PDA

Se fuld version : linux>> en måde at downloade på....?

mia
11-26-2004, 08:56 PM
hej jeg har set at der er mange her inde der bruger linux som styre system, og havde også selv overveget det, men ville ikke gøre det p.ga flere grunde. Så er det jeg fik idéen til at spørge jer her inde...
1. er det lige så let at downloade fra linux som fra window$
2. hvilket linux er bedst som starter linux (har downloadet fedora).
3. eftersom dette emne nok delvist hørte til på en linux hjemme side, kan i så linke nogle gode sider for begyndere.
MVH Mia.

Christian
11-26-2004, 09:02 PM
Forummet indeholder adskillige tråde, hvor disse omhandler hvilke linux distro'er der er nemmest for nybegyndere at anvende. Derfor vil jeg anbefale dig at bruge forummets søgefunktion og søge efter "linux" og læse indlæggene igennem.

MaXy
11-26-2004, 09:20 PM
http://www.maxy.dk/soeg.jpg
Ja...

Hydromann
11-26-2004, 09:31 PM
http://www.maxy.dk/soeg.jpg
Ja...

Helt ærlig MaXy, jeg tror helt ærlig at mange herinde er ved at være trætte af de gentagende kommentar med søg knappen, mig inkluderet :x

Er det ikke nok at der er en der siger det. Du behøver/SKAL IKKE kommentere hver evig eneste gang der er en der skriver om et emne der allerede er skrevet, det er squ trals at se på, hver enkelt fora man kommer ind i og bing så popper det irretrende billede op, prøv dog at inogrer det/lade være med at kommentere det :!: :!: :!:

MaXy
11-26-2004, 10:12 PM
jeg syntes ikke det er så irreterende som at se det samme indlæg 5 gange.

(ja 5, kan du huske den gang hvor MS havde brugt pirat software i MP?)

Jeg syntes også folk er begynt at søge efter jeg har lavet det.. Jeg tror det hjælper

zub
11-26-2004, 10:22 PM
vil lige være lidt seriøst i dette spørgsmål og svare på spm 1 (som måske ikke er 100% svaret som brugeren gerne vil have det)

1. Både ja og nej. i starten vil du finde det ret svært fordi du ikke kender til linux. når du først er en erfaring linux bruger vil det være lige så nemt som i windows.

komas
11-26-2004, 10:38 PM
Helt ærlig MaXy, jeg tror helt ærlig at mange herinde er ved at være trætte af de gentagende kommentar med søg knappen, mig inkluderet :x

Er det ikke nok at der er en der siger det. Du behøver/SKAL IKKE kommentere hver evig eneste gang der er en der skriver om et emne der allerede er skrevet, det er squ trals at se på, hver enkelt fora man kommer ind i og bing så popper det irretrende billede op, prøv dog at inogrer det/lade være med at kommentere det :!: :!: :!:

helt ærligt, så tror jeg ikke at du skal råbe alt for højt om belastende billeder.

MaXy
11-26-2004, 11:01 PM

helt ærligt, så tror jeg ikke at du skal råbe alt for højt om belastende billeder.

Heheh :lol:

Jowls
11-26-2004, 11:13 PM
hej jeg har set at der er mange her inde der bruger linux som styre system, og havde også selv overveget det, men ville ikke gøre det p.ga flere grunde. Så er det jeg fik idéen til at spørge jer her inde...
3. eftersom dette emne nok delvist hørte til på en linux hjemme side, kan i så linke nogle gode sider for begyndere.
MVH Mia.

1. Det er lige så let at downloade fra Linux som fra Windows i og med at der findes Linux-klientprogrammer til alle populære P2P netværk. Jeg bruger selv Emule og Azureus. En anden ting jeg har observeret er, at jeg opnår meget højere ul/dl hastigheder med Linux end med Windows. Jeg er ikke sikker på årsagen, men jeg har snakket med andre som har oplevet det på samme måde.

2. Fedora er ok.

3. En god Linux-side er www.linuxin.dk Her finder du forøvrigt også en rigtig god Fedora-guide på dansk.

Hydromann
11-26-2004, 11:16 PM

Hva mener du med det Makker:!: :!: :!:

mia
11-26-2004, 11:35 PM
MVH Mia.

1. Det er lige så let at downloade fra Linux som fra Windows i og med at der findes Linux-klientprogrammer til alle populære P2P netværk. Jeg bruger selv Emule og Azureus. En anden ting jeg har observeret er, at jeg opnår meget højere ul/dl hastigheder med Linux end med Windows. Jeg er ikke sikker på årsagen, men jeg har snakket med andre som har oplevet det på samme måde.

2. Fedora er ok.

3. En god Linux-side er www.linuxin.dk Her finder du forøvrigt også en rigtig god Fedora-guide på dansk.

tak det ´var lige sådan en side jeg ledte efter.