PDA

Se fuld version : www.weblisten.com

Marin
11-25-2004, 03:25 AM
Er ved at være træt af folk som ikke fatter at vi lever i EU og derfor gør brug af disse muligheder som denne sammenslutning af lande tilbyder! Det er kun dig selv du snyder…

I Spanien eksister dette firma (Weblisten) som sælger musik til MEGET fornuftige priser! Og stadig er folk bekymret, men ok det er vel også forståeligt når en organisation som APG påstår dette sted ikke er lovligt (godkendt) at handle med! MEN HOV!!! Hvem er APG lige??? Ja, det er en PRIVAT organisation som på ingen måde kan lovgive eller dømme folk. Det eneste de kan er at skræmme med sagsanlæg, såfremt folk ikke vil handle med DERES samarbejdspartnere! Og det er selvfølgelig den danske musik branche og dem som udbyder denne som TDC, Appel, MSN osv.
MEN HOV!!! Der findes også andre som sælger musik online, der ikke fremgår af DERES såkaldte ”godkendt-liste”, bl.a. det Spanske musik salgssite og de betaler sandelig også afgift til musikerne og alle de andre blodsugere, som lovgivningen foreskriver det. Ellers kunne de jo ikke få lov at eksistere!

Så hvis nogen vil påstå at det er ulovligt at tage til Spanien og købe en CD, skulle være ulovligt?! Ja, så kan jeg forstå at denne tjeneste ikke må bruges! ”Fri handel og fælles regler i Europa” er det ikke det politikkerne råber så højt om???

For god orden skyld kontaktede jeg disse spaniere og de kunne fortælle at de har deres papir i orden og er godkendt til at forhandle i HELE Europa, så hvad skulle forhindre mig i at benytte dem?

Så kiggede jeg lidt på den danske lovgivning og den siger at så længe stedet du downloader din musik fra, overholder reglerne vedrørende ophavsret, så er det lovligt. Dog er du som forbruger ikke forpligtet til at undersøge ægtheden af disse forhold, og kan derfor lovligt foretage dit køb.

I juni 2004 bragte ”Søndag Aften” (som støttes af Kulturministeriets) en artikel hvor den spanske online musik shop omtales og det var denne som åbnede mit kendskab til Weblisten. http://www.cultur.com/2004/0603.html - Ligeledes har mange andre kendte som ukendte anmeldt, omtale og anbefalet Weblisten som derved medvirker til ægtheden/lovliggørelse af brugen af dette sted.

De sidste par timer har jeg forsøgt at finde dokumentation på at Weblisten skulle være enten ulovlig eller på anden måde være i strid med lovgivningen. Og hverken APG (www.antipiratgruppen.dk) eller Kultur ministeriet (www.infokiosk.dk) hjemmesider kan oplyse at det er forbudt at benytte den spanske musik butik – Weblisten.com.

Så jeg kan på ingen måde forstå de bekymringer nogle har ved brug af Weblisten.

For dem som endnu ikke har stiftet bekendtskab til Weblisten, kan jeg sikket få deres opmærksomhed med følgende:

1 måneds fri download, pris 39 EUR (ca. 290 Dkr.) med over 300.000 sange og en forbindelse i topform ;-) Et tilbud som man ikke kan sig nej til :-D

Med andre ord, kan du tillade dig at lade være???

Personligt har jeg fået min samvittighed tilbage, har nemlig udskiftet hele min ulovlige MP3 samling ud med lovlige fra Weblisten!

