PDA

Se fuld version : Football Manager 2005 - Language Packs

Panzerfaust
11-21-2004, 09:27 PM
Er der nogen herinde som lige er nørd på hvor jeg finder en såkaldt language pack (indeholdende engelsk) til mit FM 2005? Mit eget spil indeholder kun fransk, italiensk, spansk og portuguisisk, så jeg kommer ikke så langt...

-pirat4ever-
11-22-2004, 07:47 AM
hehe, ja deeet et problem, MEN, im 2 the rescue.

Den engelske fil hedder english.ltf og skal ligge under
\Football Manager 2005\data\languages
FIlen følger med i torrent versionen.

Den kan sågar findes på google :D
english.ltf + 2005

EDIT : Se selv her ang. torrent http://www.torrentreactor.net/torrents/view_35552

Panzerfaust
11-22-2004, 10:42 AM
der lavede jeg vist panik for ingenting... har faktisk lige et sp. til: jeg har hørt at FM2005 indeholder ekstremt latterlige fejl såsom tilfælde med to keepere på et hold, mystiske kampfakta etc. har du hørt noget om en patch der rette problemerne, og om den i øvrigt kan anvendes uden problemer til en crakcede versoin? nu ved jeg ikke om min nabos søsters vens nevøs spil rent faktsik indeholder de pågældende fejl, han har ikke spillet det så meget endnu... en klog svensker har påstået at man kan anvende sprog-filen (eng) fra betaversionen, men dte giver ikke helt mening i min hjerne da der nødvendigvis er blevet tilføjet en del ting.

-pirat4ever-
11-22-2004, 03:06 PM
CM (football maneger) har efterhånden startede tradition for en masse fejl, MEN der er endu ingen patch til football maneger.

NÅR den kommer, duer den samme crack ikke.

Jeg har ikke spillet spillet, men det undre mig ikke hvis den fejl er der.

Det kan jo være det kun er et hold der har denne fejl.

Ang, sprogfilen, at tage den fra betaen VIL være dumt, rent logisk og teoretisk.

Har set screenshots og overvejer at købe spillet... jo jo, købe spillet, MEN ikke før den første patch er kommet :D

CM 03/04 køre godt nok for mig endu :o

Panzerfaust
11-22-2004, 04:11 PM
Som sagt jeg har spillet det ret meget og indtil videre har det virket ok. dog har jeg hørt om en række irriterende, om end ikke afgørende fejl. måske oplevede jeg endda selv en fejl da jeg blev pålagt at registrere spillerne inden turneringsstarten i spansk 1. div. der var ingen 'submit'-knap, og det afstedkom naturligvis uendelig harme. men ikke desto mindre synes dette problem at blive løst, hvis man registrerer den pågældende spiller til CL og benytter ham fra start i en CL-kamp. det ville være ret ærgerligt ikke at kunne bruge f.eks. Ballack, men på den anden side hvis ikke man er med i en turnering hvor man manuelt kan registrere kan det naturligvist blive meget surt... de fleste jeg har talt med anbefaler ikke at købe spillet, i hvert fald i til danske priser pga. de mange fejl.

Igzaw
12-06-2004, 11:55 PM
har brugt .ltf filen fra betaen, virker fint ved mig, no probs.