Se fuld version : Hvad slags musik hører i?
Fugazi
11-23-2004, 08:11 PM
Hvad slags musik hører i/vi :?: Hvilke bands... :?:
Jeg hører alt muligt forskelligt, bla: Progressive Rock(Marillion, Arena, Iq(ikke at forveksle med Eye Q :( , Rush, It Bites, Pallas, Pendragon...) Jeg er også klar på bla: Bleeder, The Smiths(Morrissey), The Mission, Air, Zero7, Clannad, Fun Lovin Criminals, Foo Fighters, Jason Falkner, Vangelis, Kirsty Macoll, Suzanne Vega, The Beautiful South,
For tiden, hører jeg mest Progrock men også en del Morrissey(that sad sack :wink: ) Jeg kunne specielt godt tænke mig at høre om der er andre af jer der hører Progrock/Mozzy/FLC
Fugazi
jeg høre lige for tiden Frans Ferdinand, Nephew, og selvfølgelig Moby :D
Hvad slags musik hører i/vi :?: Hvilke bands... :?:
Jeg hører alt muligt forskelligt, bla: Progressive Rock(Marillion, Arena, Iq(ikke at forveksle med Eye Q :( , Rush, It Bites, Pallas, Pendragon...) Jeg er også klar på bla: Bleeder, The Smiths(Morrissey), The Mission, Air, Zero7, Clannad, Fun Lovin Criminals, Foo Fighters, Jason Falkner, Vangelis, Kirsty Macoll, Suzanne Vega, The Beautiful South,
For tiden, hører jeg mest Progrock men også en del Morrissey(that sad sack :wink: ) Jeg kunne specielt godt tænke mig at høre om der er andre af jer der hører Progrock/Mozzy/FLC
Fugazi
Jeg kender ikke et ENESTE af de bands :shock:
Selv hører jeg Moby, Astral Projection, Thomas Helmig og Special D.
IWillRipYou
11-23-2004, 09:51 PM
Slipknot :)
Slayer 8)
KoRn 8)
Red Warszawa :roll:
RAGE AGAINST THE MACHINE :twisted:
Rammstein
Metallica
Deep Purple
Uriah Heep
Sabbath
Pink Floyd
The Who
Dire Straits
Joe Satriani
BB king
John Lee Hooker
Robert Johnson
Muddy Waters
OG MANGE MANGE MANGE FLERE... Har for tiden 7753 musikfiler :roll:
Fugazi
11-23-2004, 10:34 PM
Jeg har ikke hørt om "Astral Projektion" På Google fandt jeg dem, hvor der står:Isreaeli trance band.
Trance, er det en slags techno :? Kender du noget god chillout/lounge :?: ...Noget af den mere chillede/svævende slags :?: Air og Zero7 er en mere ekspeimenterende slags musik, med brug af en masse "gamle" analoge synth lyde, men de bruger også sang, trommer, elbas og guitarer. Det kan være ret stenet, men også chilled og "spacy" Jeg mener Air og Zero7, kaldes for "Fransk filterhouse" og vil gerne høre om du/i kan anbefale nogen andre fede filterhouse bands :?: ...Det er ligegyldigt om det er under kategorien Franskfilterhouse eller bare filterhouse...bare det er chilled/spacy/stenet.
...Moby står vist i høj kurs her på piraten :)
Jeg har kun hørt "Play", men et´ eller andet siger mig han har lavet andre ulbum´mer der er værd at tjekke ud :wink:
Special D, kunne jeg ikke finde på Google, er det også trance :?:
...Til dem der ikke ved det og ellers er interesseret. Progressive Rock, er en musikgenre der meget ofte er inspireret af eventyr/Fantasy.
Det handler musikken og teksterne tit om...
Det er en musikgenre, som de fleste "populære" tv/radiostationer ikke har det så godt med, da rigtig mange prog sange er alt for lange til at blive spillet. Der er enkeltsange helt op til 25min eller mere. Disse band laver ofte koncept albums, hvor hver enkelt sang/melodi er en del af en helhed, altså...lisso´m kapitler i en bog. Mange af sangene "glider" over i næste sang uden pause imellem numrene. Der bliver flittigt gjort brug at smukke og drømmende synthpassager, men også "onde" synth´s, når og hvis sangene bevæger sig i den afdeling. I prog rock, er der mange undergenrer, bla metalprog og neoprog, så der er lidt for enhver smag.
