Mortifer
11-24-2004, 01:51 AM
Hej jeg bor I Malaysia og jeg tror også Malaysia er med WTO og derfor må man ikke lave pirat kopi’er. For nogle dage siden ville jeg ud og købe everquest 2 og det skal man jo have originalt hvis man vil spille online. Og der gør mig heller ikke noget at betale noget mere for et godt produkt, og derved støtte udviklerne. Så jeg måtte afsted for at finde det. Det tog mig ca 3 dage og finde en forretning der solgte originale spil, og det tog mig uderligere 2½ time i taxa at finde den butik hehehe… og da jeg kom til butikken sagde de at de da nok måske godt kunne bestille det hjem fra singapore, for det var nok ikke et spil de lige ville få inden for de næste måneder.
Hvad jeg nok prøvet at sige er at selv om man ikke må her nede, så findes det man må slet ikke. Eller det er tæt på det ikke findes. Jeg vil sige jeg nyder PG's side, i gør et totalt godt stykke arbejde. Og STOR!!!! Respekt til den person der skrev ”vredt klagebrev til apg”. Det nyder jeg at læse fra tid til anden.
Mortifer aka Muffe over and out.
Hvad jeg nok prøvet at sige er at selv om man ikke må her nede, så findes det man må slet ikke. Eller det er tæt på det ikke findes. Jeg vil sige jeg nyder PG's side, i gør et totalt godt stykke arbejde. Og STOR!!!! Respekt til den person der skrev ”vredt klagebrev til apg”. Det nyder jeg at læse fra tid til anden.
Mortifer aka Muffe over and out.