Se fuld version : Pirates
Bonux
11-24-2004, 10:08 PM
YEAHHAA så er der kommet en clone af pirates, hent den på piratebay som torrent
http://www.piratebay.org/
eller hos Shareconnector som ED2K
http://forums.shareconnector.com/viewtopic.php?t=73499
Hydromann
11-24-2004, 10:14 PM
Det er nok ikke så smart at linke til download torrents links da vi jo ikke vil ha at siden her bliver lukket ned.
bare mindre fedt når seederen er gået ;)
alyflex
11-24-2004, 10:18 PM
man må da gerne linke til de sider der, det skulle der da ikke være nogle problemer i...
Bonux
11-24-2004, 10:18 PM
ok jeg har ændret det nu for at være på den sikre side. Spørgsmålet er så. er det ulovligt ??????? Tag www.multiportalen.dk den køre da uden problemer.. :wink:
Hydromann
11-24-2004, 10:25 PM
man må da gerne linke til de sider der, det skulle der da ikke være nogle problemer i...
Jo det er der noget galt i :!: :!: :!: Ved ikke om du kan huske/har læst her for nylig var en gut som vidts fik en opringning af APG for de han havde linket til et sted hvor man kunne downloade en eller anden plade. Så jo det er hammerene ulovligt
komas
11-24-2004, 11:41 PM
Jo det er der noget galt i :!: :!: :!: Ved ikke om du kan huske/har læst her for nylig var en gut som vidts fik en opringning af APG for de han havde linket til et sted hvor man kunne downloade en eller anden plade. Så jo det er hammerene ulovligt
du henviser nok til følgende sag:
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=1198
det er rigtigt at vedkomene er blevet kontaktet at apg. men de har fået jordet sig selv godt og grundigt, ved at begynde sådan en sag...
Bonux
11-25-2004, 07:56 AM
sæt dig mere ind i sagen før du udtaler dig om den :shock: det er jo langt fra sikkert at det så ulovligt som du gør det til
Hydromann
11-25-2004, 05:06 PM
sæt dig mere ind i sagen før du udtaler dig om den :shock: det er jo langt fra sikkert at det så ulovligt som du gør det til
Juridisk er det ikke ulovligt nej men, at linke direkte til en torrent fil vil give blod på tænderne hos apg og måske lukke siden ned her, med en eller anden dårlig undskyldning
Så derfor er det ikke ønsket på Piratgruppen,link hellere til stedet hvor man kan finde filen.
komas
11-25-2004, 05:07 PM
nåja... men der er da noget af en forskel på: "er ikke ønsket på siden", og "hamrende ulovligt" efter min mening
Hydromann
11-25-2004, 05:10 PM
nåja... men der er da noget af en forskel på: "er ikke ønsket på siden", og "hamrende ulovligt" efter min mening
Tja jeg snakkede i APG-sprog, ved ikke lige hvad der gik af mig :D
Føj Hydroman skam mig :oops:
komas
11-25-2004, 05:21 PM
det vil jeg nok også sige... er du ved at blive forført af "the dark side" :wink:
Hydromann
11-25-2004, 05:23 PM
det vil jeg nok også sige... er du ved at blive forført af "the dark side" :wink:
I´ll never join the dark side :wink:
alyflex
11-26-2004, 02:02 AM
jeg tror du glemmer hvor fanden vi skriver henne...
APG vil gøre alt for at lukke denne side ned, så det her er sgu ikke med til at give dem mere blod på tanden... desuden er det jo lovligt at linke til de torrents og sågar uploade dem hvis det var det de havde lyst til...
Hydromann
11-26-2004, 04:15 AM
jeg tror du glemmer hvor fanden vi skriver henne...
APG vil gøre alt for at lukke denne side ned, så det her er sgu ikke med til at give dem mere blod på tanden... desuden er det jo lovligt at linke til de torrents og sågar uploade dem hvis det var det de havde lyst til...
Jo det gør, under alle omstændigheder ønskes det ikke her på piratgruppen.org læs selv her:
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=1487
HereticMind
11-27-2004, 05:27 AM
Lige som et lille fif til dem som har hentet clonecd udgaven.... ;)
Hent nocd cracken (enten hele cd1 fra den "normale" udgave eller standalone cracking), burde give jer mere tid til at nyde spillet istedet for at bøvle med securom...
cracken skulle desuden forbedre loadetider enormt... :)
jep, cracken er en god ide at smide ind...
men er jeg den eneste der undrer sig over at vinden altid er i samme retning?.. syntes jeg er ret fedt...
HereticMind
11-28-2004, 10:49 PM
Har lige gennemført spillet med en perfekt score, ganske vist kun på apprentice level.
http://masterm1nd.homepage.dk/perfect_pirates.jpg
Men når jeg tænker på at det var på et hængende hår (inden crew gik amok og jeg blev for gammel), bliver det nok svært på de andre men vi får at se... :D
Kan simpelthen ikk vente til jeg får min CE version :D :D :D
PS, det med vinden tror jeg er rimlig realistisk faktisk, mener ikk at vinden i det område går fra vest til øst særligt tit...
DJ FACE
01-10-2005, 02:01 AM
Er der ikke lige én der vil foreklare mig hvordan man skal behandle de forskellige filer når de nu er hentet? Jeg har en cd1 mdf og mds og en cd2 mds og mdf og en nocd crack og noget der må være en exe fil. Hvad stiller jeg op med dem?
På forhånd tak
Du kan gøre to ting:
1: mounte dem i deamon tools eller Alcohol 120%. Det er programmer der laver et virtuelt drev på din computer.
2: Bare brænde dem ud på cd'er..
Når du så har kørt cd'en (den virtuelle eller den brændte) og installeret spillet, så skal du erstatte den originale .exe fil (sikkert pirates.exe) med no-cd filen! De hedder det samme de to filer.
DJ FACE
01-10-2005, 02:22 PM
Ok. Hvordan brænder jeg dem ud på en cd? Skal de brændes som et image eller hvad? Har jo både .mdf og .mds
På forhånd tak
Ja, de skal bare brændes som et image.. Bare vælg brænd image i Nero, og så skal man vist kun vælge den ene fil. sådan er det ihvertfald med spil der er .bin + .cue filer, der er også kun to filer hvor man vælger den ene i Nero, og så finder den selv ud af det..
DJ FACE
01-11-2005, 05:17 PM
Ok. Problemet ligger bare i at når jeg vælger "burn image" må jeg ikke vælge filer af typen mds eller mdf, som er de extensions der er på de filer jeg har.
Så prøv at mounte dem i Alcohol 120%.. Jeg ved at det kan tage MDF/S filer! Jeg har nemlig engang lavet et image af Rome Total War, og det blev til MDF/S filer, og der brugte jeg Alcohol 120%!
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.