PDA

Se fuld version : Brev til kulturministeriet #1

SuperDuck
11-21-2004, 02:43 PM
Først vil jeg godt lige at jeg synes at det er et rigtig godt brev at sende afsted til BM. Det sætter lige nogle ting i et andet lys end det de prøver at fortælle.

Derefter synes jeg dog at det er ærgerligt at der så er stavefejl i et ellers så godt og formelt brev. Fejlene er dog meget små, men jeg synes slet ikke at de burde være der. Her er de fejl jeg lige har fundet:

Linie 10: Ud fra denne betragtning burde vi måske takke(r) dig for dit forslag, (Et R for meget i takker).

Linie 17: bibliotekets andre tilbud - fagbøger, tegneserier() skønlitteratur, tidsskrifter, (Der mangler et komma).

Linie 26: Jeg håber, at du vil tage disse holdninger (ved) i dine overvejelser omkring (Der skulle nok have stået med?).

Derudover er brevet skrevet i ental (JEG) men afsluttes med Piratgruppen.org som er i flertal. Enten skulle der have stået VI alle steder istedet for JEG eller også skulle brevet have været afsluttet med et navn plus Piratgruppen.org

Jeg ved godt at det er flueknepperi, men jeg synes at vi er sådan en seriøs organisation at sådan noget helst ikke må ske. Jeg ved ikke hvormeget det betyder at der er fejl i sådan et brev, men næste gang der bliver sendt breve fra Piratgruppen.org til "vigtige" modtagere, bør brevet være blevet læst igennem et par gange til. (Word er sgu ikke altid lige godt :wink: )

DarDaNcdEvil
11-21-2004, 03:36 PM
Vil give dig ret i det.. Der skal selvfølgelig ikke være fejl i sådanne ting, men det er mennskeligt at fejle :wink: