PDA

Se fuld version : Segmenteret download

Guffe
11-21-2004, 01:31 PM
På trods af APG bruger jeg stadig DC++ da det er noget af det klart hurtigste p2p... Har dog et spørgsmål. Er der ikke en gængs dc-klient som kan benytte segmenterede download så jeg ka downloade en fil fra flere brugere på samme tid. Det ville da være prikken over i`et.
Er faktisk lidt træt af hvis jeg f.eks. lader min computer stå tændt og downloade om natten hvor jeg har tjekket, at jeg har en god download-hastighed, og jeg så vågner næste morgen og ser at ham jeg downloade fra havde disconnected og jeg i stedet hele natten har siddet og downloadet med 5 kb...

Nemeton
11-21-2004, 02:45 PM
Det er grunden til at jeg bruger Phantom DC++ - der er en fiks lille funktion der gør at man selv bestemmer hvad minimums download hastigheden skal være. Så disconnecter programmet selv en download hvis den ikke klarer minimum downloaded.

Jeg har den selv på 20 Kb/sec - det er ikke helt så nemt at finde folk at hente fra som hvis jeg ikke havde den funktion men jeg får ting ned meget hurtigere end hvis jeg brugte normalt DC++ og det er sjældent noget reelt problem.

Guffe
11-21-2004, 02:53 PM
Ok, tak men jeg synes nu at jeg har hørt om klienter der kan segmentere, men jeg tager måske fejl? Hvis i kender dem vil jeg gerne vide om det virker godt...

Christian
11-21-2004, 02:53 PM
Det er grunden til at jeg bruger Phantom DC++ - der er en fiks lille funktion der gør at man selv bestemmer hvad minimums download hastigheden skal være. Så disconnecter programmet selv en download hvis den ikke klarer minimum downloaded.

Jeg har den selv på 20 Kb/sec - det er ikke helt så nemt at finde folk at hente fra som hvis jeg ikke havde den funktion men jeg får ting ned meget hurtigere end hvis jeg brugte normalt DC++ og det er sjældent noget reelt problem.
Jeg tror ikke Phatom klienten er lovlig på de fleste hubs. Hvis de finder ud af at du bruger en uautoriseret klient er det auto-ban, og de opdager det, trust me.

Nemeton
11-21-2004, 02:56 PM
Jeg ved skam godt at det ikke er lovligt at bruge dem - helt præcist hvorfor har jeg ikke rigtigt fudnet ud af. Men jeg har nu brugte mit Phantom DC i over to måneder og er endnu ikke blevet banned fra nogen Hubs.

Bare man husker at sætte Phantom DC til at emulere DC++ så sker der ikke noget - jeg har i hvert fald ikke oplevet noget.

Inden jeg fandt ud af at emulere DC++ præsterede jeg at blive banned fra et par hubs, men ikke efter.......

Pedrox
11-25-2004, 09:07 AM
men kan man benytte segmenteret download i Phantom DC ?