Progrock handler tit om eventyr...Drager, ridderere,
ånder, wizards, demons....så hvis man ellers er til rollespil, osv, ja...så... :)
gode bands hvor alt det er representeret, kunne være
Arena, med især "immortal" pladen kunne være en god start.Google - arenaworld. Marillion, da de startede hed de Silmarillion,
kraftigt inspireret af Tolkiens bog af samme navn.
De spiller endnu, med en anden forsanger en den oprindelige(Fish) De har ikke været bange for at eksperimentere....Med nogen plader mere "heldige" end andre. Deres første plade "script for a jesters tear", fra 1983, er måske så moderne i lyden....,men
repressenterer meget godt deres oprindelige ånd...Du får ihvertfald hele "svineriet" med,- prinser, nar´er, prinsesser, osv. i den stil. så kan jeg også anbefale deres "Misplaced Childhood", hvor deres enste store hit(kendt af rigtig mange) befinder sig, den hedder "Keyligh"...den så jeg på Kazaa, under navnet "Do you remember"...som der flere gange bliver sunget :lol: ...Eller pladen "Fugazi" , hvor den heller ikke får for lidt på eventyr/fantasy tangenterne. (marillion.com)
Fugazi
Fugazi
11-23-2004, 10:59 PM
Slipknot
Slayer
KoRn
Red Warszawa
RAGE AGAINST THE MACHINE
Rammstein
Metallica
...Nogen bands der "skælder ud" :twisted:
Jeg syn´s 2. sang på Rage´s første album er
super fed(der, er der ingen der skal fortælle ham hvad han skal og ikke skal :twisted: Så ka´ de lære det :)
Hvad sker der for slipknot :?: ...Har de ligget lidt for længe i solarie, eller ønsker de at de var...de der ubehagelige bæster fra LOTR :)
Deep Purple
Uriah Heep
Sabbath
Pink Floyd
The Who
Dire Straits
Joe Satriani
...En af mine venner så Uriah Heep i Århus. Det havde været super fedt....Gamle stodere :lol:
- Jeg har kun hørt deres største hits...har glemt hvad de hedder :? , men jeg hørte noget med dem hos ham og dem skal jeg nok lige høre mere til.
Pink floyd, de er sgu fede. Især "A momentary lapse of reason", har jeg stenet meget over 8)
The who. Jeg har aldrig hørt noget med dem, men så så jeg filmen "Son of Sam" eller "summer of Sam", mener jeg den hedder, hvor deres "Baby O Riley" blev brugt, Feeedt nummer. Jeg så også en ret fed dokumentar fra Zulu...Jeg skal helt sikkert høre mere med dem.
Fugazi
...Moby står vist i høj kurs her på piraten
Jeg har kun hørt "Play", men et´ eller andet siger mig han har lavet andre ulbum´mer der er værd at tjekke ud :wink:
Ja han har lavet mange flere gode albums tjek albumet "18" han kan varmt anbefales til alle..
Jezper
11-24-2004, 08:35 AM
...Moby står vist i høj kurs her på piraten
Ja han har lavet mange flere gode albums tjek albumet "18" han kan varmt anbefales til alle..
... Jeg har selv lige fået fat i albumet, og det er ganske behageligt! :)
-pirat4ever-
11-24-2004, 08:39 AM
Shubidua, Gasolin og Kim Larsen er mine fortrukne når der skal slappes af.:o
Ellers sætter jeg VOuice Netradio eller MixFM på. 8)
Dog kan de hænde jeg finder en cd. blandt min kærestes 400 cd samling :D
eLGet
11-24-2004, 08:43 AM
Som regel er jeg mest til Indie Rock - lige pt. kan nævnes Nephew, The Strokes, The Sounds, The Killers, The Hives, Franz Ferdinand ellers har jeg også lyttet en del til det sidste Keane album samt Green Days American Idiot... Det er sådan ca det der ryger mest igennem af 8)
Special D, kunne jeg ikke finde på Google, er det også trance :?:
Jeg mener at Special D. er tysker, og det vel dance musik. Det er ikke alt hans musik der er godt, for meget af det er for ensformeligt - men noget af det, er godt!
