Se fuld version : Brændte PS2 spil???
Aleksis
11-26-2004, 09:46 PM
Nogen der kender nogen der sælger nrændte spil???
Jeg har en Stofa forbindelse så derfor har jeg kun 5000 mb til rådighed om måneden... og kan derfor ikke downloade så meget???
komas
11-26-2004, 10:40 PM
Jeg har en Stofa forbindelse så derfor har jeg kun 5000 mb til rådighed om måneden... og kan derfor ikke downloade så meget???
folk der tjener penge på kopier af copyrightet materiale, burde i min verden koges i deres eget pis!
folk der tjener penge på kopier af copyrightet materiale, burde i min verden koges i deres eget pis!
Helt enig. Det er at snyde kunstneren. Spørg hellere om der er nogen der vil give dig nogle.
Aleksis
11-27-2004, 11:30 AM
ok er der nogen der vil give mig nogle???
Unknown
11-27-2004, 01:12 PM
Hvad tror du selv?
Hvad tror du selv?
Det kunne godt være der var nogle der ville sende ham nogle hvis han betalte for porto og CD :) Det ville nok bare være meget svært at arangere..
Aleksis
11-27-2004, 06:59 PM
Det ville jeg meget gerne!!! :D
komas
11-27-2004, 07:04 PM
jeg tror bare ikke at der er ret mange der vil begynde at sende et spil afsted til en person de ikke kender med posten.
Aleksis
11-28-2004, 12:33 PM
hmm?? hvorfor??
komas
11-28-2004, 03:15 PM
hmm?? hvorfor??
fordi: der er ingen der ved hvem det er de sender til.
og så er der nogle kvikke hoveder der siger: "jammen det gør du da allerede med p2p."
ja, og nej... via p2p, er der en meget lille risiko for at blive opdaget... men vi kan jo ikke vide hvem det er vi sender en ulovlig cd til, hvis det skulle være en apg type,(hvilket jeg ikke regner med) så er man på r****.
og så er der sikkert også mange der ikke gidder slæbe en cd helt ned til postkassen...
Aleksis
11-28-2004, 06:52 PM
hmmm... that sucks...
hvordan kan man så gøre!!??
Du kan købe dig en ordentlig forbindelse, og lade være med at gøre dette forum til et sted hvor der handles med ulovlige sager...
Aleksis
11-28-2004, 09:02 PM
Jeg troede ellers det her forum var et sted for ulovlighedder!!!
komas
11-28-2004, 09:57 PM
Jeg troede ellers det her forum var et sted for ulovlighedder!!!
hvis man kigger sig lidt omkring, så vil man opdage at den generelle stemning er at hvis man tjener penge på kopier, er man et svin.
Aleksis
11-29-2004, 11:03 AM
Ja... Men jeg spurgte også om der var nogen der ville sende dem til mig hvor jeg bare betalte for fragt og cd...
Smiley_Carpe_Diem
11-29-2004, 01:56 PM
Som jeg ser det, er det kun personen som får tilsendt spillene m.m som løber en risiko. Man kan blot aftale at man skrives ved over msn,icq (whatever) om man skal betale for cd'erne og porto eller hvad man finder ud af. Og når man er blevet ening, kan man blot vente på at posten kommer med dem.
Man kan så tænke, "Jamen hvad nu hvis det er til en APG "mand" jeg sender dem til?!"
Jamen så kan du jo bare lade vær med at fortælle hvor du er fra, og andre informationer omkring dig selv. Og sidst men ikke mindst kan du lade vær med at skrive retur adressen på brevet, på den måde kan det bliver lidt svært for dig at blive taget.
Der er dog den ting, at du ikke kan modtage penge for cderne hvis det er tilfældet, da du bliver nød til at opgive din bankkonto eller hjemme adresse, og så ryger ideen ligesom :-S
Men håber da der er nogle der ville hjælpe vores lille fellow "pirat"
Arrow
11-29-2004, 03:14 PM
Kan ikke se problemet i dette.