http://www.weblisten.com/en/

Fugazi
11-25-2004, 08:55 AM
Jeg er bange for at jeg ikke tør at handle på weblisten, på trods af at de har nogen serdeles gode tilbud. 300kr for en hel måned, med fri download, jo det er behageligt billigt. Og man kan vare stensikker på, at hvis jeg var sikker på at weblisten betaler licens/afgifter, ja så ville jeg selvfølgelig kun handle hos dem.Hos TDC vil du kun få mellem 20 og 30 sange for de penge og TDC´s musik udbud er foruroligende ringe og det er for at sige det mildt!l. Som jeg tidligere har omtalt, har jeg ringet til IFPI Danmark og spurgt til om nu:(hvad hedder stedet nu....) var lovligt, det vidste man ikke og kunne derfor heller ikke sige god for den.
....Men man kunne klart og tydeligt sige at weblisten IKKE var livlig. Som der blev sags "Weblisten kan jo bare skrive at de er lovlige og betaler IFPI ect"
Men, IFPI og i særdeleshed APG kunne måske finde på "tilpasse" sandheden og facts´ne til deres og visse kunstneres, egen fordel. Og hvis det er det der foregår mht. Weblisten, ja så er det sgu en skummel affære. Selvfølgelig vil mange kunstnere gerne tjene så mange penge som muligt, men derfor må de sgu ikke lyve og derved miskriditere billigere site´s. Jeg sidder og tænker på, at der må være en måde hvorpå vi kan få et entydigt bevis for at Weblisten er 100% lovlig? Jeg vil ihvertfald skrive og evt. ringe til Weblisten idag og forklare at vi er en masse mennesker i Danmark, som gerne vil handle med jer, men at vi af representanter for pladebranchen/musikerne, direkte har fået at vide at i er ulovlige. ...Jeg må også lige tilføje at der for mig er et faktum der detsværre taler til IFPI´s fordel og det er: Feks. cdon.com(9.90kr pr sang) mp3.com(Napster, hvor vi ikke kan købe, endnu ihvertfald - 99 cent, godt 6 kr) og så weblisten(300 kr ca pr md med fri download....Jeg behøver måske kun en 3-4 dage for at hente alt det "ældre" musik jeg mangler)
Men jeg tager Sherlock Holmes huen på og ser om vi ikke kan få en afklaring på sagen. Vis weblisten er lovlig kunne det jo sagtens tænkes at de kom op af stolen, når de får at vide at bla IFPI direkte erklærer dem for ulovlige.

Fugazi

Arrow
11-25-2004, 09:05 AM
Det ER ulovligt at downloade derfra, hvis siden ikke har indgået en aftale med pladebranchen. Ja APG bestemmer ikke over loven, men de ejer rettighederne til musikken og loven siger faktisk at man ikke må udbyde musik til hverken gratis eller kommercielt (for at få profit) medmindre det er blevet tilladt af rettighedshaverne. Jeg nægter at tro på at Pladebranchen, i Danmark (og så vidt jeg ved også Spanien).

Svarer til at købe piratkopierede CD'er. Hvis du tror din musiksamling nu er lov pga. det website er du naiv!

Mvh. Arrow

Fugazi
11-25-2004, 10:04 AM
Dette har jeg spurgt weblisten.com om:

Hello I live in Denmark(EU) Can i legaly join weblisten and download mp3´s? I mean, Is it legal according to Danish law? Can i only pay for the mp3´s with a credit card?

De svarede:

Hi Kasper,

Weblisten is a legal service. Weblisten signed the agreements, licenses and contracts needed to develop this business and is paying the rights to authors, artists, singers, players, publishers and record labels. The agreements and licenses signed, allows to Weblisten to offer its services in the European community.

You can pay by telefone or e-mail. You can send us a mail with your credit card number (in two differents e-mails, it´s more sure) and your expiration date and we will activate the suscription that you want.

See below 5 different bank accounts where you can transfer the money. Once you have the transfer receipt, you can scan it and send us by email. This way we will activate your subscription meanwhile we receive the money (it take some days).

Greetings

Customer Dpt.
WebListen.com

...Men derfor kan de jo godt være fuld af løgn.
Hvordan de i såfald kan slippe afsted med det,
det forstår jeg ikke. Det burde være nemt at lukke/retsforfølge en illegal virksomhed. Jeg mener at hvis IFPI klart erklærer Weblisten ulovlig, burde det være i deres og AGP´s interesse at få stoppet sitet.

Fugazi

P.s, Mailen var fra: marketing@weblisten.com
Forespørgsel: info@weblisten.com

Fugazi
11-25-2004, 12:14 PM
Jeg har efterfølgende ringet til Weblisten og eftersom de på Weblisten ikke taler så godt Engelsk,
aftalte supporteren og jeg at jeg sendte ham en mail med mine forespørgelser. Dte gjorde jeg så, og han svarede (svaret er længere nede i tråden)

Hello
My name is Kasper and i live in Denmark.
Me and and a lot of friends, would verry much like to be costumers atWeblisten.
As your company doesnt appear on: www.pro-music.org
(Worldwide directory of digital music services), I called IFPI Denmark, ifpi@.dk (The International
Federation of the Phonographic Industry),
and asked if Weblisten was legal.
The answer was, that it definetly was not !.
But Weblisten claim´s they´re legal? So who is telling the truth? Me and my friend´s wont shop
at illegal web site´s, so when you claim Weblisten is legal, it must be in your interrest to proof
you´re legal. Therefore i would like you to email me all: Adresses, email adresses and the telephone numbers of all the organisations to whom you pay
licens and copyright taxes, so i can contact them and get a confimation about your legalness, so me and my friends soon can become costumers at
Weblisten.

