Se fuld version : se IKKE AVP - Alien Versus Predator
-pirat4ever-
11-27-2004, 10:49 PM
Se den ikke.
Det er simpel hen den ringeste fil nogen sinde.
Elendigt kan ikke beskrive den. Jeg SKAMMER mig jeg har set den....
Lidt ligsom Garfield, har set 10MIN af Garfield og gik hjem.
synte AvP filmen var bedre end jeg havde forventet.
betale 75kr for at se den i biffen, havde forventet at se kedelig action ligesom i alle de andre film.. men det er det slet ik...
okay ikke den bedste film, og den var da heller ik 75kr værd (især ik når der sidder en "børnehave" af folkeskole-tøsebørn i biograffen og skriger hver gang de ser et menneske kigge skummelt...
i forhold til hvad jeg frygtede syntes jeg filmen er ganske okay. den har overhold det man vidste fra de gamle film (ingen har altså fået nye evner som pluselig kan bruges i en situation som ellers var umulig at klare.
når de skyder med deres våben så skifter de faktisk deres magasiner (har ik lige gidet tælle skudende men de skyder ik 70 kugler ud af et 30skuds mag)
jeg syntes den skal ses.
ps. ved ik om det også gælder for avp. men hvis du kun ser 10min af en film før du går så syntes jeg virkelig ik at du skal udtale dig om filmen. og da slet ik garfield, den er slet ik kommet igang efter 10 min. godt nok sker der ik meget men alligevel.
Unknown
11-27-2004, 11:22 PM
jeg syntes jeg skal ses.
jeg mener du bør rette dette :lol:
VinZenZo
11-27-2004, 11:35 PM
jeg syntes jeg skal ses.
jeg mener du bør rette dette :lol:
og det kan kun gå for langsomt ;)
Jeg har dog filmen til gode, venter på at den kommer som DVD.
Dogbert
11-28-2004, 01:39 AM
AVP var okay, den er tro mod Aliens vs Predator universet. (Tegneserien)
At Aliens blev en del overpowered, er så noget andet. Aldrig havde jeg forestillet mig, dem så effektive i 1on1.
Predator er også tro mod tegneserien, men ikke mod filmne.
I predator 1 siger de nemlig, at Pred's kun jagter i varme egne, og i de varmeste år... Så kan man så undre sig over, hvad de laver på anaktis... :roll:
nimarq
11-28-2004, 09:53 AM
Lidt ligsom Garfield, har set 10MIN af Garfield og gik hjem.
Sjovt som denne udtalelse bringer mine tanker tilbage på Niels Frids(Frids Film på TV3, red.) HJERNEBLØDNING af en SKANDALØS anmeldelse for et stykke tid siden.
Andre end mig der husker hvordan han SVINEDE den GLIMRENDE film Star Wars Episode II og udtalte at han var FALDET i søvn under filmen. Jamen altså, hvordan kan man så udtale sig om den? Den flaming tur han gennemgik var da også skøn at følge, for intet væsen med så blasfemiske tanker skulle have lov til at anmelde gode film som denne.
-pirat4ever-
11-28-2004, 11:06 AM
ps. ved ik om det også gælder for avp. men hvis du kun ser 10min af en film før du går så syntes jeg virkelig ik at du skal udtale dig om filmen. og da slet ik garfield, den er slet ik kommet igang efter 10 min. godt nok sker der ik meget men alligevel.
Jeg har set hele filmen a AVP og en af mine kammerater inviterede mig ned og se garfield for en månede siden, og da jeg havde set 10 min gik jeg.
Garfield er ikke tro mod tegneserien, figurende ligner og aegere ikke som i tegneserien.
Så ja, jeg ser normalt hele filmen, selvom de er dårlige, MEN.... der er grænser, som garfield.
AVP var okay, den er tro mod Aliens vs Predator universet. (Tegneserien)
At Aliens blev en del overpowered, er så noget andet. Aldrig havde jeg forestillet mig, dem så effektive i 1on1.
Predator er også tro mod tegneserien, men ikke mod filmne.
I predator 1 siger de nemlig, at Pred's kun jagter i varme egne, og i de varmeste år... Så kan man så undre sig over, hvad de laver på anaktis... :roll:
Forkert. i pred 1. siger "de infødte" at de kun kommer >til deres område< i varme tider... der siges INTET om hvorår de er andre steder.
