Se fuld version : HL2 Disc Emulation problem
Jeg har lavet et image af en original cd af HL2, og installeret med Daemon Tools. Men når jeg starter HL2, så kommer dette vindue frem, og så kan jeg ikke spille.
Hvad skal jeg gøre?
http://www.upit.dk/files/hl2_discemulation.PNG
Og nu kan jeg ikke Unmounte Image, så står der "Unit Locked"
anti-kopi programmet i HL2 søger efter disk-emulator programmer (deamontools osv) finder den et sådan så kigger den efter om den selv (hl2 disken) er i et drev lavet af disse programmer.. er den det så laver den den fejl...
anti-kopi programmet i HL2 søger efter disk-emulator programmer (deamontools osv) finder den et sådan så kigger den efter om den selv (hl2 disken) er i et drev lavet af disse programmer.. er den det så laver den den fejl...
I know.
Kan man ikke knække den?
tror der er en hel del crackere der spørger sig om det samme lige i øjeblikket ;)... giv dem lidt tid.. det er vidst nok et helt nyt system (foruden en ny securom har valve vidst også brugt noget andet nyt) så de skal lige have lov til at arbejdet med det.
tror der er en hel del crackere der spørger sig om det samme lige i øjeblikket ;)... giv dem lidt tid.. det er vidst nok et helt nyt system (foruden en ny securom har valve vidst også brugt noget andet nyt) så de skal lige have lov til at arbejdet med det.
Så venter jeg ;)
Kan man ikke bare finde, et eller ander skummelt mounte-program, som Valve ikke kender til?
Kan man ikke bare finde, et eller ander skummelt mounte-program, som Valve ikke kender til?
Som?
hvis du endelig finder et skal du stadig forbi en ny version af securom.. så der skal stadig laves en crack...
Så virker det fandme! Jeg brugte denne crack: http://www.megagames.com/cgi/download/download.cgi?action=search&category=cracks&search=HALF.LIFE.2.V1.0.ENG.HIJACK.NOCD.ZIP :D
Lol, jeg fatter ikke Valve.. De bruger en helvedes masse penge på at udvikle kopi sikringer, som bliver brudt på to minutter :?
Hydromann
11-22-2004, 03:19 PM
HAHAHAHAHAHA OG HAHAHAHAHAHA :D så kan de lære det
Kopiering Af spil ect. vil aldrig kunne stoppes lige meget hvor meget de så prøver :twisted:
PackedManiac
11-22-2004, 04:29 PM
Det er sjovt at støde på denne her tråd, for jeg har præcis det samme problem.
Tusind tak for linket til det NO-CD patch, vil dog måske have været bedre med et kneb til at omgå den irriterende disc emulator software via DAEMON tools, da spil fremover vil have samme teknologi inkorporeret.. eksempelvis Vampire Bloodline
Men.. cheerz :wink:
Kopiering Af spil ect. vil aldrig kunne stoppes lige meget hvor meget de så prøver :twisted:
så vidt jeg ved er der stadig ikke en eneste der har lavet en fungerende crack til starforce 3 ;)
så vidt jeg ved er der stadig ikke en eneste der har lavet en fungerende crack til starforce 3 ;)
Nej, men den skal nok komme :D
Divine Arrow
11-24-2004, 07:38 PM
Lol, jeg fatter ikke Valve.. De bruger en helvedes masse penge på at udvikle kopi sikringer, som bliver brudt på to minutter :?
jaaah... eller tolv timer, det er altså lang tid at vente :shock:
Spanks
11-27-2004, 05:44 PM
Og dog.. ValVe har efter min mening været meget snedige mht. Half-Life 2 på udgivelsesdagen udsendte de deres "hjemme-lavede" test version af HL2, for at se hvor mange der ville bide på krogen. Det den gjorde var at efter den var installeret rapporterede den til en steam server, at det var en pirat-kopi(mange gav HL2 lov til at kontakte serveren, da det ikke så mistænksomt ud). Anyways efter ValVe så havde fået, at vide at det var en pirat-kopi der blev brugt. Blev ens steam-konto mm. slettet, smidt væk og bannede. + de gjorde ens ISP opmærksom på hvad man havde fortaget sig. Så de kunne dumpe et brev ind i ens indbakke.
Jeg har læst et sted at over 10.000 var blevet taget på den måde.
Tror mig eller ej :wink: der har været mange diskussioner på SC omkring det..
Christian
11-27-2004, 05:50 PM
Og dog.. ValVe har efter min mening været meget snedige mht. Half-Life 2 på udgivelsesdagen udsendte de deres "hjemme-lavede" test version af HL2, for at se hvor mange der ville bide på krogen. Det den gjorde var at efter den var installeret rapporterede den til en steam server, at det var en pirat-kopi(mange gav HL2 lov til at kontakte serveren, da det ikke så mistænksomt ud). Anyways efter ValVe så havde fået, at vide at det var en pirat-kopi der blev brugt. Blev ens steam-konto mm. slettet, smidt væk og bannede. + de gjorde ens ISP opmærksom på hvad man havde fortaget sig. Så de kunne dumpe et brev ind i ens indbakke.
Jeg har læst et sted at over 10.000 var blevet taget på den måde.
Tror mig eller ej :wink: der har været mange diskussioner på SC omkring det..
Det var nu 20.000 som det drejede sig om, og flere er på ve´j til at blive bannet.
Kilde: About 20,000 people have been banned from playing the Half-Life 2 game (http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/4041289.stm)
Jurij
11-27-2004, 06:35 PM
Hehe..tumper!
Jeg vil da også tro at det er ulovligt at cden gennemsøger din pc uden at spørge dig om lov!!!
Faktisk tror jeg ikke Valve sagsøger nogen, fordi hvis de vil ud i sagsmål, så er de vist færdige.
Men jeg synes de burde have lov til det. Det er brugerne der er de dumme denne gang!
Christian
11-27-2004, 06:49 PM
Hehe..tumper!
Jeg vil da også tro at det er ulovligt at cden gennemsøger din pc uden at spørge dig om lov!!!
Der er ingen som ved om dette sker. Det som jeg tror sker er at den matcher CD-keys. Desuden er det lige så hamrende ulovligt at spille piratkopierede spil, ikke? :wink:
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.