Se fuld version : Problem med Overnet.
hadsund
11-21-2004, 08:40 AM
Hej
Mit Overnet har tider problemer med at komplete en download.
Når hele filen er downloadet og den skal complete , kan den stoppe ved måske 45% eller noget andet.
Så sker der ikke mere før Overnet bliver genstartet.
Efter en genstart har den mistet en god del af filen og starter derfra.
Ram og harddisk er testet og melder ingen fejl.
Andre der har oplevet dette og måske nogen med en løsning på dette problem.
Køre Overnet pro version 52.
Problemet er nyt.Har haft programmet i 2 år.
-pirat4ever-
11-21-2004, 09:12 AM
Overnet er "død".
Overnet projektet er nu emule, du bør prøve emule, som er 100% kompatibel med overnet links.
hadsund
11-21-2004, 12:27 PM
Hej
Er det noget Overnet ikke er så er det død.
Har da prøvet Mulen.
Og fik den da også lige op at vende de 50 KB...
På Overnet er den aldrig under 150 KB og tit er den over 240 KB ,så død nope!
Men det var jo ikke et svar der kunne bruges.
Andre der kender til probelmet?
DarDaNcdEvil
11-21-2004, 03:22 PM
Overnet og ED er det samme program nu... Du har nok bare en gammel version at overnet... Så vidt jeg ved kan man stadigvæk godt køre overnet, men det er umuligt at finde på nogen HP'er
Hydromann
11-21-2004, 05:12 PM
Det skal lige siges at overnet slet slet ikke er død endnu, så det er jeg ikke helt enig med dig i "-Pirat4ever-". Da jeg har downloaded det meste af mit stuff derfra såå......
Men lad det nu ligge....
Problemet ligger i at den fil du er i gang med at hen er corrupt, dvs. der er fejl i filen og det er der ikke rigtig noget at så det eneste er du kan gøre er at annulere filen og finde en anden. :cry:
migmigmig
11-21-2004, 10:12 PM
Med 800.000 samtidige brugere kan man næppe kalde Overnet-netværket dødt, tværimod har det aldrig være større. Det er netop skabt til mange brugere imodsætning til det gamle eDonkey-netværk, som kan vise sig at have nogle slemme problemer med vokseværk.
Problemet med korrupte downloads, som kører i ring, er blevet løst med den nyeste klient til Overnet-netværket: eDonkey2000 v1.0 (en stærk forvirrende navngivning af den nye klient; men sådan er det bare).
Derfor skaf den sidste version, og få del i de fejlrettelser og forbedringer, der er sket.
pantonamia
11-23-2004, 07:46 PM
Så vidt jeg ved kan man stadigvæk godt køre overnet, men det er umuligt at finde på nogen HP'er
Korrekt, det kan ikke findes, men det er bestemt ikke dødt, sværger osse til overnet 0.52 hvor man kun skal bruge 10 i upload for at får 0 i download som er =maks
Har kun 1 gang haft korupte filer og det er jo småting når man tænker på hvad man får. Er enig med Hadsund i at det kører skide godt, mit kører osse mindst med 180 og er tit oppe og kigge på 280 290 stykker.
Har dog fået et andet problem, når jeg starter op står mine filer med hashing i meget lang tid. Det har den ikke gjort før i tiden og min pc tænker helt vildt. Jeg har ca. 800 porte åbne og har selvfølgelig sat min router op osse så jeg er "open" for files :D Nogen ideér??
hadsund
11-23-2004, 08:35 PM
Takker for svarerne.
Undre mig lidt over denne HP.Hvad er det?
Og har også lige denne; i options kan man sætte fluben i >old style part files< hvad betyder det og hvad gør det?
pantonamia
11-23-2004, 08:42 PM
hehe, denne HP er et ord for "homepage" (hjemmesider)
:D
Så vidt jeg ved med old style part files er det hvordan dine... okay..