OG desuden så skal du lige huske at denne trail-pyramide ikke har været brugt længe - og da den sidst var i brug (husk det lille klip hvor man ser tilbage) var det på et tidspunkt hvor der var meget varmt i det område.
pirat4ever> syntes stadig ik du skal udtale dig om garfield hvis du kun har set hvordan han bevæger sig... er enig med dig i at det ikke er tegnet ret godt, men derfor ku filmen jo sagtens være god alligevel.
IWillRipYou
12-04-2004, 01:02 AM
1. Aliens er klart overpowered, i AVP er det meningen at der skal være 353 aliens som bliver splattet og 4 preds som nakker løs med deres fede high tech guns.
2. Det er i realiteten latterligt at mennesker og preds danner fælles front. Preds har kun og skal kun ha 1 ting i hovedet, jagt.
1. Aliens er klart overpowered, i AVP er det meningen at der skal være 353 aliens som bliver splattet og 4 preds som nakker løs med deres fede high tech guns.
2. Det er i realiteten latterligt at mennesker og preds danner fælles front. Preds har kun og skal kun ha 1 ting i hovedet, jagt.
hvor får de de 353 fra?
ca 15 mennesker gik ned + 4 pred = 19 aliens max (+ dronningen)
og du ser ALDRIG mere ca 5-6 aliens hvilket er til sidst lige inden de tager elevatoren ud.
der er en film sekvens hvor du ser mange aliens angribe et par pred. som, som du siger, så bare skal slå løs. hvis man undersøger den sekvens lidt mere finder man ud af det er en forklaring på det hele og enten ikke er sket (dermed lavet ud fra "overdrivelse fremmer forståelsen) eller også er sket dengang hvor der ikker var sne ved pyramiden, der var mange menneskelige tjenere og pred. blev betragtet som guder.
ang samarbejde med menneske tager du helt fejl.
pred. har altid set sig overlegen i forhold til mennesker og har fra gamle tider været vant til at mennesker tjente pred.
kvinden giver friviligt våbnet fra sig (= samarbejder)
derefter dræber hun en alien (=har samme mission)
og hun sætter sig lavere end pred. (= pred. er igen herren over mennesket)
der er altså intet unaturligt i at pred. arbejder sammen med hende.
Hmm ok jeg er lige blevet mega forviret, ikek over indlæget men mrer fordi jeg lige har læst en gammel tråd af og om "P4E" om at han valgte at gå planken ud, men nu er han tilbage eller er det en ny? anyway, får nok marrerit om at være forviret i gen i aften så ;)
Nej spæg og skæmt til side, helt klart var jeg i starten enig med P4E da filmen totalt latterlig gøre hele den alien genre der har været, og de to andre predator film var som også meget gode, specielt den første ;)
men anyway, hvis ikke man er så meget til historierne bag film, så er det vel en meget god film, den start lydder/bygger en meget realistisk version af hvordan der kan være både aliens og predatore på jorden på samme tid.! Så til dem der ikek har set de fleste aliens film, og har skippet predator filmene, så er den meget god.
Til OS/DEM der dog allerede har set dem alle sammen, så må jeg sige den her film laver for meget om på det hele. Det der for mig virker mest underligt er klart dette:
predator filmene bassere på Nutiden, altså nutiden da de blev lavet i det tyvende århundrede.! Mens selv om alien filmen er fra samme IRL tids-alder, så foregår de i rummet, og faktisk over mange år hundreder. da hun jo sover omkring 50 af dem væk (til alle der er mega fan af filmene jeg undskylde rmeget hvis jeg gennem min foklraing/anmeldese falder fra i de foskellige detaljer, det er næsten 2år siden sidst jeg har set nogen af dem!) og det hele foregår som sagt ude i rummet, i rum køretøjer, og med mange andre planeter.!
MEN denne nye film, AVP den foregår i nutiden, altså ikke andet end 10år+ efter første gang vi mødte predatorene. MEN tilgengæld meget længe INDEN vi mødte aliensene.!