APG har før brugt en prøveindkøber.
Prøveindkøber = Hemmelig agent = Ulovlig spionering
Jeg kender ikke sagens afgørelse, men tror APG holder sig fra hemmelige prøveindkøbere i fremtiden, siden det åbenbart kan stilles i tvivl:
http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=23784
Aleksis for lige at spørge: Er din PS2 moddet? Hvis ikke, kan den ikke spille brændte PS2 spil!
Selv brænder min onkel Xbox'spil til mig. Dog har jeg selv købt nogle, da jeg mener at man bør støtte gode spil som f.eks. Halo 2. Det spil har jeg forresten glemt at putte i anbefalelsessektionen. Har i Xbox: KØB DET! :D
Mvh. Arrow
Smiley_Carpe_Diem
11-29-2004, 03:34 PM
Men du skal huske at APG ikke er bundet af de samme regler som politiet, så som jeg forstår det må de gerne bruge en "hemmelig agent", men tror dog ikke de kan bruge det som et form for bevis (især ikke hvis man følger de "regler" jeg har skrevet tideligere)
Jeg er ganske interesseret i PS2 spil (hvis der er nogen der ser sig nødig til at hjælpe en kollega ;-) )
Aleksis
11-29-2004, 06:48 PM
Ja min PS2 er modded...
Og jeg er ikke APG'er eller APG tilhænger... Jeg er en Anti Anti Pirat
Aleksis
11-30-2004, 08:36 PM
Hvis der er nogen der vil sende mig nogle spil så PM me... tak
Smiley_Carpe_Diem
12-01-2004, 11:19 AM
det samme her
Som jeg ser det, er det kun personen som får tilsendt spillene m.m som løber en risiko. Man kan blot aftale at man skrives ved over msn,icq (whatever) om man skal betale for cd'erne og porto eller hvad man finder ud af. Og når man er blevet ening, kan man blot vente på at posten kommer med dem.
Man kan så tænke, "Jamen hvad nu hvis det er til en APG "mand" jeg sender dem til?!"
Jamen så kan du jo bare lade vær med at fortælle hvor du er fra, og andre informationer omkring dig selv. Og sidst men ikke mindst kan du lade vær med at skrive retur adressen på brevet, på den måde kan det bliver lidt svært for dig at blive taget.
Der er dog den ting, at du ikke kan modtage penge for cderne hvis det er tilfældet, da du bliver nød til at opgive din bankkonto eller hjemme adresse, og så ryger ideen ligesom :-S
Det er en klog idé at sende cden uden afsender adresse på osv. men din brænder sætter en slags finderaftryk i hver cd så man kan spore hvor den kommer fra.. jeg ved ikk hvilke stats der bliver brændt på men vil gætte det er din IP eller noget andet..
niqE
godt nytår..!
komas
12-30-2004, 11:06 PM
Det er en klog idé at sende cden uden afsender adresse på osv. men din brænder sætter en slags finderaftryk i hver cd så man kan spore hvor den kommer fra.. jeg ved ikk hvilke stats der bliver brændt på men vil gætte det er din IP eller noget andet..
niqE
godt nytår..!
det er rigtigt at brænderen sætter noget id på cd'en/dvd'en, men så er vi ude i noget der er så teknisk, at apg er stået af for længe siden.
desuden tror jeg ikke at det er muligt bare lige at finde ud af hvem der har ligepræcis den brænder, jeg mener, der er pænt mange brændere i dk, og hvordan skulle de finde frem til ligepræcis din?
Rannvá
12-22-2005, 11:42 PM
niqE
godt nytår..!
Det er godt nok flot klaret hvis den kan sætte et mærke i form af IP. Og hvis det var problemet så var løsningen vel bare at hoppe af nettet imens. ;o)
Det er vist nok noget i stil med det samme som med printeren. Den laver nogle gule prikker overalt på papiret som man ikke kan se med det blotte øje. Og Brænderen gør vel noget á la det samme.
Rannvá
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.