PDA

Se fuld version : billig ukorrent mus..

aL
11-27-2004, 01:41 PM
Hej min dame har købt en totalt ukorrent mus til laptoppen. Det er af mærket Wasam (logitechs største konkurrent lige p.t.:wink: ), og den går i USB porten.
Der er lys i musen (både den infrarøde og musen lyser også lilla (jeg sagde den var UKORRENT!!). Men cursoren rykker sig ikke og knapperne reagerer heller ikke! Nede i i Tray (har glemt det danske udtryk) kommer der en "fundet ny hardware" frem, og den sige at den muligvis ikke fungerer korretk, og det har windows jo ret i..!
Hvad er der galt? Kan man få drivere til USB?

komas
11-27-2004, 01:43 PM
Hej min dame har købt en totalt ukorrent mus til laptoppen. Det er af mærket Wasam (logitechs største konkurrent lige p.t.:wink: ), og den går i USB porten.
Der er lys i musen (både den infrarøde og musen lyser også lilla (jeg sagde den var UKORRENT!!). Men cursoren rykker sig ikke og knapperne reagerer heller ikke! Nede i i Tray (har glemt det danske udtryk) kommer der en "fundet ny hardware" frem, og den sige at den muligvis ikke fungerer korretk, og det har windows jo ret i..!
Hvad er der galt? Kan man få drivere til USB?

det kan man godt. prøv evt at kigge på producentens side.

aL
11-27-2004, 02:06 PM
heh, det har jeg prøvet.. Men Wasam har ikke nogen hjemmeside. Jeg har søgt på producent, modelnummer osv på google, men der er ikke nogen officel hjemmeside..
Kan jeg bruge driveren fra en anden ligende (dvs usb, infrarød, toknaps med scroller) mus?

zub
11-27-2004, 03:17 PM
med mindre musen har nogle særlige funktioner skal der ikke bruges drivere til musen.

selvom musen kan nogle sjove ting så bør de alm ting (så som at på pilen til at bevæge sig på skærmen)

test den på en anden pc.. virker den heller ik der så lever den tilbage.