PDA

Se fuld version : Gider ik føje til?

Guffe
11-22-2004, 10:13 PM
Hej, jeg bruger DC++ 0,667 og når jeg sidder og downloader en fil og så får den til at søge efter tilsvarende fil hos andre brugere kommer der jo en masse frem... Men det er ikke dem alle sammen jeg kan højreklikke på og trykke download to>fil navn...

Dette kan jeg ikke helt forstå da filerne fylder præcist den samme og hedder det samme. Nogen som har oplevet samme problem og ved hvad der kan være galt.

MaXy
11-22-2004, 11:53 PM
Det har jeg også prøvet før, du skal bare højere klikke, og trykke "download to.../browse...", og overskrive din halv downloadede fil. Så skulle det gerne virke..

Brogaard
11-22-2004, 11:56 PM
Det har jeg også prøvet før, du skal bare højere klikke, og trykke "download to.../browse...", og overskrive din halv downloadede fil. Så skulle det gerne virke..

Ellers søg efter TTH. Så vil alle de resultater der kommer blive tilføjet.

Guffe
11-23-2004, 10:33 PM

Der er bare det problem at jeg ikke kan se de halvt downloadede filer... De ligger som en sær temp fil eller noget i den stil. Hva gør jeg er det sat forkert op? Skal lige siges at jeg er gået over til StrongDC, som jeg synes er en meget federe klient men det skulle være nogenlunde det samme.

MaXy
11-23-2004, 11:42 PM
Jeg har ikke selv prøvet strongDC, men det må være det samme som DC++, og der ligger filerne da ikke i TEMP filer?

Pedrox
11-25-2004, 08:54 AM
Så vidt jeg ved, er det fordi at selvom filen virker somom den er fuldstændig identisk, er der en forskel i TTH-koden.

Jeg har dog ikke fundet ud af hvordan man kan omgå dette:-(

Den ovennævnte metode virkede ikke hos mig...

Guffe
11-27-2004, 01:36 PM
Ja, det lyder meget rigtigt pedrox... det er også først her med de nye TTH searches at jeg har haft dette irriterende problem. Det gør det meget sværere at få fuldført sjældnere filer. Ingen der ved hvordan man får disse filer føjet til?

Pedrox
11-27-2004, 03:22 PM
hvorfor sletter du ikke bare den fil, du er ved at downloade i downloadque? så sletter den automatisk filen i incompletes, og så downloader du den, du kan finde...

Sådan gør jeg i hvert fald:-)