PDA

Se fuld version : Sletning af tråde ?

-pirat4ever-
11-27-2004, 11:16 PM
Dette er en undersøgelse af sletning af tråde mm.

Mit indtryk er :
At nogle mener, at trådende bliver slettet tidligt/uretmæssigt, mens andre mener, at der bliver slettet for lidt.

På den ene side står Admins/CoAdmins i deres gode tro, at de gør det bedste, som samtidig er frivilligt. (sefølgelig ikke kun admins/CoAdmins der har denne mening, også nogle brugere har denne mening)

I den anden side står nogle brugere der mener at de bliver uretfærdigt behandlet da deres tråde bliver slettet uretmæssigt.

Stem hvad din erfaring er, det kan måske dæmpe det kogende vand, så alt energien kan bruges fornuftigt af begge parter.
At igonerere dette problem vil kun skabe flere problemer og sure miner

Notere dig, AT:
Det er vigtigt, hvis du skriver i denne tråd, at du ikke FRAMER nogle mm.

Athas
11-27-2004, 11:18 PM
Jeg har ikke lagt mærke til noget der har generet mig, ergo er jeg tilfreds.

Hvad jeg dog har lagt mærke til, er en masse mudderkastning, pointeløse "me too!"-kommentarer, samt meningsløse off-topic indlæg.

De gør et fint stykke arbejde.

EDIT: Wee, 100 indlæg, dvs. at min digitale penis er monster stor.

-pirat4ever-
11-27-2004, 11:23 PM
Jeg har stemt, at der altid er en eller to der ikke kan finde ud af det, og mit forslag (som jeg har forslået før) er at lave et sted, hvor trådende, når de bliver slettet, lægges hen i 14 dage, så man som bruger kan rette spørgsmål til vedkommende som har slettet indlægget.

For der kan ske tekniske fejl, det kan være man har skreven det så den forkerte mening kom frem eller at admin/CoAdmin kan tolke forkert.

Det skal jo siges, at ingen sletter indlæg for "bare" at slette indlæg, men der er samtidig heller ingen brugere der "bare" skriver et indlæg for at skrive et indlæg.

Admins/CoAdmins gør et stort arbejdet i deres fritid, således gør brugerene i forummet også.
Efter min mening er det et sammenspil, hvor ingen er bedere eller højere stillet end andre, og at begge parter gør deres for at støtte piratgruppen.

Infant Prodigy
11-28-2004, 12:45 AM
"mit forslag (som jeg har forslået før) er at lave et sted, hvor trådende, når de bliver slettet, lægges hen i 14 dage, så man som bruger kan rette spørgsmål til vedkommende som har slettet indlægget."
Det lyder egentligt som en meget god ide. Det vil vi tage op til diskussion i PG.

"For der kan ske tekniske fejl, det kan være man har skreven det så den forkerte mening kom frem eller at admin/CoAdmin kan tolke forkert."
Præcis.

"Det skal jo siges, at ingen sletter indlæg for "bare" at slette indlæg, men der er samtidig heller ingen brugere der "bare" skriver et indlæg for at skrive et indlæg."
Nemlig.

"Admins/CoAdmins gør et stort arbejdet i deres fritid, således gør brugerene i forummet også.
Efter min mening er det et sammenspil, hvor ingen er bedere eller højere stillet end andre, og at begge parter gør deres for at støtte piratgruppen."
Det er jeg helt enig med dig i P4E. Synes at det her indlæg bør stå som værende idealet for hvordan dette forum skal køre. At folk i fællesskab kan hjælpe hinanden, samtidig med at de har det sjovt og taler pænt til hinanden..

komas
11-28-2004, 01:34 AM
jaa... de fleste ved nok godt hvad jeg har stemt..

og selvom der ikke er ret mange der har stemt endnu, synes man at kunne se en tendens over mod at næsten alle er tilfredse...

Jowls
11-28-2004, 04:16 AM
Jeg må indrømme, at jeg heller ikke har nogen grund til at være utilfreds med modereringen af piratgruppen.

I forhold til andre populære fora på nettet, har vi meget vide rammer for, hvad der er tilladt, synes jeg. Ja, faktisk er dette sted det eneste jeg kender, hvor man ikke er hunde-angst for APG, og det finder jeg ganske forfriskende. Prøv f.eks. at spørge på et af de andre sites om, hvordan man ripper en DVD eller hvor man finder en god key-gen til Win XP. Det indlæg bliver slettet næsten inden man har skrevet det færdigt.

Så vidt jeg erindrer mig, fremkom den aktuelle debat ved, at en person bad om hjælp til at installere nogle cheats i Counter Strike. Dette resulterede åbenbart i en strøm af vrede poster som i utvetydige vendinger fordømte vedkommende - sikkert krydret med nogle af det danske sprogs mere farverige gloser.

Dette fik så igen Christian til at sætte sig med albuen på slette-tasten og nynne "Der er et yndigt land", indtil folk havde raset lidt af og der begyndte at komme fornuftige forslag ind.

Til det må jeg sige, at jeg er 100% enig i filosofien om, at man går efter bolden og ikke efter manden. Fyren stillede et konkret spørgsmål, og hvis man ikke synes at han skal vide det, så kan man undlade at svare ham. Eller i det mindste gøre opmærksom på, hvorfor det er en dårlig ide uden at rakke ned på ham.

-pirat4ever-
11-28-2004, 11:14 AM
Så vidt jeg erindrer mig, fremkom den aktuelle debat ved, at en person bad om hjælp til at installere nogle cheats i Counter Strike. Dette resulterede åbenbart i en strøm af vrede poster som i utvetydige vendinger fordømte vedkommende - sikkert krydret med nogle af det danske sprogs mere farverige gloser

Vil gerne pointere, at dette ikke er det ovenstående "tildfælde", som startede denne tråd, og at folk ikke skal komme med kommentare, der gøre en til helt ELLER total idiot i denne tråd.

Der skal ikke være mudderkastning som de andre blev til. :(

Jowls
11-28-2004, 01:31 PM
Vil gerne pointere, at dette ikke er det ovenstående "tildfælde", som startede denne tråd...

Det var bare det eneste eksempel på power-moderering, jeg sådan lige kunne erindre at have bemærket i nyere tid. Har der været andre større "slette-runder", har de nok været overstået før jeg opdagede det...

...at folk ikke skal komme med kommentare, der gøre en til helt ELLER total idiot i denne tråd.

Det var bestemt heller ikke mine intentioner. Jeg tog blot et konkret eksempel og prøvede at vurdere det efter bedste evne.