Tænk lidt over det så vil i forstå, har sku lige indset det er for svært at skrive/forklare det. :)
Men anyway, hvis filmen skulle kunne have bygget lidt mere troværdigt, skulle man for det første ikke have haft ham der spiller droiden/bossen/den onde fra de gamle alien film, til at spille den rige-mand der vil have ekspeditionen til af foregå, samt man skulle have haft alle til at dø i filmen, der skulle ingen overlevende have været da det ville kunne reflektere til viden om begge parter og der ved ville man jo vide hvad det var for nogle dyr/æg der var på den planet man finder de første aliens på.
Og så er der jo lige slutningen:!
*OBS OBS*
!!!!!!!!Til alle dem der endnu ikke har set slutningen lad vær med at læse det her under!!!!!!!!!!
*OBS OBS*
SLUTNINGEN:
Den er totalt latterlig, for det første ville det at den kommer ombord være totalt ensformidt af hvad der sker i slutningen i den færste alien film, ud over at det dennegang er predatorene, der må rede hele deres art fra udryddelse.!
Ja gidder ikke lige skrive mere om den, håber bare at der ikek bliver lavet flere, mangler bare der kommer en AVP2, den kan de jo alve som en total kopi af alien 2 så!
Bare denne gang er det uden menneske snak, men med predator menta-snak, og predator gumlelyde, og Alien, slime- og skrige-lyde ;)
MvH.DK AmbY
hvor får de de 353 fra?
ca 15 mennesker gik ned + 4 pred = 19 aliens max (+ dronningen)
og du ser ALDRIG mere ca 5-6 aliens hvilket er til sidst lige inden de tager elevatoren ud.
der er en film sekvens hvor du ser mange aliens angribe et par pred. som, som du siger, så bare skal slå løs. hvis man undersøger den sekvens lidt mere finder man ud af det er en forklaring på det hele og enten ikke er sket (dermed lavet ud fra "overdrivelse fremmer forståelsen) eller også er sket dengang hvor der ikker var sne ved pyramiden, der var mange menneskelige tjenere og pred. blev betragtet som guder.
ang samarbejde med menneske tager du helt fejl.
pred. har altid set sig overlegen i forhold til mennesker og har fra gamle tider været vant til at mennesker tjente pred.
kvinden giver friviligt våbnet fra sig (= samarbejder)
derefter dræber hun en alien (=har samme mission)
og hun sætter sig lavere end pred. (= pred. er igen herren over mennesket)
der er altså intet unaturligt i at pred. arbejder sammen med hende.
han har ret i de kun skulel tænke på jagt og intet andet, det er helt sikkert!
men jo kan godt passe der bliver splattet så mange, der er jo den scene med hvor man forklare historien bag det hele, der er der en masse alien, men syne sikke man kan tælle det med i selve filmen, men kalrt en nem måde at få body-count op på ;)
q/
Men anyway, hvis filmen skulle kunne have bygget lidt mere troværdigt, skulle man for det første ikke have haft ham der spiller droiden/bossen/den onde fra de gamle alien film, til at spille den rige-mand der vil have ekspeditionen til af foregå, samt man skulle have haft alle til at dø i filmen, der skulle ingen overlevende have været da det ville kunne reflektere til viden om begge parter og der ved ville man jo vide hvad det var for nogle dyr/æg der var på den planet man finder de første aliens på.
/q/
du har ret.. det er for længe siden du har set aliens filmene (tag evt. fat i aliens 3 slutningen) der ser du nemlig at ham den rige gut "er" robotten fra A1.
han er nemlig manden bag det firma som laver de robotter (og som ejer det rumbskib de springer i luften, som ejer basen i A2 og mener faktisk også de styre fængslet i 3'eren, men det er jeg ik sikker på)
de robotter de laver (ihvertfald den serie) er lavet som en kopi af ham den rige gut. så den er altså god nok.
du har dog lidt ret alligevel... fordi han skulle ik have været med dernede... fordi han dør jo. og med mindre at personen i A3 er en robot, en klon, tvilling eller lign. så er der en ret stor fejl der. (som du så rigtig siger så er A3 lidt senere end AVP)
Pred: skal kun tænke på at jage:
okay, hvis de kun tænker på at jage hvor pokker har de så fået alt det hightech ting fra?
hightech udstyr -> hjerne -> taktiker -> vil søge hjælp for at sikre sit eget liv -> er villig til at arbejde sammen med mennesker (hence: hun knæler for ham og bliver derfor hans tjener som i gamle dage).
ang de 353 aliens: kan da godt være den scene.. men der er altså lidt mere en 353.. vil nok mere sige 3535 så...
ang 1 overlever og kender derfor både til pred og aliens - så hvorfor gør vi ik det i aliens filmene?