Du skulle tage og tjekke Astral Projection ud - de er fede :D
dee-silv
11-24-2004, 02:48 PM
Dance/Trance :
Special D.
Tune Up!
Rob Mayth
Bass-T
Sven R G
gabry Ponte
Krid P
og self.. PULSEDRIVER!!! :D:D
KlAdc__
11-24-2004, 04:18 PM
System of a down
Rammstien
Metallica
Drengene fra angora(er jo ik musik hele tiden, men hører en del af det)
:D
Fugazi
11-24-2004, 06:08 PM
eLGet:
Green Day´s, American Idiot....
:lol: Så ka´ de fanme lære det.
Hvis du mest er til Indie Rock, hører du så ikke
Morrissey, eller The smiths?....dem der "opfandt"
Indie Rocken
Fugazi
Fugazi
11-24-2004, 06:22 PM
k33z Skrev:
Jeg mener at Special D. er tysker, og det vel dance musik. Det er ikke alt hans musik der er godt, for meget af det er for ensformeligt - men noget af det, er godt.
Jeg er ikke så glad for Dance og Techno....Slet ikke efter at min nabo´s nabo, uhæmmet sy´ns det er okay at spille Techno for fuld skræld til langt ud på morgenstunden også i hverdage hvor vi andre skal op og på arbejde :evil: ....Nu har han fået den 2. skriftlige klage fra os via boligforeningen.
Så´n en techno rytme er ikke nem at abstrahere fra når man prøver at sove :cry:
Fugazi
eLGet
11-24-2004, 06:48 PM
eLGet:
Indie Rocken
Fugazi
Nu gik tråden jo på hvad man hørte lige pt. 8) right? ellers står den digitale radio eller netradioen altid på dr's Barometer - meget nice indie kanal, som jeg kun kan anbefale hvis man altså er til den slags.
berzerk
11-24-2004, 08:42 PM
Immortal
Mayhem
Morbid angel
Brutus
Deeds of flesh
Behemoth
My dying bride
Theatre of tragedy
Aborym
Deicide.
eLGet:
Indie Rocken
Fugazi
Nu gik tråden jo på hvad man hørte lige pt. 8) right? ellers står den digitale radio eller netradioen altid på dr's Barometer - meget nice indie kanal, som jeg kun kan anbefale hvis man altså er til den slags.
Jeg er heller ikke så meget for techno, hellere Dance og Trance. Men HVIS der skal høres techno - så SKAL det høres højt! :twisted:
Steneren
12-01-2004, 10:03 PM
Cradle of Filth
Dimmu Borgir
Slayer
Mnemic
Korn
Slipknot
Deftones
Disturbed
John Mayer
Coldplay
Johnny Dekuxe
Nephew
Kashmir
Rage Against The Machine
Limp Bizkit
Marilyn Manson
Mega Deth
Murderdolls
Muse
Nine Inch Nails
Queens of The Stone Age
R.E.M.
Red Warszawa
Staind
U2
Det var så lige en hurtig og kort liste, over det som jeg hører mest. Rap er noget, som bare skal ned i papirkurven!
SuperDuck
12-01-2004, 10:19 PM
Jeg hører meget:
Dance / Trance / Techno
80'er musik. Det styrer! (både i og udenfor DK)
Alverdens soundtracks (Noget af det fedeste musik findes på soundtracks, og man ved det ikke engang før man har hørt det).
Diverse Theme-songs.
Men også:
Shubidua
Kim Larsen
Gasolin
Gigi D'agostino
Rammstein
U2
Mc Einer
Rockers By Choice
Weird Al Yankovic
Genesis
Queen
Madonna
R.E.M.
Og meget meget andet! Hører praktisk talt alt. Music is life!
