PDA

Se fuld version : Reklamer

Ghost
11-27-2004, 05:09 PM
Ville bare lige hører hvad i mener om musikbrachens rekalmeri. De er der ALTID op til jul og man bliver sindsyg af at se og hører på dem (åretes bedste album, årest smukkeste album, årets hyggeligste album :? ) personligt er jeg så træt af cd-reklamer at jeg nægter at købe en CD (især op til jul)...

Hvis der er flere der har det på samme måde, vil det så sige at det er musikbranchens egen skyld at de ikke får solgt så mange cd'er... Hva mener I?

komas
11-27-2004, 06:54 PM
Ville bare lige hører hvad i mener om musikbrachens rekalmeri. De er der ALTID op til jul og man bliver sindsyg af at se og hører på dem (åretes bedste album, årest smukkeste album, årets hyggeligste album :? ) personligt er jeg så træt af cd-reklamer at jeg nægter at købe en CD (især op til jul)...

Hvis der er flere der har det på samme måde, vil det så sige at det er musikbranchens egen skyld at de ikke får solgt så mange cd'er... Hva mener I?
alle de greatest hits/opsamlinger/what ever ee til at brække sig over... hvis man virkelig synes at kunstneren er så god, så har man jo nok deres cd i forvejen...

chicken
11-27-2004, 08:19 PM

alle de greatest hits/opsamlinger/what ever ee til at brække sig over... hvis man virkelig synes at kunstneren er så god, så har man jo nok deres cd i forvejen...
Kan kun give jer ret,,, det er pisse pres at der kommer 1000 musik reklamer under en film på tv3 eller sådan nogle kanaler...

-pirat4ever-
11-27-2004, 08:52 PM
Det mest dumme er, at nogle cder er de samme, måske har de lige ændret 1 eller 2 numre

komas
11-27-2004, 10:03 PM
Det mest dumme er, at nogle cder er de samme, måske har de lige ændret 1 eller 2 numre

NU ER DEN HER! greatest hits, plus 2 nye...
den sætning har jeg hørt lidt for mange gange... :x

tek
11-29-2004, 02:17 PM

Lige mine ord. Præcist sådan havde jeg det for 3 år siden, så der valgte jeg ikke at ønske mig nogle cd'ere til jul, eller give nogle som gave. Gik faktisk over til at bruge DVD'ere på det tidspunkt, der får man ligesom også mere for pengene, og med de cd-priser de begyndte med på det tidspunkt var DVD'ere ikke mere end 30 kr dyrere. Nu er de ofte billigere end cd'ere :)

Iøvrigt tror jeg det var det år, jeg blev så træt af deres reklamer, at jeg konsekvent begyndte at zappe væk, når de kom på. Senere er jeg så begyndt at zappe væk når reklameblokken starter - det kan klart anbefales 8)

Ulempen er, at man er nødt til at se de nye harry-reklamer på internettet :shock:

//michael