PDA

Se fuld version : Blokering af henvisnings steder

berzerk
11-26-2004, 05:55 PM
For en del tid siden,da jeg brugte norman antivirus,undrede det mig at der var et afkrydsnings feldt hvor der stod:blokering af henvisningssteder..
Så jeg greb knoglen og ringede til tdc for at høre hvad det gik ud på---En meget hjælpsom konsulent fortalte mig at det var for at man ikke skulle kunne spore ens net aktivitet!!
Frisk spørger jeg så:Vil det sige at hvis jeg krydser feldet "blokering af henvisningssteder"af så kan jeg trygt og roligt gå på kazaa?
Han svarer JA.
Er han totalt uvidende om det produkt han har med at gøre (antivirus programmer) eller er det rigtigt hvad han sagde? :?:

Christian
11-26-2004, 05:56 PM
Umiddelbart vil jeg mene, at det er rent til grin hvad han sagde, men jeg er ikke sikker? Det ville være cool hvis det var sådan, men jeg tror desværre ikke at det hænger sammen sådan :cry:

Athas
11-26-2004, 05:58 PM
Mon ikke bare det forhindrer diverse programmer i at sende HTTP REFERER data?

Christian
11-26-2004, 05:59 PM
Mon ikke bare det forhindrer diverse programmer i at sende HTTP REFERER data?
Jo, det var også det som jeg ville gætte på, men det har jo intet med P2P af gøre, kun browsere, right? :?:

Athas
11-26-2004, 06:06 PM
Jo, det var også det som jeg ville gætte på, men det har jo intet med P2P af gøre, kun browsere, right? :?:

Jeg kender i hvert fald ikke til nogen P2P-tjenester der benytter sig af HTTP. :)

Man kunne forestille sig at TDC-supporteren ikke anede hvad han talte om. Jeg har aldrig selv erfaret det, men TDC's supportere har ry for at være teknisk inkompetente på mange områder.

berzerk
11-26-2004, 08:37 PM
Han sagde yderligere at når feltet var afkrydset, afsatte man nemlig ikke sit spor og uddybede det med at man ikke sendte cookies og at ens ip ikke kunne aflæses.
Syntes det lyder lidt for nemt....

Pest
11-26-2004, 08:42 PM

Jeg kender i hvert fald ikke til nogen P2P-tjenester der benytter sig af HTTP. :)

Man kunne forestille sig at TDC-supporteren ikke anede hvad han talte om. Jeg har aldrig selv erfaret det, men TDC's supportere har ry for at være teknisk inkompetente på mange områder.

Dette er et statement fra en der har haft TDC.
TDC er noget lort.
TDC burde ophøre med at eksistere.
Selv ikke satan ville byde folk på den totur deres såkaldta "Supportere", (læs uvidende studerende der prøver at tjene til dagen og vejen ved noget som de tydeligevis absolut ingen forstand har på) udsætter en for.
TDC vil komme til at koste dig mange penge. Er du heldig at dit udstyr ikke er brudt ned endnu, så tak gud for det. Det øjeblik det sker bryder helvede løs. Nej faktisk tror jeg at jeg ville foretrække helvede.
TDC STINKER :)

Min simple mening.

Hydromann
11-26-2004, 09:18 PM
De er da bedere end de stikkere/forrædere til "Tiscali" som er i ledtog med APG :evil:

Jowls
11-26-2004, 10:06 PM

Min simple mening.

Jeg er også dybt skeptisk overfor alt hvad der har berøring med TDC. For mig står de som det selskab der udnyttede deres monopolstatus til det yderste så de kunne nå at malke kunderne så kraftigt som muligt inden liberaliseringen af telemarkedet. De kæmpede tillige med næb og klør for at forsinke og sabotere processen, så de alternative teleudbydere havde meget svære kår i starten (det tog på et tidspunkt over 3 måneder at få flyttet sit nummer fra TDC til Sonofon, mens det kunne klares på en uges tid den anden vej).

Fatter heller ikke deres høje markedsandel på ADSL, eftersom de ikke engang er særlig billige. Eksempel...

TDC - 1024/128 Kbit/s koster 399 kr/md. Denne "lave" pris kan man naturligvis kun holde, hvis der samtidig er et fastnet telefon abonnement på adressen. Prisen for dette bør derfor lægges oveni.

CyberCity - 2048/128 Kbit/s koster 399 kr/md (og jeg har fået min sat op til 2560/198 Kbit/s uden ekstraberegning). I øvrigt er CC bedøvende ligeglad med om der er fastnet-telefon på adressen eller ej. Deres support er også bedre end TDC's.... har jeg hørt, for jeg har aldrig haft anledning til at bruge den. Skidtet virker bare...

Nope - fatter definitivt ikke hvordan TDC kan være den populæreste udbyder på markedet.... :?:

MaXy
11-26-2004, 11:28 PM

Min simple mening.

Jeg er også dybt skeptisk overfor alt hvad der har berøring med TDC. For mig står de som det selskab der udnyttede deres monopolstatus til det yderste så de kunne nå at malke kunderne så kraftigt som muligt inden liberaliseringen af telemarkedet. De kæmpede tillige med næb og klør for at forsinke og sabotere processen, så de alternative teleudbydere havde meget svære kår i starten (det tog på et tidspunkt over 3 måneder at få flyttet sit nummer fra TDC til Sonofon, mens det kunne klares på en uges tid den anden vej).

Fatter heller ikke deres høje markedsandel på ADSL, eftersom de ikke engang er særlig billige. Eksempel...

TDC - 1024/128 Kbit/s koster 399 kr/md. Denne "lave" pris kan man naturligvis kun holde, hvis der samtidig er et fastnet telefon abonnement på adressen. Prisen for dette bør derfor lægges oveni.

CyberCity - 2048/128 Kbit/s koster 399 kr/md (og jeg har fået min sat op til 2560/198 Kbit/s uden ekstraberegning). I øvrigt er CC bedøvende ligeglad med om der er fastnet-telefon på adressen eller ej. Deres support er også bedre end TDC's.... har jeg hørt, for jeg har aldrig haft anledning til at bruge den. Skidtet virker bare...

Nope - fatter definitivt ikke hvordan TDC kan være den populæreste udbyder på markedet.... :?:

TDC, man kan ikke leve med dem, men heller ikke uden dem. (vi kan ikke leve uden dem fordi de ejer kablerne :( )