IWillRipYou
12-01-2004, 10:23 PM
Slipknot
Slayer
KoRn
Red Warszawa
RAGE AGAINST THE MACHINE
Rammstein
Metallica
...Nogen bands der "skælder ud" :twisted:
Jeg syn´s 2. sang på Rage´s første album er
super fed(der, er der ingen der skal fortælle ham hvad han skal og ikke skal :twisted: Så ka´ de lære det :)
Hvad sker der for slipknot :?: ...Har de ligget lidt for længe i solarie, eller ønsker de at de var...de der ubehagelige bæster fra LOTR :)
Deep Purple
Uriah Heep
Sabbath
Pink Floyd
The Who
Dire Straits
Joe Satriani
...En af mine venner så Uriah Heep i Århus. Det havde været super fedt....Gamle stodere :lol:
- Jeg har kun hørt deres største hits...har glemt hvad de hedder :? , men jeg hørte noget med dem hos ham og dem skal jeg nok lige høre mere til.
Pink floyd, de er sgu fede. Især "A momentary lapse of reason", har jeg stenet meget over 8)
The who. Jeg har aldrig hørt noget med dem, men så så jeg filmen "Son of Sam" eller "summer of Sam", mener jeg den hedder, hvor deres "Baby O Riley" blev brugt, Feeedt nummer. Jeg så også en ret fed dokumentar fra Zulu...Jeg skal helt sikkert høre mere med dem.
Fugazi
ME LIKE :twisted:
ME LIKE VERY MUCH :twisted:
Har hørt Uriah Heep, Deep Purple, Slipknot og Red Warzawa live. Det er for fedt! Red Warszawa er PT på Tour! www.rw.dk ! Den 4 feb i VoxHalL!!!!!!! BE THERE
IWillRipYou
12-01-2004, 10:25 PM
Immortal
Mayhem
Morbid angel
Brutus
Deeds of flesh
Behemoth
My dying bride
Theatre of tragedy
Aborym
Deicide.
He jeg har en ven der hører alt det der... Det er lidt for vildt til mig, men sku ok! :twisted:
Steneren:
Feed smag :twisted:
schumi
12-02-2004, 10:03 AM
hører stort set alt.. altså ikk heavy/klassisk/opera osv. :wink: men ellers :D
Igzaw
12-02-2004, 11:03 PM
Hører alt fra Ray Charles til 2Pac til Green Day til Destinys Child.
Hører sådan set alt hvad jeg synes lyder godt, er ligeglad med genren.
Divine Arrow
12-04-2004, 06:10 PM
eLGet:
Indie Rocken
Fugazi
Hvad med Suede, de bør ikke udelades
Selv er jeg til Franz Feridnand, Foo Fighters, Nephew, Nirvana, Beatles(gammelt, men godt), og så det meste af hvad de spiller på P3... men Anastacia... gå hjem, :twisted:
Fugazi
12-04-2004, 07:13 PM
Jeg har lige købt Foo Fighters One By One, men har ikke helt vænnet mig til endnu, bortset fra All My Life, som vold styrer. Jeg er især vild med deres Colour and the shape...Monkey wrench :twisted: det er nok fed energisk rock. Jeg sidder lige nu og lytter til Morrisey´s, You are the quarry - Deluxe edition, med 9 single b-sider og nogen video´er. Det er fedt at høre nogen nye sange fra "neder kongen"
Jeg har også lige købt metallic´s And justice for all, for tredje gang, fordi jeg bliver ved med at "smide den væk"...
Christian
12-04-2004, 07:25 PM
Hører næsten alt fra A-Z, undtagen hjernedødt techno-musik, R&B og pop. :roll:
Mine favoritgrupper:
Rammstein
System Of A Down
Nirvana
AC/DC
Queen
Kim Larsen + Gasolin
Kashmir
Metallica (før de blev til pengehungrene ludere)
Ellers alt fra 80'erne, 70'erne, 60'erne og 50'erne.
Julefanden
12-04-2004, 11:01 PM
Hører meget af det der allerede er nævnt. Har vel egentlig en bred smag, men jeg hader moderne jazz.
Dog vil jeg fremhæve Nightwish og Blind Guardian. De er fede.