Når man bruger overnet så henter man en "part" dvs en del fra en i usa eksempelvis og en "part" (del af film spil eller mp3) fra din nabo. Der kan du sætte kryds i hvis du vil have den gamle "måde" at hente filer på. Jeg har det sat på i mit overnet, men har osse kørt med den uden, har ikke oplevet den store forskel. Så kryds du bare den af. :D
migmigmig
11-23-2004, 09:27 PM
Så vidt jeg ved kan man stadigvæk godt køre overnet, men det er umuligt at finde på nogen HP'er
Nåå, en Google på: download "overnet 0.52"
giver da bl.a. http://www.download.dk/index.asp?Kat=internettools&subkat=fildeling&prog=14671
Ellers er der jo den officielle måde at gøre det på:
http://download.overnet.com/overnet0.52.exe
Iøvrigt hører jeg gode ting om v0.43 på:
http://download.overnet.com/overnet0.43.exe
pantonamia
11-23-2004, 09:30 PM
hehe, det er jo det når man har hentet alle .exe filerne og aldrig har brug for dem. :oops:
Hvad har du hørt med 0.43?
Hydromann
11-23-2004, 09:40 PM
Du er da velkommen til at prøve min ændret version af overnet v0.53 er du intresseret så skriv en privatbesked til mig! :)
migmigmig
11-23-2004, 09:55 PM
Det var bare gas :D (Selvom det vist var en god stabil version).
Du er da velkommen til at prøve min ændret version af overnet v0.53 er du intresseret så skriv en privatbesked til mig!
Aldrig bruge programmer fra privatpersoner, som man ikke kender godt! Og slet ikke nogensinde personer fra et pirat-forum!!
pantonamia
11-23-2004, 10:31 PM
Det var bare gas :D (Selvom det vist var en god stabil version).
Du er da velkommen til at prøve min ændret version af overnet v0.53 er du intresseret så skriv en privatbesked til mig!
Aldrig bruge programmer fra privatpersoner, som man ikke kender godt! Og slet ikke nogensinde personer fra et pirat-forum!!
Hehe, kunne heller ikke lige følge dig i 0.43, var da ved falde ned af min stol :wink:
Enig med at han er en snylter, det hedder jo som sagt fil-DELING, men der er åbenbart nogen der ikke forstår princippet!!
Hydromann
11-23-2004, 10:59 PM
!!!!!LÆS FØR I KOMENTERE!!!!!
Sig mig fatter i bare MINUS. så lad mig forklare det engang til for de tungnemme.
Der er ikke tale om nogen form for snylteri, hvis i nu for engangs skyld LÆSER
(Det betyder man ser på de små sorte kruseduller og danner et ord ud af dem.)
Så ville i kunne se at der er noget der hedder complete (Det er der hvor de færdige filer ligger(Er i med? godt så!))
Der bliver de så liggende i en uge hos mig (100% ærligt) hvorpå jeg så flytter dem. Det er så op til folk som vil bruge min ændret version til om de vil være snyltere(som i selv udtrykker det)
Sig mig er dette forum ikke et sted hvor man hjælper hinanden??? eller er der noget jeg har misforstået????
Jeg for en fornemmelse at i bare er misundelige på min ændring( jeres opførsel minder mest og alt om børne pricippet.Ex
(Lille Peter siger til lille Søren har du set min nye nokia tlf, er den ikke flot, hvorpå lille Søren svarer nej fu.k hvor er de´n grim. men har så selv købt den 2 dage efter)
SÅ DET DER SNYLTER KAN I GODT STIKKE OP ET HVIS STED
migmigmig
11-24-2004, 08:34 AM
Overnet-klienterne har ikke mange forsvarsmekanismer mod snylteri, men horde-systemet er der dog.
Hordes bruges ved i tranfers-skærmbilledet at højre-klikke på en download, og vælge Priority/Highest. Derefter vil den valgte download danne partnere med op til 4 andre klienter, som også er ved at downloade netop den valgte fil.
Kun en download ad gangen kan have Highest prioriteten.
Hvis man virkelig har meget imod banner-reklamerne i øverste højre hjørne, så kan man jo prøve at gå ind i options/Unlock Pro og skrive det samme i User og Password. Så forsvinder reklamerne. Personlig gør jeg det ikke.