I thank you for you´re fast and excellent support
Kasper
Denmark

Svaret:
Hi Kasper,

Weblisten signed some contracts, one with the SGAE in 1998 renewed in 2003
(paying the fees to authors and publishers asotiation) and AIE in 1999 for
10 years (Artists, Performers and Players, paying also through AIE to all
record labels the usage fees). This two contracts allows to Weblisten to
develop the downloading services in all the UE (European Union) countries,
not being necesary to sign contracts directly with labels since the fees are
already payed to labels through the AIE asotiation since 1999 until
nowadays.

You can read the contracts at weblisten page, when you enter in "purchase a
voucher".

Regards,

Customer Department

marketing@weblisten.com <mailto:marketing@weblisten.com>
Castelló, 117, 6th floor
28006 - Madrid - Spain
Phone.: +34 915 624 446
Fax: +34 915 622 170
www.weblisten.com <http://www.weblisten.com/>

Jeg vil senere idag studere kontrakterne, så vi måske
kan få opklaret om Weblisten er legal

Fugazi

Jowls
11-25-2004, 01:11 PM
Jeg vil senere idag studere kontrakterne, så vi måske
kan få opklaret om Weblisten er legal

Fugazi

Det er faktisk ret interessant. APG - eller rettere Johan Schlüter Advokatfirma - har en masse økonomiske interesser "under bordet" indenfor on-line musikken. Bl.a. er de tilsyneladende kraftigt involveret i det meste danske on-line musik salg, hvilket på en måde får deres APG-aktiviteter til at smage lidt af protektionisme. Det er næsten som om de forsøger at misbruge dansk copyright-lovgivning til at holde konkurrenter i skak, så de selv kan score.

Og dermed holdes prisen jo også kunstigt høj, for når alle de forskellige udbydere i princippet har samme bagmand, er der jo ingen reel konkurrence som kan få priserne ned.

Men Johan Schlüter kan jo ikke kontrollere hele EU :twisted:

Acid
11-25-2004, 01:14 PM
Fugazi, flot stykke arbejde ind til videre. Glæder mig til at høre det endelige resultat, da dette vil have en stor betydning for priser på musik herhjemme. Hvis det viser sig at være lovligt vil tdc, bilka og alle de andre der sælger musik over nettet herhjemme få svært ved at holde på kunderne.

Arrow
11-25-2004, 01:39 PM
Enig med Acid. Stærkt dedektivarbejde der :D

Keep up the good workhttp://www.stivan.dk/gfx/smiley/heltok.gif

Marin
11-25-2004, 01:58 PM
sv. Fugazi: :-) Er det ikke herligt med personer som dig, der med en helt fantatisk energi ønsker at bruge tid på at undersøge dette. KANON :-)

sv. Arrow: "Naiv" siger du!!! hmmm hvis du nu læser hvad jeg har skrevet, så har jeg til dato downloadet i god tro og derfor som loven forskriver har jeg handlet korrekt. Weblisten er jo godkendt af de spanske myndigheder/musik organisationer, som vel også har godkendt det fysiske salg af CD, som gør det muligt at købe en LOVLIG CD i Spanien. Men lad os vende den om: Er det lovligt for en spanier at købe musik i Danmark via Internettet, f.eks. ved Bilka?! Ja, du kender jo nok svaret...
Såfremt at Weblisten er en lovlig/godkendt virksomhed i Spanien og ovenikøbet overholder de Danske regler på området, hvorfor pokker kan det så være ulovligt???

http://infokiosk.dk/sw13090.asp

sv. Jowls: DERFOR!!! Hvis du har ret i APG/Advokatfirma Johan Schlüter har et økonomisk forhold til den danske online musik.