1. det gør de. i A1 er roboten forprogrammeret til at tage skabningen med hjem
2. en kvinde går til Se og Hør og siger "der findes aliens og der findes også pred." mens verdens største firma siger "der skete en ulykke og hun har slået sit hoved" (de vil have det hele for sig selv)
q/
/q/
du har ret.. det er for længe siden du har set aliens filmene (tag evt. fat i aliens 3 slutningen) der ser du nemlig at ham den rige gut "er" robotten fra A1.
han er nemlig manden bag det firma som laver de robotter (og som ejer det rumbskib de springer i luften, som ejer basen i A2 og mener faktisk også de styre fængslet i 3'eren, men det er jeg ik sikker på)
de robotter de laver (ihvertfald den serie) er lavet som en kopi af ham den rige gut. så den er altså god nok.
du har dog lidt ret alligevel... fordi han skulle ik have været med dernede... fordi han dør jo. og med mindre at personen i A3 er en robot, en klon, tvilling eller lign. så er der en ret stor fejl der. (som du så rigtig siger så er A3 lidt senere end AVP)
Pred: skal kun tænke på at jage:
okay, hvis de kun tænker på at jage hvor pokker har de så fået alt det hightech ting fra?
hightech udstyr -> hjerne -> taktiker -> vil søge hjælp for at sikre sit eget liv -> er villig til at arbejde sammen med mennesker (hence: hun knæler for ham og bliver derfor hans tjener som i gamle dage).
ang de 353 aliens: kan da godt være den scene.. men der er altså lidt mere en 353.. vil nok mere sige 3535 så...
ang 1 overlever og kender derfor både til pred og aliens - så hvorfor gør vi ik det i aliens filmene?
1. det gør de. i A1 er roboten forprogrammeret til at tage skabningen med hjem
2. en kvinde går til Se og Hør og siger "der findes aliens og der findes også pred." mens verdens største firma siger "der skete en ulykke og hun har slået sit hoved" (de vil have det hele for sig selv)
Ok, slap af ;) skrev jo at det var længe siden, og skrev ikek at der kun var 353 der døde, sagde bare at det vilel være i den scene at man kunne lave reklame for en masse body counts!
men jo ville meget gerne se dem alle igen, men nu er det sådan at jeg er en fattigrøv så det er lidt svært at kæbe den slags! :) men det kommer nok...
...men lige meget hvad, hvis man tænker over den "film reality tid" der foregår gennem de mange alien film, og de 2 preds film, så kan selv DU nemt se det er forkert det hele.!
hvis ikke tror jeg sku det er dig der burde "tænke lidt" ;) ej det er sku ok, men var nu mere ment som en lille beskrivelse af filmen set fra min synsvinkel, samt en lille hendvisning til de andres ;)
Ha en fortsat god jul!
mvh.dk amby
jeg er altid villig til at slå mig selv.. så overtal mig endelig om at jeg har taget fejl =) - må jo indrømme at det er sket en gang... måske 2?...
komas
12-06-2004, 12:06 AM
jeg har lige set filmen, og den var da ok... så har man set den, og den bliver nok ikke set igen af mig. men så var man da underholdt så længe...
jeg har lige set filmen, og den var da ok... så har man set den, og den bliver nok ikke set igen af mig. men så var man da underholdt så længe...
ja lidt det samme jeg havde at sige efter jeg havde set den :D
ej nu må i styre jer!... den skal da klart arkiveres under tømmermænds-film ;)
hehe zub, det er vel i og for sig rigtigt :)
Jowls
12-07-2004, 04:48 PM
Tjah, jeg syntes nu at Alien versus Predator var en meget intens film, hvor man fik et unikt indblik i instruktørens sjæl.
Efter filmen stod det helt klart at han har kæmpet hårdt med sine emotionelle traumer fra den tidlige barndom, men at der stadig er uudforskede dybder i hans sind. Dybder som især kommer til udtryk i scenen hvor en Alien stikker hovedet tæt hen til den kvindelige hovedperson og siger...
"Hisssssssss....."