Jf
Fugazi
12-05-2004, 02:36 AM
Modern jazz :?: ...Er det sådan noget fusions halløj :?: ...hvor musikken lyder som om den er produceret lissom´ man optager de forskellige instrumenter og deler sporene op i små bidder og sætter dem tilfældigt sammen :( og dem der bruger bånd spoler, klipper båndende i små bidder og kaster hele "herligheden" op i luften så de bliver godt blandet og sætter dem tilfældigt sammen :lol: og så lige ham her( :( ), hvis det er hvad jeg tror Modern Jazz er, for det er da lige til at lukke op og s..
Fugazi
Julefanden
12-05-2004, 09:47 PM
Ja jeg ville jo bare have sagt at det lyder som om de stadig er igang med at stemme instrumenterne :twisted:
, men din beskrivelse passer perfekt :D
mvh
Jf
Fugazi
12-06-2004, 12:43 AM
Da Beatles indspillede Benefit for mr kite(mener jeg den hedder) fra Sgt Pepper, havde de indspillet en sekvens med et damp orgel, tror jeg det hedder, hvor det klippede båndet i små bidder og satte dem tilfældigt sammen....men det er nu et fedt nummer. :)
Fugazi
nimarq
12-06-2004, 08:34 AM
OMG! HVOR ER TRAPT OG DROWNING POOL? :o :shock:
BlAzKoWiCz
12-08-2004, 10:46 AM
Mest Hardcore og Goa Trance,
Dj Promo, Rotterdam Terror Corps, Nosferatu, Astral Projection, Project Sun, Jappo, Paul osv mest Thunderdome :)
Guffi
12-17-2004, 01:49 AM
lidt rock og rigtig meget Punk, hvis der er nogen der har det på samme måde er her en superside kun med punk torrent http://punkhc.dyndns.org/
andeersj
12-19-2004, 12:39 PM
Rock/Metal
Disturbed
System Of A Down
Drowning Pool
Godsmack
Helleween
Ill Nino
Killswitch Engage
Korn
Pantera
Papa Roach
Powerman 5000
RED WARSZAWA
Sevendust
Soil
Within Temptation
Trapt
Bad Religion
Fugazi
12-19-2004, 07:51 PM
Er jeg virkelig den eneste der hører "neo progressive rock" på forummet? Kom så ud af busken, prog rockers :)
Fugazi
pedro11
12-20-2004, 12:37 PM
Monster Magnet er bare guf. :twisted:
Er der virkelig ingen der hører hip-hop? Det er da mærkeligt hvis jeg er den eneste?
Den bedste plade i år er Kayne West "college dropout", velproduceret og rigtig god lyrik!
Når jeg ikke hører hip hop, så er jeg på Chillout når jeg daffer rundt herhjemme, og house på clubberne!
Chron
12-30-2004, 02:52 AM
Jeg hører alt lige fra death metal, til rap, punk-rock, til mere afslappet alternativt musik.
Jeg vil ikke engang begynde at lave en liste, men jeg kan da vise 'modsætningerne'..
Jeg kan, særligt når jeg er i dårligt humør godt fyre op for bands som Soulfly, Pantera, Obituary, Cannibal Corpse, og gamle Slayer.
Jeg hører meget Dry Kill Logic, som også ligger i den 'tunge' ende, og selvfølgelig den klassiske Drowning Pool med deres berømte "Bodies".
Derudover er jeg til old-school rap, legender såsom Wu-tang Clan. Et af mine yndlingsbands, særligt live er Iron Maiden som er et 'godt gammelt' 80'er band - og et andet band jeg er meget glad for er punk-bandet Bad Religion.
Når jeg skal udføre noget 'mind numbing' arbejde, så skruer jeg gerne systemet op på max og smider noget Kai Tracid eller ATB på playlisten.
Jeg kan til tider også slappe af til Enya, Béla Fleck & The Flecktones (Victor Wooten) og alle mulige andre bands - jeg er meget til Banjo/Bas/Guitar riffs og lignende.
Goth-metal/rock er vildt fedt, bands såsom Nightwish og Within Temptation rammer plet.
Som et sidste band, hører jeg da også Craig David, han har en sangstemme som kan slå igennem og har været ret 'heldig' med at lave nogle fede sange.
