Se fuld version : Ang. cs cheat under Off-Topic
Syns da lige jeg vil brokke mig lidt da christian på en eller anden magtsyg måde sletter alle indlæg af mig ! (kun under den specefikke post)
Forstår ikke helt hans fremgang da jeg på en sød måde sagde at de var nogle slemme noobs pga cheats til cs.. tråden bliver straks slettet af christian.
Nå ja, anden tråd blev også slettet....
Seriøst... Dette er under OFF-TOPIC så jeg syns da man har lidt frihed. Arrows indlæg blev også slettet efter vi fik sat på plads jeg "måske" havde udtrykket mig forkert i min første tråd.
Christian, ryg lige en joint så du kan slappe lidt af....
Christian
11-25-2004, 04:45 PM
AciD, vræææææææl. :roll:
Jeg slettede indlæg fra 3 forskellige personer og ikke kun fra dig (selvom du mon tror at du er i verdens centrum, og du kalder mig for magtsyg?), men det kan du måske ikke huske?
Manden stillede et spørgsmål, og i kunne ikke bestille andet end at flame (hvilket ikke er tilladt på dette forum). Hvis du ikke kan dy dig at svine en person til på baggrund af hans spørgsmål, så skal du holde dine fingre i ro og lade være med at lave et indlæg som iøvrigt var off-topic som er irriterende for alle, da det drejer diskussion hen på noget andet.
Det er dig mine kære ven, som har opført dig forkert her, ikke mig.
Send en PM til ham ;)
Og tråden skulle vist ikke være under AntiPiratGruppen > Brok, men nærmere under Ris&Ros
komas
11-25-2004, 05:02 PM
nu må i da seriøst tage jer sammen, hvis i stiller et spørgsmål, og forventer at få et mere eller mindre brugbart svar på det, og de første ti indlæg ikke indeholder andet en svinerer fra personer der ikke lige er enige med jer, ville i så ikke brokke jer over det?
Hydromann
11-25-2004, 06:13 PM
Helt enig
Piratgruppen.org er ikke et sted hvor pirater sviner hinanden til men derimod et sted hvor man hjælper hinanden, det er der vidst nogen der kunne lære noget af :!:
Fy skamme, slemme noobs.. HOLD DA **** EN GANG FLAME hva ?
Mig i verdens centrum, gider du lige....
Prøver bare at lave en pointe her, måske er der en der skal styre sine admin rights... ved ikke, tror bare :wink:
komas
11-25-2004, 09:34 PM
Prøver bare at lave en pointe her, måske er der en der skal styre sine admin rights... ved ikke, tror bare :wink:
øhh hvad gik der lige galt der??
anyways, så mener jeg at der bliver udført et rigtig godt dtykke srbejde af admin/redaktør på det her site, hvilket vist skinnede igennem i den er tråd:
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=1323
men hvis du virkelig gerne vil have at det kører ligesom jubii debat, så er det her måske ikkke stedet for dig.
FakeNick
11-25-2004, 09:54 PM
Måske forsvandt dine indlæg ved server flyningenen, midstede selv mange indlæg ved det... :roll:
F*** det.
Christian, da du er så glad for at slette fjerne hele denne tråd.
Færdig arbejde, ikke mere at diskutere.
-pirat4ever-
11-26-2004, 08:04 AM
Hey acid, du er ikke den eneste der har har problemer med ham og sletten af indlæg, jeg har også haft en del, han kaldte mig sågar en lille dreng som sad hjemme ved mor og fik min vilje hele tiden !!!
Jaja, tænk hvis min søn hvidste det hehe.
Nå, anyway, der er en stigende problemstilling http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=1323 , selvom det da til tider er ok, at lukke tråden, men ALDRIG slette, memindre man sviner folk for meget til.
Men ang. christian,mener jeg han er magtliderlig. bare se hans signatur "PG Redaktør".
Og efter at christin lavede en dobbeltråd, var jeg så høflig at skrive det i tråden og hendvise ham til søge funktionen, og så svindede han mig til. (dobbeltråden lå ca. 7 tråde under den nye tråd han lavede)
Jeg kender ikke hele historien bag christians sletten hos dig, Ej heller andre, men min version hvis hvad andre siger er korrekt, men min mening of erfaring er, som jeg har skreven.
Jeg har dog et forslag :o
Christian. Om du vil det eller ej, er der en stigende utilfredshed med dig som admin, og den generelle sletning (som også går ud over dig). Om vi er helt hen i skoven eller korrekte kan vi diskutere længe om.
