PDA

Se fuld version : Hvordan laver man NTFS Diskette?

Amh
11-26-2004, 08:29 AM
Efter jeg har læst "Finde Admin Pass" Har jeg så fundet programmerne, men hvordan får jeg fat i den der SAM fil? Jeg skal ha den med hjem på min maskine, så jeg kan cracke den, men hvordan laver man det der NTFS? jeg har en diskette. Men hvordan henter man den ned på disketten? og sådan noget??

Håber i kan hjælpe, så kan jeg næsten cracke vore Password, på admin.. hehe..

-pirat4ever-
11-26-2004, 08:49 AM
Hej. Jeg har ikke det store forstand lige på det med PASSWORD, men jeg kan da fortælle at du nok skal lede efter en NTFS BOOT cd på google.com.

Jeg har set et par stykker på google.com, men lige det med at finde ADMIN PASSWORD ved jeg intet om.

Amh
11-26-2004, 08:55 AM
Så kang så godt..... nu har jeg fundet det program, men når jeg så skal boot den, hvordan finder jeg SAM filen? og lægger den ned på en diskette`?

tek
11-26-2004, 09:52 AM
Så kang så godt..... nu har jeg fundet det program, men når jeg så skal boot den, hvordan finder jeg SAM filen? og lægger den ned på en diskette`?

dir *sam* /s /p

måske?

//michael

Amh
11-26-2004, 10:25 AM
Huh?? det skal forklares nærmere.. jeg er ikke den helt store IT freak, men kan du lave en lille specifik, guide, så jeg kan få det F***** admin pass. For jeg mangler bare SAM filen, og så skal den bar lægges ned på en diskette, og så hjem og bryde det... Please..

PackedManiac
11-26-2004, 02:35 PM
SAM filen ligger i en mappe under windows. Config eller sådan noget. Du kan jo bruge din egen computer til at finde ud af, hvor den ligger. Desuden skal du også have SYSTEM, så vidt jeg husker..

Der har været tråde om det her før, prøv desuden SØG funktionen..

Jowls
11-26-2004, 03:20 PM
Efter jeg har læst "Finde Admin Pass" Har jeg så fundet programmerne, men hvordan får jeg fat i den der SAM fil? ..

Du kunne måske være interesseret i noget af det som står i denne tråd....

http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=900&highlight=sam

Ghost
11-26-2004, 03:48 PM
Det du skal bruger en et program der kan kører fra en CD, selv bruger jeg Knoppix, som er et Linux OS.
Det var mig der oprettede det omtalte indlæg, men jeg er aldrig kommet vidre end til at jeg har SAM-filen på diskette. Jeg har prøvet at Brute-force den, uden resultat.
Fik at vide at det var fordi Windows identificerede SAM-filen som man flyttede ind på skrivebordet, og derefter lavede rav i den.
Så hvordan man kommer til at kunne brute-force SAM-filen må du ikk spørge mig om, men hvis det lykkedes så skriv endelig :D