Se fuld version : Vampire: Bloodlines
Smiley
11-25-2004, 06:16 PM
Jeg brugte "Søg" til at se om andre havde samme problem, om at cracke det. Og jeg så at man "bare" skulle have det mounted =/
Det virker ikke hos mig desværre =(
Kan det være det er fordi jeg bruger daemon tools, og ikke alcohol 120% ?
Det *er* nu rart at ha' skiverne på disken frem for at skulle bruge CD'erne...
Epimetheus
11-25-2004, 08:23 PM
Daemon Tools skulle være noget mere avanceret end det virtuelle drev, der er inkluderet i Alcohol 120%... bruger du den seneste version (3.47)? Det skulle meget gerne fungere med denne..
Noget andet er: Har andre oplevet ekstremt dårlig performance i spillet rent grafisk? Mit hakker for hårdt, selv i 1024x768 med details på medium.
Bruger en Barton 2800+ og har Radeon 9800 Pro, samt 512MB DDR400 SDRAM.. HL2 kører ganske udmærket.. Hmm. Dårlig programmering??
image filerne er lavet med alco 120%.
deamon tools har (sidst jeg checkede) ikke support for disse image filer (de kan godt mountes med deamon tools men DM går ik uden om anti-kopi-programmerne.
hent Alco 120% (nyeste version er vidst 1.9.2)
Smiley
11-26-2004, 11:45 AM
Jeps, det virker med alcohol, takker.
Jeg har også rimelig dårlig performance med spillet..
kører endda kun 800x600 uden bump-mapping.
2.4 PIV
512 RDRAM
9700PRO
Mit Half-Life 2 kører glimrende...
Jeg vil ummidelbart gætte på at caching er der næsten ingen af, hvilket forklarer de lange load tider. Det hakker kun i starten når jeg lige er kommet til en ny zone, ellers så kører det såmænd fint nok.
HereticMind
11-27-2004, 05:21 AM
Virker fint at mounte cd1 i Daemontools hos mig, eneste man lige skal huske er at få den til at emulere securom...
Hvad jeres ringe ydelse angår har det til dels noget med jeres ram at gøre (512 er for lidt), og til dels en ukendt faktor...
Ihvertfald hakker specielt ikke hos mig overhovedet, og jeg har en AMD64 3200+ 2.2ghz @ 2.4ghz 1024 PC3200 DDR og et FX5900 :)
Smiley
11-27-2004, 09:45 AM
Det er en ting der undrer mig enormt!
Vampire bloodlines har en Nvidia reklame, men (HL2 source)enginen er så vidt jeg ved udviklet til at køre så godt som muligt på Radeon's kort..!
Hvorfor er det lige det ofte kører bedre på Nvidias kort i bloodlines??
512 er for lidt
hmmm ikke til HL2, eller Doom3... at lige bloodlines kræver så meget er da latterligt!
Jeg har i øvrigt RDRAM, så det vil ikke kunne betale sig for mig at købe flere, før jeg skal have et nyt bundkort alligevel...
Tak for tippet med securom, så slipper jeg for alcohol.
I øvrigt har autosave meget at sige i det spil, for det tager ret hårdt på maskinen af en eller anden årsag.
HereticMind
11-27-2004, 08:00 PM
512MB kan sagtens være for lidt selvom det måske ikk er tilfældet i dit hl2 (prøv f.eks at spille Forgotten Hop mod til BF1942, selvom det er en gammel engine kan den bestemt ikk li' at skulle nøjes med 512), samme gælder optimeringen til nvidia..
De har nok tweaket hl2 enginen til at køre godt på nvidia, mens valve har tweaket den til ati..
Killman
12-13-2004, 05:36 PM
Jeg brugte "Søg" til at se om andre havde samme problem, om at cracke det. Og jeg så at man "bare" skulle have det mounted =/
Det virker ikke hos mig desværre =(
Kan det være det er fordi jeg bruger daemon tools, og ikke alcohol 120% ?
Det *er* nu rart at ha' skiverne på disken frem for at skulle bruge CD'erne...
Hvis alt andet glipper kan du jo prøve isobuster virker på en lidt anden måde, men det virker fint. isobuster pakker image'erne ud lidt lige som med zipfiler.
Smiley
12-13-2004, 06:06 PM
tak for foreslaget, men hvis du havde læst lidt længere nede ku' du se at jeg har fået løst problemet...!
jeg har i øvrigt gennemført det siden.
nimarq
12-20-2004, 07:41 PM
hmmm ikke til HL2, eller Doom3... at lige bloodlines kræver så meget er da latterligt!
Korrekt. Jeg er personligt kommet frem til at Vampire The Masquerade: Bloodlines må være usandsynligt dårligt programmeret. HL2 kører "smooth like a bears ass" hos mig, men Bloodlines lagger helt ekstremt, selvom jeg har næsten alt i bund under perfomance.
HereticMind
12-20-2004, 09:16 PM
HL2 er optimeret til ATi
Vampires er optimeret til nvidia, plus at det desværre har en del bugs
Enhver engine kan jo optimeres til hvad du nu vil ha' det optimeret til, eller hvad du nu får lidt penge under bordet for at optimere til det (Valve>Ati)... :)
Smiley
01-05-2005, 05:02 PM
HL2 er optimeret til ATi
Vampires er optimeret til nvidia, plus at det desværre har en del bugs
Det forklarer stadig ikke de latterlige lange load-tider.
Nvidia brugere har, så vidt jeg har forstået, også problemer med spillet.
pr0_spect
01-06-2005, 05:26 PM
Der er lavet en lille iso fil af de nødvendige filer som man kan mounte.. kan findes på diverse crack sites..
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.