Se fuld version : Genial video fra AntiPiratBanden
APG har udsendt en ny video som de kalder KONSEKVENSERNE FOR FREMTIDENS MUSIK: http://www.antipirat.dk/gfx/uploads/drummerDanish.wmv. Skal man græde eller grine?
Hydromann
11-24-2004, 02:26 PM
DEN Var da godt nok ringe
LOL! Hahaha, mand den var amatør-agig. "Ulovlig kopiering og download stopper musikken".. Fint, så må vi jo gerne fildele:D Det siger de ikke noget om :roll:
SuperDuck
11-24-2004, 03:40 PM
Sjov video, men nu må vi slet ikke downloade noget mere... Hvad skal vi gøre? Er det ikke hele idéen med internettet? *LOOOOL* :D
Jimbo
11-24-2004, 03:46 PM
kan ikk se den :S
http://www.maxy.dk/soeg.jpg
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=1462
Jowls
11-24-2004, 03:54 PM
Jeg må indrømme, at jeg faktisk synes at den rammer målgruppen perfekt.
Den er ikke rettet til os, men til "Ekstra-Blads gruppen" eller andre med et lignende fordybelses deficit. Dem som er vant til hurtige og firkantede budskaber, uden alt for meget udenomssnak. Dem som foretrækker en færdigsyet mening så de har noget at snakke om nede på værtshuset uden selv at være nødt til at bruge mental energi på at sætte sig ind i et emne.
Og jeg er bange for at den går lige ind hos dem. Selvfølgelig ville den nok være gået endnu bedre ind, hvis det havde været Jenifer Lopez eller Britney Spears som langsomt have tabt tøjet... :wink:
Selvfølgelig ville den nok være gået endnu bedre ind, hvis det havde været Jenifer Lopez eller Britney Spears som langsomt have tabt tøjet... :wink:
Jeg tvivler. Det ville opfordre folk til at lade dem miste penge så det skete igen :)
Jowls
11-24-2004, 07:01 PM
Hmmm, du har ret. Så Roseanne Arnold og Barbara Bush måske....
:wink:
I øvrigt hedder det ikke "ulovlig kopiering", for der er ingen lov som forbyder det. Så vidt jeg ved, er de eneste typer af kopiering som er direkte forbudte ved lov, kopiering af penge samt kloning af mennesker.
Den korrekte betegnelse er "uautoriseret kopiering", fordi man gør det uden tilladelse fra rettighedsindehaveren, og det ved APG udmærket. Blot endnu et eksempel på, hvordan de prøver at kriminalisere en masse menneskers adfærd på nettet af hensyn til egne snævre økonomiske interesser....
Anonym
11-24-2004, 07:37 PM
Ringe film der
BeatPirate
11-24-2004, 08:35 PM
I øvrigt hedder det ikke "ulovlig kopiering"....
Når nu vi er ved det, så er der vel heller ikke noget som hedder "ulovlig downloading"....?? Det hedder da vist bare "ulovlig download", gør det ikk'...??
Brogaard
11-24-2004, 08:47 PM
I øvrigt hedder det ikke "ulovlig kopiering"....
Når nu vi er ved det, så er der vel heller ikke noget som hedder "ulovlig downloading"....?? Det hedder da vist bare "ulovlig download", gør det ikk'...??
Hehe. Havde jeg slet ikke lagt mærke til :-) Det er næsten synd for dem at de taber ansigt så tit.
Rasmus
01-20-2005, 03:37 PM
Det var da noget af det dummeste jeg nogen sinde har set.
Så fordi de tror musikerne tjener færre penge, så tror de ikke der er nogen der gider lave musik længere i denne verden?
Nogen der har nummeret til den blå vogn?
Rasmus
wonker
01-24-2005, 11:39 PM
Hold kæft en gang skod, den appelerer til folk som tænker i et spor.
Også forsvinder musikeren helt UHA UHA vi blir helt bekymret for musikken hjemme ved kakkelbordet og med citronmåne og lunken kaffe! :D
HEHE den er gammel den her tråd, men fair, igen kan man vel kun sige det er nogle pænt klamme ting APG må vise på tv...
...han er sku mere bleg end selv jeg,.!
hvem af deres medarbejdere mon har stået model til den video :D
mvh.dk amby
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.