Amnesia
12-30-2004, 02:26 PM
Min musikalske smag er utrolig bred, men de genre der gør sig bedst er House, Psy-trance, Trance/dance, hiphop, R&B, Rock/pop.
Af nyeste udgivelser lytter jeg for tiden mest til:
House/
eric prydz - call on me
deep dish - flashdance
armand van helden - mymymy
Psy-trance/
talamasca ft. nomad - the awakening
synergy - the one eyed man
the antidote - twist again
Trance/dance
sasha - xpander(ikke ny, men råhører club mixet)
delerium - silence(above and beyond mix)
depeche mode - enjoy the silence (ewan pearson edit)
Hiphop/
bikstok røgsystem - cigar
snoop dogg ft. pharrell - drop it like it's hot
50 cent - disco inferno
R&B/
usher ft. alicia keys - my boo
mario - let me love you
karen - i nat er vi
Rock/pop/
manic street preachers - the love of richard nixon
TigerBaby - Sweetheart
lazyboy - underwear goes inside the pants
Rolfus Den Røde
12-30-2004, 06:18 PM
System Of a down-www.systemofadown.com
Iron Maiden
ACDC www.acdc.com (tror det men er ikke helt sikker)
Cradle Of Filth
Dimmu Borgir
ZAO
Sum 41
Blink 182(Måske lidt for poppede men ellers meget fedt)
Rhapsody(Mega Fed episk metal)www.mightyrhapsody.com
meget kristent lovsang
og meget andet i nærheden af det. gider ikke lige at nævne alle.
AndersAnd
01-02-2005, 07:26 PM
Rolfus Den Røde
ACDC www.acdc.com (tror det men er ikke helt sikker)
HeHe rimeligt hårdslående bliver linket videre til www.kinky.com :wink:
Chron
01-02-2005, 07:43 PM
Iron Maiden
Respekt ;)
Bonux
01-02-2005, 09:47 PM
det er da rart at se at der er mange som ikke høre nintendo musik.
Personlig startede mine teenageår sammen med grungen. Så rock er sagen 8)
install_Wizard
01-09-2005, 10:35 PM
hmm, alt det der nymodens rockpjat for det meste.
Men man kan jo godt være nostaltiske egnang imellem, og mindes de glade 60'ere (;) ). Jefferson Airplane var sgu gode dengang de huserede. Det er altid godt at skrige med på "Volounteers". Desværre har jeg ikke stemmen til "White Rabit".
Lidt symfoniorkester, jeg er ikke dum, kan godt bruges en gang imellem. Tænk på det fantastiske soundtrack til "Godfather"-filmene. Eller John Williams' soundtrack til "Indiana Jones". På med ausiehatten og frem med pisken... Nu skal der arkælogiseres.
Junglebogen9
01-30-2005, 12:15 PM
Hører:
The Game
Lloyd Banks
Young Buck
Tony Yayo
50 Cent
Fabolous
Ghostface
Jadakiss
Lil' Flip
Mase
Method Man
Kort sagt rap/hip-hop
darth raven
02-01-2005, 08:02 PM
jeg hører alt undtagen opera og klasisk
Headshot
02-01-2005, 09:40 PM
Er jeg virkelig den eneste herinde der hører Damageplan og In Flames :?:
eigilbjarne
02-01-2005, 10:20 PM
Jeg hører pop, enya, trance/dance, lidt techno, rock såsom Rammstein, dog mest punk,Blink 182, The F-Ups (deres plade kan kun købes i USA :D), Sum 41, Green Day, RnB, rap......"Det bli'r en go' dag, jeg har en bred smag!" :)
Chron
02-02-2005, 08:22 AM
Er jeg virkelig den eneste herinde der hører Damageplan og In Flames :?:
Kan da trøste dig med at jeg også er til In Flames, for ikke at nævne Children of Bodom, Dimmu Borgir, og lignende.
Man Made God er nok det fedeste nummer fra In Flames, bedømt på det ekstremt gode guitar spil.