I den sætning udtrykkes ikke kun århundreders undertrykkelse af den farvede befolkning i USA.... ikke blot et desperat skrig om åndelig frihed i det post-revolutionære Kina..... mere end bare de polynesiske øboeres tørst for retfærdighed efter de franske atom-prøvesprængninger på Muroroa....
Phew. Man skulle virkelig være stærk for ikke at knibe en tåre over denne på samme tid rå og rørende scene. Jeg kunne tydeligt mærke hvordan hele biografen var døds-stille som under en andagt i Roskilde Domkirke, men samtidig var luften så tyk af bevægelse at man kunne have skåret en skive ud af den.
Jeg kunne fortsætte i timevis om al den symbolik som kommer til udtryk i Alien versus Predator.
Se blot på den lille alien som fødes ved at grave sig vej ud af brystkassen på offeret - nærmest "sprænge" sig vej ud i friheden for at blive født i en eksplosion af livgivende blod. Hvornår har vi sidst set noget så livsbekræftende på det store lærred, spørger jeg bare. Et klart og utvetydigt billede på det indre bæst, vi alle har i os og som bare længes efter at slippe løs af mundaniteten og kaste civilisationen og konformiteternes snærende hylster af sig. Den primale urkraft som står bag menneskets ambitioner om storhed og fremdrift. En påmindelse fra instruktøren til os alle om, at vi bærer den uhæmmede vildskab under vor civiliserede overflade.
Eller hvad med de mange kampe, hvor instruktøren klart har ladet sig inspirere af dogmefilmsskolen med den hurtige og dynamiske kameraføring som næsten "trækker" tilskueren ind i handlingen. Når den kvindelige hovedperson slås, så kæmper hun i virkeligheden for ALLE kvinder på kloden. For retten til abort i Irland. For retten til at køre bil i Saudi-Arabien. For retten til ligeløn i Danmark. For retten til at være utro i Iran.
Men kampen foregår tydeligvis også på et mere emotionelt plan, hvor det drejer sig om selve det at være kvinde i en kold og hård mandsdomineret verden. En verden hvor kvindelige dyder interpreteres som svagheder af bæsterne. De gør deres bedste for at overvinde og udradere den spirende kvindelighed, men hvem vinder over bæsterne i sidste ende?
Uden at spolere fornøjelsen for de få som endnu ikke har nydt dette episke og cinematiske mesterværk, vil jeg lige nævne en af filmens aller stærkeste scener i slutningen, hvor Predator'en overrækker kvinden en stav - et tydeligt fallisk billede på frugtbarhed og formering. "Tag min stav og gå ud og befolk planeten oh kvinde", synes bæstet at ville sige.
Ikke sådan at forstå, at man bare skal se på slutningen, for med denne film gælder det, at "rejsen" er ligeså interessant som "rejsens mål". Alien versus Predator er en odysse - en fysisk og emotionel ekskursion gennem det menneskelige sinds lyseste pladser og mørkeste afkroge. En film som ikke bare underholder, men bevæger dig. En film som vil mere og som kryber ind under huden på dig. En film som udfordrer vore samfunds-normer og menneskelige værdier og stiller spørgsmålstegn ved alt det, vi troede vi vidste.
Summa summarum - dette er ubetinget sæsonens bedste bud på en Oscar-sluger, og jeg tøver ikke med at anbefale Alien versus Predator til alle som ikke bange for en filmoplevelse i særklasse der både udfordrer og underholder. Jeg giver den 5 ærligt fortjente tunger.
:P :P :P :P :P
komas
12-07-2004, 04:57 PM
:shock: ok så... det var faktisks rimeligt godt skrevet... man skulle næsten tro du havde forstand på det :wink:
Jowls
12-07-2004, 05:14 PM
Hey! Hvad mener du med "næsten"? :roll: :wink:
ang din andagt i roskilde domkirke.. jeg er godt nok kun i den kirke en gang om året (til vores juleafslutning).. men der er der altså ik ret stille. (godt 800 studerende der skal til fest lige efter andagten)
Guffe
12-07-2004, 09:35 PM
Heh, kan ik helt finde ud af med mig selv om du joker jowls :D
komas
12-07-2004, 10:08 PM
jeg tror ikke at han skal tages 100% seriøst...
