min computer her, så nu er alle filerne pakket ud og alt er jo rart... skulle man vel tro. Vil gerne kunne komme ind i hl2 uden at skulle ind på steam, hvilket vel siger sig selv for så ville 2 personer jo ikke kunne bruge det på samme tid. nå men har brugt de der sjove cracks der nu er, men når jeg klikker på hl2.exe siger den bare at den mangler den rigtig disc... hvilket jeg da troede at de der cracks havde fixet. Er jeg nødt til at bruge min vens originale dvd for at kunne spille det eller hvad?! Hvad skal jeg nu gøre?! KAOS ER I LUFTEN!
Skal lige være sikker, men betyder det at jeg faktisk bare lige kan få min ven til at logge ind på sin steam-konto, bare på min computer, og så kan jeg lægge cracks ind og behøver derfor aldrig mere hans konto til noget?
Nej, du skal logge på en konto for at spille.
Men du kan sagtens cracke den, og spille med hans konto, i kan bare ikke spille på samme server hvis han også er logget på de hjemme. Men sagtens være på Steam samtidig.
Taxidriver
11-28-2004, 10:02 PM
Hvad skal jeg så gøre med den manglende dvd?
Hvad skal jeg så gøre med den manglende dvd?
Lave et image af den med IsoBuster 1.6:
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=1440
Taxidriver
11-28-2004, 11:05 PM
Skal jeg så bare køre det image med daemon og kan jeg så også brænde dvden rigtigt med den image fil?
Skal jeg så bare køre det image med daemon og kan jeg så også brænde dvden rigtigt med den image fil?
Det ved jeg ikke.
Taxidriver
11-29-2004, 04:01 PM
Nå ok, men tak alligevel. Vil prøve når jeg lige kan låne det igen. Hav en god dag.
Nå ok, men tak alligevel. Vil prøve når jeg lige kan låne det igen. Hav en god dag.
I ligemåde :)
Taxidriver
11-29-2004, 09:23 PM
Jeg er egentlig blevet lidt forvirret. Hvad er det egentlig de der cracks gør? Gør de at man kan spille spillet uden at gå på steam, eller bare at man kan være 2 personer på den samme steam uden der sker noget? Egentlig troede jeg den første.
HereticMind
11-29-2004, 10:05 PM
Såvidt jeg har set så har de version af HL2 som virker kørt udenom steam, de historier jeg hører om de udgaver som kører via "launcher.exe" er tilgengæld ikk specielt gode...
Men ok når man tænker på der er ca 5 pirat udgaver af HL2 ude, så man vel lidt at teste sig frem med (og en hel del GB at hente, fra 1.5GB og opefter).... 8)
Taxidriver
11-30-2004, 07:52 AM
Hvad ville du så bruge for at hente dem hvis det var?
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.