I stedet for at slette hele tiden (også din egen dobbeltråd), brug LUK og skriv i tråden HVORFOR det er lukket. Evt. lav et sub forum med lukkede tråde, så i kan henvise til disse tråde, hvis folk stiller sig spørgende.
eLGet
11-26-2004, 12:09 PM
Nu skal det heller ikke blæses mere ud af proportioner end det allerede er...
Vi kan vidst alle blive enige om at Christian ikke har det nemmeste job i verden, og givet det ansvar der er pålagt ham - vil jeg mene at han gør det bedste han kan... Folks temperament og tolerantsniveau er jo forskellige, og vil derfor ikke være enige om hvad der er rigtigt og forkert.
Derudover er forsamlingen her måske ikke verdens mest autoritær elskende - og her opstår problemet overfor admins allerede?
Tror i bund og grund, at Christian (og resten af PG) sætter standarden for hvad man kan tillade sig i disse fora... Og der er tilmed diffineret et regelsæt for netop dette... Så jeg kan ærligt talt ikke se problemet, fra brugernes side - udover dem der er blevet flamet i første omgang!
Vi kan vidst alle blive enige om at Christian ikke har det nemmeste job i verden, og givet det ansvar der er pålagt ham - vil jeg mene at han gør det bedste han kan... Folks temperament og tolerantsniveau er jo forskellige, og vil derfor ikke være enige om hvad der er rigtigt og forkert.
Derudover er forsamlingen her måske ikke verdens mest autoritær elskende - og her opstår problemet overfor admins allerede?
Tror i bund og grund, at Christian (og resten af PG) sætter standarden for hvad man kan tillade sig i disse fora... Og der er tilmed diffineret et regelsæt for netop dette... Så jeg kan ærligt talt ikke se problemet, fra brugernes side - udover dem der er blevet flamet i første omgang!
Du forstår det ikke helt hva ?
Kalder du fy skamme slemme noobs at flame ? Hvis du gør, tror jeg du skal holde med at gå i kirke makker... Men Glem det dog, gider ikke tæske det her i lang drag. Kan en slette glad admin ikke bare slette hele denne tråd...
Christian
11-26-2004, 02:36 PM
Dette bliver en lang tråd, så hold lige fast på kasketten folkens.
For det første er det unødvendig flame, kald det hvad du vil, men det er flaming uanset hvordan du vender og drejer det, men det er ikke derfor jeg slettede dit "indlæg". Jeg slettede dit, undskyld tåbelige indlæg af den grund, at du ikke bidrog med information som personen ønskede. Du gik med vilje off-topic, og det sås i de efterfølgende 3 indlæg, hvor folk fulgte din stil. Hold dig til topic, ellers lad være med at skrive. Kan du fatte det?
Du sagde sq da at du var den eneste som fik sine indlæg fjernet makker, selvom 2 andre også fik deres fjernet. Men det kan du ikke huske? For mig er det ego-centrisme, men nok om det.
Måske skal du bare følge forummets regler mht. unødvendig flaming, og at gå off-topic i tråde, ikke?
Næste deltager:
Hey acid, du er ikke den eneste der har har problemer med ham og sletten af indlæg, jeg har også haft en del, han kaldte mig sågar en lille dreng som sad hjemme ved mor og fik min vilje hele tiden !!!
Pirat4ever, det skal siges at du har været oppe til diskussion i vores møder en del gange (din holdning og personlige hetz mod mig), og jeg har fået fuld opbakning fra de øvrige admins/redaktører i hvordan dette fora administreres. Færdig, basta og punktum.
Men ang. christian,mener jeg han er magtliderlig. bare se hans signatur "PG Redaktør".
Kære Pirat, hvis du vidste hvad vi mener om dig internt i PG. :roll:
Og efter at christin lavede en dobbeltråd, var jeg så høflig at skrive det i tråden og hendvise ham til søge funktionen, og så svindede han mig til. (dobbeltråden lå ca. 7 tråde under den nye tråd han lavede)
Den måde du skrev tilbage til mig var mildest talt unødvendig. Du fik mig til at fremstå som en n00b, som ikke anede hvad en søge-funktion var selvom jeg har sagt det til adskillige mennesker.
Jeg har dog et forslag Christian. Om du vil det eller ej, er der en stigende utilfredshed med dig som admin, og den generelle sletning (som også går ud over dig). Om vi er helt hen i skoven eller korrekte kan vi diskutere længe om.
