PDA

Se fuld version : mystisk ny fejl ved afspilning af film hjælp!

Siin-wu
11-27-2004, 04:55 AM
jeg får en violate msg fra windows når jeg åbner vise anime afsnit som har virket før men ik nu :(

01EDD823 modul mpeg2dmx.ax read of add. 01F72000

nogen som kan give mig et svar på hva det er for en fejl?

har prøvet at afspille samt updater til nyeste på disse players! Jeg har også prøvet at hva skal man sige nedgrader men det virker heller ik :(

Windows mp9
Window mp10
Ace mega codecs pack Zoom (den jeg bruger mest)
winamp5
DVD player X pro
Cyberlink power DVD

og lige nu henter jeg yderligre 5 players men tror ik problemet er der så nogen foreslag til hva fejlen er plzzzzz???

Siin-wu
01-17-2005, 03:12 PM
hvor fedt... den her har været her i 1 månede og intet hjælp... eller også er folk bare ik kloger end jeg er må jeg konstater :cry:

men ellers tro jeg det er en codec fejl men hvor ligger den fil installeret og hvilken codec pak vil ha' den? for reinstall virker ik så den skal fjernes men kan ik finde den under søg...

SÅ HJÆLP FOR H......!!!

Unknown
01-17-2005, 03:26 PM
hej jeg har haft et noget ligende problem, men så var der er her inde der anbefalede mig et program der hedder videolan city og det virkede........... så prøv det

http://forum.videolan.org/viewtopic.php?t=1092

Siin-wu
01-17-2005, 05:40 PM
ok... fint link men jeg er lost!!!

jeg kan ik se hvor jeg skal starte eller slutte i den guid... der står efter hvad jeg fatter at jeg skal hente 50+ små program-dele say what?!?!?!

hvis bare jeg kunne få en simpel løsning tak til 1 installetion som fikser det tak :cry: :cry: :cry:

EDIT
LoL :lol: øøøh lige en anden ting... det handler om VLC til LINUX! jeg bruger (desvære) windows men fandt da i hans leason 8 et dl link hvor jeg rode lidt og fandt en win vs. af det... kan kun håbe nu at det virker ellers er der en post mere omlidt :cry:

Siin-wu
01-17-2005, 05:50 PM
Ja.... og det virkede så ikke... samme fejl igen!!!

Brogaard
01-17-2005, 06:28 PM
Får du fejl i videolan (VLC)?

Så vil jeg næsten garentere at det ikke er en codecfejl

Siin-wu
01-17-2005, 06:36 PM
VCL player
WMP player
Zoom player
DivX player
WMP classic player
RM player
Nero player

alle giver den fejl!

btw har lige fået at vide det virkelig tilhører en codec pack "måske" -> mpeg2dmx.ax

ik sikker dog :cry:

EDIT
kigged lige og fandt unknowns topic her

http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=2302

ser ud til være NÆSTEN samme fejl unknown skriver ik hvad der stod præcis men er samme fejltype hvis i forstår hvad jeg mener og VCL får det ik til at virker har fulgt den LANGE guide med den igennem og det virker stadig ik.

Kan også lige tilføje jeg har brugt Ace mega codec pack i 3 år forinden uden problemmer så det IKKE der den er gal.
nok snare noget lille rar-install møg som VCL (ik player delen den er ok) men alle de små adds som har fucket det hele op.

måske jeg bare her sidst i næste uge reinstaller det hele... skal alligevel lave en ny partition på det drev når jeg gider :)

men hvis jeg kan undgå reinstall så fortæl mig en løsning jeg er lutter øre...

Brogaard
01-17-2005, 07:57 PM
VLC bruger sine egne codecs, så jeg mener ikke et codec kan ødelægge det i VLC

BTW, kan ikke lige gennemskue om du bruger windows eller Linux. Linux kan godt være lidt svær at installere (alt efter hvilken linux du bruger). Ved at mandrake ligger den med, så man ikke skal installere alle de sure packs.

http://www.videolan.org/vlc/ - Der findes VLC til en masse forskellige på selve siden, hvor man ikke skal installere alle de packs. Prøv en af dem. Kan være den kan køre på dit system.

Siin-wu
01-17-2005, 08:51 PM
EDIT
LoL øøøh lige en anden ting... det handler om VLC til LINUX! jeg bruger (desvære) windows men fandt da i hans leason 8 et dl link hvor jeg rode lidt og fandt en win vs. af det... kan kun håbe nu at det virker ellers er der en post mere omlidt

ahem... læs :P