---

Den danske online musik industri og staten har jo på ingen måde interesse i denne udvikling! Som sandsynlig vis også vil gå meget strækt, derfor er det vigtigt for dem at sætte spørgsmål ved udlandske salgssteder uanset om det så viser sig at de er lovlige eller modsat! Det er jo penge (kr/øre) vi snakker om... BIG BUINESS!

For dem som måske kan blive lidt bekymret for den danske musik branche (danske kunstner), så vil det ikke have nogen indflydelse på dem, da Weblisten og andre udlandske udbyder ikke har nogle aftaler med dem og derfor forhandles deres musik ENDNU ikke der.
Men mon ikke de evt. i en ruf begynder at forhandle med de spanske musik organisationer, så de også kan stille deres musik til rådighed, så de kan få en bid af kagen?! (et lille hint til danske musikere)

Fugazi
11-25-2004, 06:37 PM
Tak for den posetive respons. :)
Det gir helt klart en "mere blod på tanden" :wink:

Jeg var lige inde på "infokiosk.dk"...via Marin´s link. På den side man kommer ind på, står der bla følgende:

Citat,
Kulturministeriet har fra Rettighedsalliancen fået oplyst, at det er lovligt at downloade fra følgende danske hjemmesider.

Da jeg ikke før nu er stødt på "Rettighedsalliancen", tænkte jeg at der´ måske var nogle yderlige oplysninger og hjælp at hente. Derfor, Google - Rettighedsalliancen...ingen ting. Så, Google - Rettighedsalliancen hjemmeside, heller ingenting. Tilbage til 2infokiosk.dk" - vil du vide mere? - Links - EU-Kommissionens ophavsretkontor -
http://www.europa.eu.int/comm/internal_market/en/intprop/index.htm - Mail-box.
jeg har sendt denne mail:

We would like to bye and download mp3 songs from a Spanish company called:
Weblisten (weblisten.com) Weblisten claim´s they are 100% legal, regarding licens/tax paying to music artists(copyright´s) As weblisten wasn´t on the list of legal download sites provided by:
www.pro-music.org , so i called IFPI Denmark(www.ifpi.dk , The Danish represents of
"The International Federation Of The Phonographic Industry" - and asked them if the could confirm that Weblisten was legal as Weblisten claims to be. They could not confirm that, weblisten is illega - IFPI DK saysl.
So today i phoned the Weblisten support team and we agreed it would be easyer if i mailed them my recuest´s. I did, and in the mail i wrote that if the company is legal, it could only be in it´s own interrest to prove it´s legalness. So i asked if they could send me adresses, email adresses and phone numbers to the companies they have agrements with regarding copyright´s and licens/tax paying. This is what i recieved:

Hi Kasper,

Weblisten signed some contracts, one with the SGAE in 1998 renewed in 2003
(paying the fees to authors and publishers asotiation) and AIE in 1999 for
10 years (Artists, Performers and Players, paying also through AIE to all
record labels the usage fees). This two contracts allows to Weblisten to
develop the downloading services in all the UE (European Union) countries,
not being necesary to sign contracts directly with labels since the fees are
already payed to labels through the AIE asotiation since 1999 until
nowadays.

You can read the contracts at weblisten page, when you enter in "purchase a
voucher".

Regards,

Customer Department

marketing@weblisten.com <mailto:marketing@weblisten.com>
Castelló, 117, 6th floor
28006 - Madrid - Spain
Phone.: +34 915 624 446
Fax: +34 915 622 170
www.weblisten.com <http://www.weblisten.com/>

They ubviously don´t have anything to hide, i mean, if they are illegal, they now could be close to be prossecuted and "shut down"...If you or other "organs" follow up on the issue.

But something is definetlly wrong. They can´t be legal and illegal at the same time.
We, my friends and i, will only shop at Weblisten, if the company is legal, so if you can´t help us with this issue/problem, we would be more than thankfull, if you can mail me some adresses, email adresses and telephone numbers, from people/company´s who further can assist and help us
Thank you
Kasper
Denmark

Så jeg vil se om jeg får et svar, før jeg evt går videre med sagen.
Det må være muligt at få en afklaring om lovligheden af Weblisten og eventuelle andre download site´s.
...Bla "Music club" , er det ik´ det den hedder?