Det var pudsigt, for det samme kan siges om din person internt i PG :wink:
Sidste deltager:
Kalder du fy skamme slemme noobs at flame ? Hvis du gør, tror jeg du skal holde med at gå i kirke makker... Men Glem det dog, gider ikke tæske det her i lang drag. Kan en slette glad admin ikke bare slette hele denne tråd...
Det er ikke dig som skal definere hvad "flame" er på dette fora, det gør PG internt. Og nej, denne tråd vil stadig blive her, for at andre kan se hvad man ikke skal gøre.
Christian alt det du lukker ud nu er da at flame, jeg forlanger at en admin sletter din indlæg....
Kan ikke forstå jeg skal svines til nu, startede det hele på en rolig måde, men hovs den blev jo slettet (post nr 2 under det cs cheat ting) OG er da ganske klar over andres posts blev slette men hvad pokker har det med mig at gøre, jeg kæmper min egen kamp. Syns du spiller lidt for meget på du har "powers" herinde christian....
Christian
11-26-2004, 02:47 PM
Christian alt det du lukker ud nu er da at flame, jeg forlanger at en admin sletter din indlæg....
Kan ikke forstå jeg skal svines til nu, startede det hele på en rolig måde, men hovs den blev jo slettet (post nr 2 under det cs cheat ting) OG er da ganske klar over andres posts blev slette men hvad pokker har det med mig at gøre, jeg kæmper min egen kamp. Syns du spiller lidt for meget på du har "powers" herinde christian....
Øhh lol, vis lige hvor jeg flamer? Jeg flamer på ingen måde din person, og jeg undrer mig meget over hvordan du kan mene dette? :?:
eLGet
11-26-2004, 03:41 PM
Hvem fanden har pisset på din sukkermad? Der ligger ikke et eneste sagligt argument bag nogle af dine udtalelser - og det er sq ærligt talt en anelse for barnligt det her!
/eLGet pulls the plug
-pirat4ever-
11-26-2004, 05:41 PM
:lol:
Det her er for latterligt, at Christian lukker sådan noget pis ud, helt ærligt.
Jeg kan ikke rigtig synke så langt ned
:lol:
Jeg kan ikke rigtig se pointen i at fortsætte, da vores klager KUN bliver behandlet af den anklagede.
:evil:
Christian
11-26-2004, 05:47 PM
Jeg kan ikke rigtig synke så langt ned
Weird, jeg bruger samme tricks som dig her for tiden, for det er åbenbart det som der skal til. Alligevel kan jeg ikke helt se hvor det konkret er, jeg synker så "dybt" som du skriver? :?:
Jeg kan ikke rigtig se pointen i at fortsætte, da vores klager KUN bliver behandlet af den anklagede.
Fair nok, jeg skriver lige til de andre i PG-teamet og du vil få svar fra dem.
EDIT: Nu er alle i PG-teamet kontaktet og de vil give dig svar.
Jazzy
11-26-2004, 05:55 PM
Så læs dog hans (Christian) indlæg igen..
i sidder og tuder over at en admin går ind og bestemmer hvad der er god tone og hvad der ikke er...
take it or leave it
tudekiks og et glas mælk til resten!!!!!
Wow, vi har lige rundet 1000 medlemmer og så sidder 3 af de "første" og skændes om hvem der har rettighederne..
I skriver at siden i er pirater, har i ofte problemer med autoriterne... meget muligt, men kan i ikke se igennem jeres "ideologi"??? på dette område, jeg gider ihvertfald ikke se til at PG går i opløsning pga. 2 stædige æsler, som vil bestemme hvad ret og rimeligt er.. for det har i ikke rats ass at skulle have sagt om! ihvertfald ikke i dette forum. Lær at lev med at nogle mennesker har mere at skulle ha sagt end jer, for i virker som to børn der slås om hvem der skal ha bolden!!
- my opinion
Athas
11-26-2004, 06:04 PM
Autoriteter er et nødvendigt onde. De, der i dette tilfælde ikke er enige med autoriteterne, udviser ikke den modenhed der er nødvendig for at kunne agere i et autoritetsfrit fællesskab.
Personligt mener jeg at Piratgruppens administratorer gør et fint stykke arbejde (personligt bryder jeg mig dog ikke om at slette hele tråde, de bør snarere flyttes, men det er bare en personlig præference), der findes mange fora der er betragteligt mere kaotiske (eller fascistiske).
