Se fuld version : Vampire: The Masquerade - Bloodlines
nimarq
11-21-2004, 04:36 PM
Jeg vil gerne anbefale "Vampire: The Masquerade - Bloodlines".
Det er et fantastisk, og efter min mening, gennemtænkt spil. Baseret over det populære "pen on paper" rollespil Vampire: The Masquerade. Experience points bliver indtjent og kan herefter omløses til feats, abilities eller attributes. Grafikken er intet andet end "SPLENDID", spillet er lavet med Valve's Source teknik, altså grafikken fra Half-Life 2.
Dette er et hårrejsende, 1st person rollespil. Køb det/"anskaf" dig det idag.
Det har sine uhyggelige øjeblikke! Man er jo ved at skide i bukserne nogle gange :D
Activision's side: http://www.activision.com/en_GB/game_overview/303fc036-7688-4a13-8a92-82f133a5edb5.html
blir lige nød til at spørge om HL2' havoc system også er med? (det system der gør at ting falder rigtigt osv)
ved ik om det følger med i source og fandt ik lige infoen på de første par sider jeg besøgte :(
IWillRipYou
11-21-2004, 07:50 PM
Ja det er sku ok, har også downloadet det... Syns bare ikke rigtigt at forstå det hele endnu...
Det er sku nok bare mig... :roll:
nimarq
11-22-2004, 12:19 AM
Ja det er sku ok, har også downloadet det... Syns bare ikke rigtigt at forstå det hele endnu...
Det er sku nok bare mig... :roll:
Det kommer :D Mega fedt. Jeg er en stor og dum "brawler" type, går rundt og tæsker løs :D
nimarq
11-22-2004, 12:20 AM
blir lige nød til at spørge om HL2' havoc system også er med? (det system der gør at ting falder rigtigt osv)
ved ik om det følger med i source og fandt ik lige infoen på de første par sider jeg besøgte :(
Hmm.. det ved jeg så tilgengæld ikke :S Mener du fald når de dør eller når man selv falder?
jeg mener hvis du kaster en kasse ud over en kant så falder den ik bare.. form, masse osv bliver beregnet og kassen falder derfor på samme måde som den ville gøre i virkeligheden
Bloonz
11-23-2004, 05:40 PM
Fysiksystemet er da vist en del af Source teknologien...
hva har de lavet?
de køber en licens til en af de bedste game engines der pt er og så bruger de den ikke?
hvor er lys effekterne? hvor er skyggeeffekterne (og dem ku man da godt lige bruge i sådan et spil her)
fysik systemet... kan godt være de bruger det... ret svært at finde ud af når det eneste jeg har kastet med so far er en makrel-blik ting og en flaske (som ikke engang gik i stykker)
syntes stort set kun der er brugt source for at kunne skrive det på pakken...
nimarq
11-25-2004, 08:04 AM
hva har de lavet?
de køber en licens til en af de bedste game engines der pt er og så bruger de den ikke?
hvor er lys effekterne? hvor er skyggeeffekterne (og dem ku man da godt lige bruge i sådan et spil her)
fysik systemet... kan godt være de bruger det... ret svært at finde ud af når det eneste jeg har kastet med so far er en makrel-blik ting og en flaske (som ikke engang gik i stykker)
syntes stort set kun der er brugt source for at kunne skrive det på pakken...
Man kan få ting til at gå i stykker. Har selv gjort det med en kasse. Hvis du ikke kan finde andet og kaste med så har du ikke kigget godt nok. Jeg har kastet rundt med alt muligt underligt gejl.
Systemet med at kaste ting er simpelthen genialt. Det overholder de fysiske love fra den virkelige verden. Dvs. du kan ikke trække en kasse med igennem et hul der er mindre end kassen(hvilket ellers efter mine erfaringer er meget almindeligt i diverse spil). En af de ting de nok har taget med fra Source er ansigterne, da Source har den mest avancerede ansigtsanimering til dato. Udviklerne har simpelthen lavet muskler, lige som RL, som personerne bruger til at udtrykke følelser.
De har brugt det der efter min mening er noget af det vigtigste ved god grafik. Animering af personerne in-game, det er som regel dem der er fyldt med fejl og som er grimme(tag for eksempel GTA3 og VC).
Killman
12-13-2004, 05:49 PM
nej det gør de ikke læste det lige på en side forleden, tror det var ign.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.