Fugazi :)

komas
11-25-2004, 06:43 PM
teknisk set er det ikke nødvendigt med alle de mails, der står på infokiosk, at hvis der står på siden at den er lovli, så er det det man går ud fra.

Fugazi
11-25-2004, 08:22 PM
Det kan godt være du har ret komas, men Martin Kyst fra Kulturministeriet(mk@kum.dk) siger bla. at selvom du er i god tro og ingen gang har undersøgelses pligt, om hvorvidt virksomheden er legal, så kan du alligevel blive retsforfulgt og evt straffet, hvis det viser sig at en virksomhed som bliver erklæret illegal/ulovlig, og nyheden derom, har været eller bliver offentliggjort i div medier, også selvom at du ikke hører nyheden.
Men min vigtiste grund til al min research, er at jeg ikke gidder at have APG rendende og sidst men ikke mindst. Weblistens´s tilbud, er noget af det bedste og billigste på markedet og jeg derfor meget meget gerne vil handle med dem og hvis det viser sig at jeg er i min gode ret til at handle der´, ja så skal det ikke tage mig mange minutter at oprette en konto.
....Desuden går jeg hjemme for tiden og har masser af tid til rådighed. Så det er bare 10 4 :)

Fugazi

P.s, Jeg fortsætter med sagen indtil jeg har bevis nok til at jeg vælger at oprette en konto hos Weblisten. Jeg føler mig ret overbevist om at det nok skal lykkes´ På trods af at jeg måske kan forvente en vis´ modstand og manglende imødekommenhed fra andre implicerede instanser.
Nu har jeg ikke så meget indsigt i almindelige borgeres ret til aktindsigt, men måske er det muligt at få et klart og entydigt bevis i form af et dokument, underskrevet af Weblisten, SGAE og AIE.
...Jeg venter jeg lidt med evt at kontakte SGAE og AIE, da jeg venter svar fra EU-kommissionens ophavsretskontor.

komas
11-25-2004, 11:48 PM
brugte lige lidt tid på nettet :D

http://www.afterdawn.com/news/archive/3416.cfm

http://www.prweb.com/releases/2002/6/prweb40878.htm

http://www.vbwm.com/news/article.asp?id=51

http://www.pcjournal.com/modules.php?name=News&file=article&sid=44

http://www.klassisk.dk/html/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=2&mode=thread&order=0&thold=0

Mijji
12-01-2004, 03:23 PM
Jeg har også benyttet mig af weblisten.com, og er meget godt tilfreds med det. Jeg har købt de 8 timers flat-rate om natten, og det går virkelig stærkt.

Mht. det lovlige i siden, så vælger jeg at tro på det de skriver på deres hjemmeside (og diverse mails).

Hvis APG er uenige, må de jo sagsøge mig.

Spørgsmålet er så om de har nosserne til det, for umiddelbart er der pæne chancer for at de vil tabe sådan en sag.

Fugazi
12-03-2004, 02:14 AM
...IFPI hævder Weblisten er ulovlig og Weblisten hævder de er legale. Jeg vælger at tro på IFPI, men vil kraftigt opfordre IFPI og AGP til at se at få lavet og offentliggjort en liste over ulovlige betalings site´s. Det vil gøre det nemmere for brugere at sikre sig at man ikke gør noget ulovligt. Det er især nederen for folk som tror at de handler et legalt sted og så måske få besøg af AGP alligevel. Jeg mailer opfordringen til IFPI/AGP, men så tror jeg også jeg lader min Weblisten sandheds jagt afgå ved døden, da jeg ikke tror jeg kommer nærmere sandheden...
....Når IFPI erklærer Weblisten ulovlig, hvorfor helvede lukker de så ikke firmaet?????? (hvad IFPI?)

Nedenstående citat/link og telefonsamtalen med IFPI DK, er det eneste "bevis" som jeg er stødt på, at Weblisten er erklæret ulovlig af IFPI og derfor syn´s jeg lige jeg ville bringe det til jer der stadig ikke vil handle på weblisten, før i er sikre på at sitet er legalt....hvis man da kan føle sig mere sikker efter at have læst citatet/linket :?