(ikke slå jowls)
Jowls
12-08-2004, 02:57 AM
Lad mig sige det på den måde, at jeg nok vil anbefale dig at downloade den og se den selv før du hæver alle dine sparepenge og investerer i deluxe DVD-udgaven... :wink:
HereticMind
12-08-2004, 12:28 PM
Lige til dem der siger at det er latterligt at Preds går sammen med humans, dette er faktisk også sket i tegneserien.
Og det handler ikke om at Preds kun har jagt i hovedet, de har også ære for sinde og en person som kan klare en alien er værdig i deres øjne. Dette skete jo endda i Predator 2. :)
Lige til dem der siger at det er latterligt at Preds går sammen med humans, dette er faktisk også sket i tegneserien.
Og det handler ikke om at Preds kun har jagt i hovedet, de har også ære for sinde og en person som kan klare en alien er værdig i deres øjne. Dette skete jo endda i Predator 2. :)
hmm ja ok, jeg trækker min postand om at de kun tænker på jagt tilbage, det er sku for længe siden jeg sidst har set de film, og nu du siger det så har du da helt ret.
men det med hvad der sker i tegneserien. det ved jeg sku ikke hvad jeg skal sige til, for nu har det altid været sådan at der er afvendinger/afvigninger fra dem og til de film der er. fx er der mange der ikke har set/læst serierne, en kun set dem på film. så personligt ville jeg ikke mene at man skal kunne sammenligne de to dele. hvad der sker i tegneserien er ikke sikkert det kan passe ind i film serien.
men som sagt du har ret i det med at de respektere en der har hjulpet eller kæmpet bravt/modigt.
mvh.dk amby
komas
12-08-2004, 03:36 PM
efter min mening, er der lidt for mange der går op i om den er tro mod de gamle dilm, eller tegneserier.
jeg synes, at når man ser en fil, så glem alt hvad man ellers har set, og se filmen for sig selv, man kan ødelægge meget ved at sammenligne og køre statistik.
håber folk forstår hvad jeg mener, det kan godt lyde lidt kryptisk.
efter min mening, er der lidt for mange der går op i om den er tro mod de gamle dilm, eller tegneserier.
jeg synes, at når man ser en fil, så glem alt hvad man ellers har set, og se filmen for sig selv, man kan ødelægge meget ved at sammenligne og køre statistik.
håber folk forstår hvad jeg mener, det kan godt lyde lidt kryptisk.
skal man så også se lotr filmene uden at tænke på bøgerne?.. eller harry potter, eller lille per?
Dogbert
12-09-2004, 12:02 AM
Zub, det vil være en rigtig god ide.
nyd filmen, du har forhelvede betalt for den. (Af og til.) :lol:
Men ja, man bør glemme det man har læst i bøgerne, for sådan er filmen ikke, uanset hvor godt man prøver at følge bogen, så kan man ikke følge den uden vidre... =/
Der vil altid ske et ups eller "Det er kedeligt, skær det ud!" måske endda et "Det kan vi ikke nå at få med, skær det ud!"
Zub, det vil være en rigtig god ide.
nyd filmen, du har forhelvede betalt for den. (Af og til.) :lol:
Men ja, man bør glemme det man har læst i bøgerne, for sådan er filmen ikke, uanset hvor godt man prøver at følge bogen, så kan man ikke følge den uden vidre... =/
Der vil altid ske et ups eller "Det er kedeligt, skær det ud!" måske endda et "Det kan vi ikke nå at få med, skær det ud!"
ok læste lige det du havde skrevet der.
og jeg kan nemt følge dig...
MEN du har KUN ret da du skriver man ikke skal sammenligne bøgerne med filmene.
man skal altid sammenligne filmene med hinanden, for de er alle bygget på de andre, selv denne film, prøv et søg på google.dk efter udtalelser om film FØR den kom ud. der skriver de nemlig selv at den skal fungere som en fortsættelse eller en før-film til de andre, MEN den passer altså ikke ind på nogen af dem der!