Jeg ser gerne at Piratgruppens forum bliver et sted hvor intellektuel debat kan trives, og intellektuel debat er ikke at forvride en tråds oprindelige formål ved at kalde forfatteren for en "n00b" (et skældsord der siger mere om den der skriver det, end den det er rettet imod). Off-topic debat er acceptabelt, såfremt det ikke overskygger trådens oprindelige formål (eller hvis det oprindelige spørgsmål er blevet besvaret), såfremt den foregår på et rimeligt niveau. Eventuelt kan en sådan tråd splittes, det er op til administratorerne.
Men meningsløs mudderkastning hører ingen steder hjemme. Det er uproduktivt, og reflekterer negativt på det overordnede mål vi alle støtter.
EDIT: Så lige at jeg ikke havde brugt nogle smileys. Det er uacceptabelt, yarr. PIR1
Camilo
11-26-2004, 08:12 PM
Kære Acid og Pirate4ever
Christian har bedt andre af forum-redaktørerne fra PG om at melde ud.
Først og fremmest vil jeg bare sige at jeg synes at det er hul i hovedet at vi skal bruge tid på de her diskussioner.
Christian gør et kæmpe stykke arbejde med modereringen af forummet. Jeg tror ikke at nogle af os ville foretrække at der ingen moderering var.
Det er selvfølgelig surt at få slettet sine indlæg, og nogle gange kan det virke urimeligt. Men redaktøren bliver nødt til at kunne tage nogle beslutninger og dem må de andre bruger altså acceptere. Så min opfordring er: Slå koldt vand i blodet og lad os alle bruge vores kostbare tid på det vi er sammen om.
På den tid vi har brugt på denne diskussion, kunne vi have skrevet et læserbrev hver til en avis, lokalavis eller lignende om APG, fildeling mv. Eller vi kunne have været ude med plakater, eller vi kunne have sendt hadebreve til APG, eller vi kunne have lavet ophavsretsfri musik, eller købt blomster til kæresten - eller......
Mange hilsner og god vind
Camilo - Piratgruppen
Klawz
11-27-2004, 04:14 PM
Christian har skrevet og bedt mig kommentere på diskussionen, og her er mine 25 øre...
1) Eksistensen af redaktører og dermed administration af af natur en undertrykkende / censurende funktion. Desværre er det nødvendigt for os at have denne funktion, da forummet ellers ville være umuligt at foretage sig noget seriøst i.
2) Da vi fra PG's side har valgt at indføre "en god tone" og "hold dig til sagen" politik vil der opstå problemer! Begge "politiker" kræver en subjektiv vurdering, og vil derfor kunne kritiseres.
3) Hvis I mener, at en meningsfuld kommentar eller pointe er fjernet fra jeres indlæg, så er I naturligvis hjertens velkomne til at kritisere dette og så håber vi at enten redaktøren, du selv eller begge parter bliver klogere af diskussionen.
4) Om "noob" er et skældsord eller ej??? Det er i hvertfald ikke et ord som fremmer "modtagerens" lyst til at stiller fremtidige spørgsmål... Skal indlæg med dette indhold fjernes? Det har Christian valgt at gøre, og så har vi en situation hvor man enten kan vælge at konstatere at man altså skal lade være med at kalde folk for "noobs".
5) Er ytringsfriheden krænket fordi man ikke må kalde andre for "noobs"? Hmmmm. Jeg tror nu nok, at der er vigtigere ting at bruge ytringsfriheden til end at "noobe" andre.
6) Ingen er ufejlbarlig. Det gælder Acid og Pirate4ever som det gælder Christian eller undertegnede. Hvis man mener at have en berettiget kritik af en person, så overvej hvordan kritikken skal fremføres. Hvis man taler et sprog som skubber "modtageren" væk, så kommer beskeden ikke igennem.
Det gælder også piratgruppens frivillige - selvom vi naturligvis prøver at være sætte os ud over disse menneskelige svagheder.
7) Jeg synes, at der i denne tråd er sagt rigeligt fra begge parter, og der virker ikke som om der kommer noget kontruktivt ud af diskussionen. Ingen af parterne har givet den anden part en mulighed for IKKE at tabe ansigt. Det er en kritik som begge parter kan tage med fra min side.
Når det er sagt, så har Christian naturligvis min fortsatte støtte. Jeg er dybt imponeret af, at han har den tid og energi som det kræver at redigere dette forum!
8) Vil ellers bare erklære min enighed med Camilo, Athas og Jazzy.
Jeg låser nu denne tråd. Der kommer ikke svar fra andre, og alle er naturligvis hjertens velkomne til at PM'e mig, maile mig eller oprette en ny tråd, hvis de er uenige i min beslutning. Jeg håber i så fald at diskussionen vil være mere frugtbar.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.