Sherlock Holmes wannabi´en Fugazi, siger farvel til Weblisten tråden.(jeg følger selvfølgelig med om der kommer nogen kommentarer til mit indlæg og svarer da også hvis det ønskes, men jeg gidder bare ik´ at bruge mere tid på Weblisten)

IFPI citat:

Outside the US, IFPI has taken down hundreds of millions of files on Napster clone sites and tens of thousands of illegal websites. There have been dozens of successful cases in numerous countries against unauthorised web, FTP and link sites. They range from services that wrongly claim to be providing licensed content like Spain's Weblisten (which already has been subject to several negative court decisions in Spain), to ones that blatantly profiteer with infringing copying service

http://www.ifpi.org/site-content/press/inthemedia08.html

Fugazi :D :) :? :( :) :D :lol: , :wink:

Mijji
12-03-2004, 11:21 AM
Jeg synes ellers at jeg havde undersøgt nettet grundigt mht. weblisten.com, men åbenbart ikke godt nok :wink:

Teksten du linker til er ældgammel, fra januar 2003. Er weblisten blevet lovlige i de næsten 2 år siden teksten er skrevet eller hvad sker der lige? Jeg ved det ikke, og er heller ikke uddannet til at vide det.

For min skyld må ifpi og apg gerne lave en "positiv-liste" over lovlige udenlandske website, eller måske en liste over sandsynligvis ulovlige i stedet, så man ved hvilke man skal styre udenom. Det sidste kan de dog selv få ørene i maskinen for, i tilfælde af at de mistænkeliggør et lovligt foretagende, og måske faktisk grunden til at der overhovedet ikke er sådan en liste endnu.

Mijji

PS: Købte min nok sidste bononight i nat, og måtte nøjes med omkring 20 album, da der simpelthen ikke var mere i min smag, som jeg ikke allerede havde købt tidligere.

PPS: Hvis man godt kan li fuldstændige ID3-tags er weblisten IKKE stedet, for de er de mest incomplete jeg nogensinde har set.

Fugazi
12-03-2004, 01:01 PM
Mijji skriver:
For min skyld må ifpi og apg gerne lave en "positiv-liste" over lovlige udenlandske website, eller måske en liste over sandsynligvis ulovlige i stedet, så man ved hvilke man skal styre udenom.

Hverken IFPI og APG ikke selv sådan en "posetivliste", men de henviser og linker til "pro-music.org", som har en. Der er ret mange site´s på den liste, men bortset fra Napster(ikke for Europæere), har de næsten allesammen et meget meget dårligt udbud....der er feks ikke en skid progressiv rock, lige bortset fra de mest kendte bands, såsom
Pink Floyd og Marillion. Napster har ALT det jeg skal bruge, men...

Napster citat:

Currently, Napster is available only in the United States, Canada and the United
Kingdom. Each country has different record companies for the same music. In
order for us to be legal and offer the best content, we must strike deals with
each of these companies. Unfortunately, this takes time. We are working hard
to expand our coverage to include the entire globe. To stay updated on our
progress, please visit www.napster.com

Mijji skriver:
eller måske en liste over sandsynligvis ulovlige i stedet, så man ved hvilke man skal styre udenom. Det sidste kan de dog selv få ørene i maskinen for, i tilfælde af at de mistænkeliggør et lovligt foretagende, og måske faktisk grunden til at der overhovedet ikke er sådan en liste endnu.

De burde være relativt nemt at se om et site er lovligt. De respektive partnere har vel underskrevet en kontrakt. Mon ikke IFPI har et arkiv/database med alle kontrakterne...
Eller kan det tænkes at IFPI ikke ønsker at reklamere for site´s, der ikke er så økonomisk fordelagtige, for dem selv og de kunstnere de representerer :?:

Hvis det viser sig at hverken IFPI eller APG er interesseret i at lave en "posetivliste", så kan det være at Kulturministeriet eller andre instanser/foreninger, syn´s det kunne være en god ide, så vi forbruger kan handle trygt. Nu må vi se, jeg prøver lige først at kontakte IFPI(Int. DK) og APG og hører hvad de mener om forslaget.
....Jeg ville sådan set gerne betale den høje pris for musiknumre hos bla MSN Music, TDC og Bilka, men de har som sagt ikke det musik jeg skal bruge...Jeg skal måske "kun" bruge 100 albums, og jeg vil sgu gerne betale den dyere pris for at få musikken her og nu.
Er der forresten nogen der kender til steder på nettet, hvor man kan købe billige cd´er/albums, og som er billigere end feks cdon.com?

Fugazi