mvh.dk amby
Share_Khan
12-10-2004, 08:46 AM
Jeg har lige set AVP, og jeg kan ikke helt forstå hvorfor folk hader den så meget. Det er en simpel action film med huller og halvusle skuespillere, men når det kommer til stank, kommer den slet ikke op på siden af Aliens 4 eller Predator 2, der hver især ødelagde "magien" for mig. Alien 4 er den største skuffelse nogensinde i min bog (da jeg gik ud af biografen kunne jeg ikke se de andre biografgængere i øjnene, kun skamme mig over at jeg havde betalt for den gang crap), kun overgået af "Walter & Carlo I Amerika", men den havde jeg så heller ikke de store forventninger til. ...og Predator 2? Arnold måtte opgive den fysiske kamp og gå over til tricks for at nakke predatoren, mens 200 år gamle, halvfede Danny Glover lige skærer predatoren i stykker med dens egen kniv på dens egen hjemmebane (rumskibet)?!?! Jeg ELSKER Alien 2 + 3 og Predator 1, og da jeg længe har savnet mine yndlingsmonstre, er AVP et fint mellemmåltid. Kampene mellem monstrene er super vilde. Det er når menneskene er i fokus den her film står stille. Forvent en actionfilm, og jeg tror ikke du bliver skuffet. Dog enig med Jowls i at det ikke er en film der skal stå i DVD samlingen, men 30 kr for at leje den er givet godt ud.
Hvis man er ude efter en ny DVD, så køb hellere Alien 2 eller 3 i directors cut. 2'eren går fra "Mesterværk" til "(hvad er over mesterværk?)" og 3'eren er en helt ny film med mange nye scener og meget mindre Ripley.
Jowls
12-10-2004, 10:25 AM
Hvis man er ude efter en ny DVD, så køb hellere Alien 2 eller 3 i directors cut. 2'eren går fra "Mesterværk" til "(hvad er over mesterværk?)" og 3'eren er en helt ny film med mange nye scener og meget mindre Ripley.
Hvad med Alien 1 - det er da den bedste af dem alle. I øvrigt er jeg enig med dig ang. Alien 4. Den burde aldrig have været lavet. Jeg gruer for den dag, hvor en eller anden Hollywood-pengesæk får lyst til at lave en 5'er... :roll:
Jeg kan varmt anbefale dig, at putte Alien Quadrilogy sættet på din ønskeliste, hvis du ikke har det. Fed udgivelse 8)
PinkFlick
12-10-2004, 10:30 AM
Hey, har lige et spsml. Jeg har suget (Azureus)"Alien.Vs.Predator.DVDRip.XviD-DoNE", men når den er udpakket og jeg afspiller, går den helt i kage og lukker playeren. Ligegyldig hvilken jeg bruger :( Andre der har haft det problem og ved hvad der kan gøres?
"White.Chicks.DVDRip.XViD-DvP_[bt-gm]_[EFnet]" gør det samme og de spøjst nok downloaded stort set samtidigt..
Hydromann
12-10-2004, 11:20 AM
Hey, har lige et spsml. Jeg har suget (Azureus)"Alien.Vs.Predator.DVDRip.XviD-DoNE", men når den er udpakket og jeg afspiller, går den helt i kage og lukker playeren. Ligegyldig hvilken jeg bruger :( Andre der har haft det problem og ved hvad der kan gøres?
"White.Chicks.DVDRip.XViD-DvP_[bt-gm]_[EFnet]" gør det samme og de spøjst nok downloaded stort set samtidigt..
Kunne godt lyde som om du ikke har installeret dit codec korrekt prøv at afinstallere codecne hvis du har nogen og installere en af de følgende:
ACE Megacodec
Nimo433
PinkFlick
12-10-2004, 11:42 AM
Tak for svaret, det var mine codecs der på mystisk vis var fucked.. Alt er nu i den skønneste orden;)
- Pink
Amnesia
12-11-2004, 02:19 AM
Vil lige komme med min forbeholdne mening om AvP.
Det har efterhånden taget 117 år, at få sat den film i produktion. Der er ikke mange film selskaber der har haft nosser nok til at satse på den. Endelig er det så lykkedes med et latterligt buget og optagelse i Prag. Dette har selvfølgelig gjort at skuepillerne ikke er af højeste kaliber og historien heller ikke er alt for krævende i forhold til locations osv. Fuck det. Det er sgu lykkedes at få mine feterede bad ass preds med deres over gejlede gear at se igen. Ovenikøbet i kamp mod de slimede alien sataner og det er bare super cool.