Hører rap/hip-hop (samme kunstnere som Junglebogen9) og rock (for det meste sum 41 og blink 182)
Japsejin
02-02-2005, 08:25 PM
Hører meget forskelligt... men her er 2 eksembeler
Rage against the machine- Mest de 2 sidste albums
Distrubed
osv
Nevar
02-12-2005, 03:30 PM
Tjah, her er lidt af hvad jeg hører for tiden:
-Chemical Brothers (især dem fra Wipeout) :lol:
-Arch Enemy
-Amon Amarth
-As i lay dying
-Blow (dansk rockband se evt. www.mymusic.dk)
-Drengene fra Angora
-Eminem
-Evanescence
-Green Day
-Group X (sjovt musik, på en eller anden måde)
-Guano Apes
-Guns N' Roses
-Jedi Mind Tricks
-Jet
-Linkin Park
-Limp Bizkit
-Lost Prophets
-Ludacris
-Marilyn Manson
-Max Payne Theme (Elsker det ene nummer)
-Muse
-Nightwish
-Nirvana
-No Doubt
-P.O.D.
-Papa Roach
-Puddle of Mudd
-Queen
-Ra (vil anbefale meget, søg på p2p "ra from one")
-Rage Against the Machine
-Robbie Williams
-Smile Empty Soul
-The Streets
-Tenacious D
Sikkert nogle jeg har glemt :P
G G G G G G - UNIT!!! 8) :D
x-killer
02-18-2005, 05:23 PM
Jeg vil gerne sige at min yndligns sanger er:
Weird al yankovic :lol:
Han er spoofs mester (hvor du laver om på teksten i en sang) Hvis du også kan lide spoof så prøv www.amiright.com
X-Killer
Jeg hører HOUSE! Det er musik der vil noget!
Mest Funky House.
I Love House!! :wink:
Infant Prodigy
02-25-2005, 12:47 AM
/me hører mest Avril Lavigne, Ashlee Simpson, Celine Dion, Ana Johnsson, Blue og sidst - men ikke mindst, den danske rapper Patrick B (der bla. kan høres sammen med Gigasus her: http://gigasus.mymusic.dk/diskografi/sang.asp?id=11588)
...
Copy/Paste
02-25-2005, 12:56 AM
Det skifter en del, men lige nu er det mest:
Roots Manuva
Bikstok Røgsystem
Black Sun Empire
Dj Krush
Rumpistol
Talib Kweli
Radiohead
Så rimeligt blandet....
lingling93
12-22-2005, 01:30 PM
crazy frog 8) (ding ding)
eminem :lol:
lil jon :twisted:
Blaugrana
12-22-2005, 01:49 PM
EMINEM!
_Case_
12-22-2005, 02:55 PM
Mædl
Anthrax
HateSphere
Sepultura (kun det gamle selvfølgelig)
Behemoth (polen når det er bedst)
Beyond Twilight
Cryptopsy
Nile
Necrophagist
Emperor
At The Gates
Illdisposed
Hypocrisy
King Diamond
Damageplan
Pantera
Mercenary
In Flames (også kun det gamle selvfølgelig)
TÝR
Dream Theater
Rock
Coheed and Cambria
AC/DC
Deep Purple
Dire Straits
Volbeat
Katatonia
The 69 Eyes
TheGodfather
12-22-2005, 03:49 PM
AC/DC
D-A-D
The Darkness
Depeche Mode
Don Johnson Big Band
Dream Theater
Foo Fighters
Franz Ferdinand
Gorillaz
Guns 'N' Roses
H.I.M.
The Hives
Iron Maiden
JET
Kashmir
Killswitch Engage
KoRn
Limp Bizkit (Kun noget af deres musik :roll: )
Manowar
Metallica
Nightwish
Nirvana
Pearl Jam
Rage Against The Machine
Rammstein
Red Hot Chili Peppers
Red Warszawa
Rhapsody
The Sex Pistols
Slipknot
Steppenwolf
System Of A Down
The White Stripes
Rock, metal og en smule elektronisk funk.
Og _Case_, du har stjålet den idé med "666" teorien om metal musik fra mig! :evil:
_Case_
12-22-2005, 05:05 PM
Og _Case_, du har stjålet den idé med "666" teorien om metal musik fra mig! :evil:
?
TheGodfather
12-22-2005, 07:34 PM
Mmm, jeg er Leinark fra Danishbits.org, som i tidernes morgen kom frem med et billede hvor der stod TTL 666 ved alle ved min Red Warszawa albums. Ikke at det gør noget at du har kopieret det, jeg er jo pirat. Og hvis du i et tilfælde ikke har kopieret det, men selv også så det... Så undskylder jeg meget for flamingen.
Og til admins, stort undskyld for off-topic snak. >_<
EDIT: Jeg snakker om din Hævi Mædl signatur link.
_Case_
12-22-2005, 08:11 PM
Mmm, jeg er Leinark fra Danishbits.org, som i tidernes morgen kom frem med et billede hvor der stod TTL 666 ved alle ved min Red Warszawa albums. Ikke at det gør noget at du har kopieret det, jeg er jo pirat. Og hvis du i et tilfælde ikke har kopieret det, men selv også så det... Så undskylder jeg meget for flamingen.
Og til admins, stort undskyld for off-topic snak. >_<
EDIT: Jeg snakker om din Hævi Mædl signatur link.
hmm, jeg har nu aldrig været på danishbits forummerne, og jeg har ikke lige kopieret dit.
Husk nu; Sharing is Caring 8)
Kan da vist også se at min musiksmag har ændret sig (fra min tidligere post). Nu hører jeg for det meste trance, elektronisk og lidt pop/rock :wink:
Shive
12-22-2005, 10:33 PM
Hører alt fra Ray Charles til 2Pac til Green Day til Destinys Child.
Hører sådan set alt hvad jeg synes lyder godt, er ligeglad med genren.
Endelig en med samme smag som jeg selv :wink:
Det jeg høre mest lige nu er nok Jamie Cullum.
fjern
12-25-2005, 05:07 PM
Jeg hører mest undergrundsrap.. dansk fortrinsvist..
Og så bloodhound gang.. det gamle, altså ikke det helt gamle men One Fierce Beer Coaster og Hooray For Boobies albums'ne... for hvad fuck sker der for det nye... og så SOAD, Manu Chao, Adam Sandler, Rammstein.. sådan cirka det...
Delgado
12-26-2005, 09:13 PM
I øjeblikket står den næsten udelukkende på netradio fra 1club.fm (Ibiza Radio, yeah!)
men ellers er min musiksmag ret bred
Freestyle 80es
Legacy - stay with me
Amaretto - Clave rocks
Noel - silent morning
80es/oldies
Break Machine
Twisted sister
Durean Durean
House
Rui Silva - touch me
Van der Karsten - C. R. Y.
Fragma
Everything but the girl
Dance/euro
Ian van Dahl
Milk. Inc.
Floorfilla
Ben benassi
Alt italo...
Stille musik
Sade er bare fed
Kan godt lide moderne rock og pop... men hader alt som de voldspiller på skodradioen 100fm :evil: Arrrgh! Dolph går amok med kølle på Robbie Williams og Dido!!! :!: :!: :!:
Eh.. nå, det var vist det!
Elmegaard
02-05-2006, 01:49 AM
det var ret sjovt, da der var én, der kaldte nephew for indie.
jeg hører
a silver mt. zion
air
antony & the johnsons
arab on radar
archer prewitt
autolux
beatles
belle & sebastian
black flag
bloc party
broken social scene
caribou
caught red handed
clap your hands say yeah
cocorosie
death from above 1979
dinosaur jr.
flipper
godspeed you! black emperor
guided by voices
hutch and kathy
j mascis + the fog
jens unmack
jomi massage
lee ranaldo
logh
low
melvins
mikael simpson
mogwai
motörhead
mudhoney
múm
my bloody valentine
neutral milk hotel
nirvana
pavement
pixies
psyched up janis
ride
roÿksopp
sex pistols
sigur rós
slint
slowdive
smashing pumpkins
sonic youth
steppeulvene
stereolab
sufjan stevens
teenage fanclub
the chemical brothers
the decemberists
the flaming lips
the jesus and mary chain
the raveonette's (deres første ep, resten er lort)
the smiths
the thermals
theoretical girls
tilly and the wall
tonekontroll
traening
under byen
underworld
wolf eyes
yeah yeah yeahs
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.