Synes det er nogle fede kampe. Om de ikke er helt tro mod tegneserien eller andre Predator/Alien film, går jeg ikke videre op i.
Predator 1 styrer. Kan se den film igen og igen.
Tror sgu lige jeg smækker den på igen. :D
jeg har lige downloadet den.. den er for NICE!!
Glæder mig fandme til 2'eren kommer..
Ved ikk om jeg er den eneste der syntes den er lidt lige som starcraft - spillet??
Der er
Humans = Humans
Aliens = Zerg
Predators = Protos
Og Aliensne ligner også Zerg.. Lidt tamt..
niqE
Dogbert
12-14-2004, 11:44 AM
niQe
Aliens... og Predators kom lang tid før Starcraft.
Så 10 dumflade for din kommentar.
Hvis der er nogle der har kopiret er det Starcraft.
Jeg klager dog ikke, da Starcraft er meget fedt.
D'oh.. ved jeg sq da godt..
Dogbert
12-14-2004, 11:52 PM
Ved ikk om jeg er den eneste der syntes den er lidt lige som starcraft - spillet??
Der er
Humans = Humans
Aliens = Zerg
Predators = Protos
Som jeg læser det der, skriver du tydeligvis at du synes Aliensfilmene, (Samt Predator) minder om Starcraft.
Hvordan kan de minde om noget, når det ikke engang er lavet endnu?!
For guds skyld, brug nu det hovedet, og lad være med at tro du kan undskylde dig fra at tage fejl! Du tog fejl, shit happens, men at undskylde er dumt, når du ligeså godt kunne indrømme du ikke vidste det.
Det er ingen skam ikke at vide det, too hell with it, hvorfra skulle du vide det.
Udfra hva' jeg har læst om dig(Dvs. fået indtryk af dig, fra dine andre post) så er du 13-15 år gammel. ( No offense..)
Indrøm du tog fejl, og lad sagen dø.
En undskyldning er ikke på sin plads.
komas
12-15-2004, 12:07 AM
Som jeg læser det der, skriver du tydeligvis at du synes Aliensfilmene, (Samt Predator) minder om Starcraft.
For guds skyld, brug nu det hovedet, og lad være med at tro du kan undskylde dig fra at tage fejl! Du tog fejl, shit happens, men at undskylde er dumt, når du ligeså godt kunne indrømme du ikke vidste det.
Det er ingen skam ikke at vide det, too hell with it, hvorfra skulle du vide det.
Udfra hva' jeg har læst om dig(Dvs. fået indtryk af dig, fra dine andre post) så er du 13-15 år gammel. ( No offense..)
såså, små slag, manden (m/k?) har jo skrevet mere eller mindre mellem linierne at han har kvajet sig, så er der vel ingen grund til at køre det så langt ud.
nimarq
12-15-2004, 12:27 AM
jeg tror ikke at han skal tages 100% seriøst...
Nåå, det mener du alligevel ikke? :wink:
Meget køligt Jowls, jeg må klappe i mine små særdeles fede og dovne hænder. Apropos ingenting: Er det kun mig der hver gang jeg ser mig i spejlet tænker: "CARTMAN xD?" Sådan går det sgu når man bliver for fed.
Omg i know u hack! leave! leave now bfor teh aminz bans u! u phuqin fegget! :D
nimarq
12-15-2004, 12:28 AM
Der er
Humans = Humans
Aliens = Zerg
Predators = Protos
SÅDAN FLAME HAM :D
......... eller ikke. Chill, pis lidt på APG's logo, det er sådan en dejlig måde at træde af på naturens vegne og samtidig afreagere.
Dogbert
12-15-2004, 12:30 AM
Jeg flamer ikke, jeg skriver det på et alternativt pænt sprog =)
Jeg flamer ikke folk, jeg plotter bare bag deres ryg. :wink:
nimarq
12-15-2004, 07:55 AM
Jeg flamer ikke, jeg skriver det på et alternativt pænt sprog =)
:) Jeg gør det også nogle gange, hvis en eller anden skriver noget usandsynligt dumt men hey. Bare det bliver ved det, så tonen ikke bliver grim fordi det er noget skidt og det vil vi ikke ha' mere af herinde lige foreløbig.
Gaffa_Tape
12-18-2004, 07:43 PM
Jeg har lige set filmen og sys faktisk den er kort og god...
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.