Sig mig er dette forum ikke et sted hvor man hjælper hinanden??? eller er der noget jeg har misforstået????
Ærgeligt at du ikke valgte at 'hjælpe' eMule i stedet for :D Der ville du endda have haft kildekoden til at gøre det.
Pirat-forums tiltrækker Antipirater i sagens natur. Man bør derfor være forsigtig med sin tiltro til andre på disse forums.
Man hælper bedst hinanden ved at give så meget upload til andre, som man har mulighed for.
Man er ikke mere sikker ved at begrænse sin upload, og man har jo betalt for den, så hvorfor ikke udnytte den.
PS: Hydromann, Er grunden til, at du anbefaler ikke at bruge firewalls, at din modificerede klient ikke kan lide dem? :lol:
pantonamia
11-24-2004, 09:11 AM
Jaja rolig nu, jeg har læst hvad du har skrevet!
Men hvorfor er det at du ikke deler det når du henter? og kun deler når de er færdige og ligger i en comlete?
hadsund
11-24-2004, 10:31 AM
Hej venner god tone igen.
Takker for svarene men har stadig ikke fået nogle jeg kan bruge til noget.Har opdateret til version Edonkey 1.0.Det jeg fik ud af dette var den samme fejl og max.dl på ca. 50Kb.
Læste lidt i Edonkey forum og fandt frem til at man skulle opdater til version 1.0.3.
Dette blev gjort.Men stadig samme fejl og stadig dårlig dl.max ca.50Kb.En anden sjov ting ved denne version 1.0.3 er at den skriver det er en Old Version og at jeg skal opdater til version 1.0…………
Der stoppede festen for mig.
Efter denne gang næsetrækkeri blev alt Edonkey2000 version XXXXX????? Afinst. Og Overnet 0.52 inst igen.Den startede med at takke og gav mig en dl på 240Kb på en 2mb linje !
Problemet er uløst med overbevidst om at Overnet 052 er kommet for at blive.
Har fuld styr på settings og firewalls.Alt hardware er testet og fundet ok.
Lige til sidst må jeg give hydromann en kommentar med på vejen.
Jeg syntes det er asocialt at hacke et fildelingsprogram og at du tilmed prøver at sprede det på denne site bør stoppes!
At du skrive at du lader dine filer stå i incoming i en uge er jo ingen garanti for at du gør det.Eller at andre gør det for den sags skyld.
Ideen i Overnet/Edonkey er jo netop også at man kan loade på partsfile.Men det har du åbenbart ikke forstået.
God Ondsdag HerfrA
pantonamia
11-24-2004, 11:45 AM
YEAR! 0.52 ROCKS! :D
Hydromann
11-24-2004, 02:18 PM
Jaja rolig nu, jeg har læst hvad du har skrevet!
Men hvorfor er det at du ikke deler det når du henter? og kun deler når de er færdige og ligger i en comlete?
Jeg er glad for du spørger, før i tiden da jeg brugte Overnet havde jeg kun 1024/128 netforbindelse og dermed ikke udnytte min download hastighed da min upload var for lille og det var lidt nederen, så derfor besluttede jeg mig for at rode lidt med det. Det lykkedes mig at få sat download hastigheden ned,(dog skal det lige siges at det er ikke pærfekt, så nogle gange henter den normalt uploader jeg en tiendedel af hvad jeg downloader dvs. hvis jeg henter 1 gb uploader jeg 100 mb). Og jeg mener at download/Upload forholdne er 3/1 og det vil sige at hvis jeg skulle kunne downloade men 100 skulle min upload være 0mkring 33 og den oupload speed havde jeg ikke. Men har nu senere fået 2 mbit/256 så nu går det en del hurtigere men er nu blevet glad for mit overnet at jeg bruger det endnu. Og grunden til det de stort set kun henter fra complete mappen er for det første EGO er jeg altså ikke,(Da det kræver at man lukker ned for overnet hvis man skal fjerne filerne og det er ikke så fedt hvis man nu downloader med 200 og skal vente på at den kommer der op igen).
For det andetkunne jeg ikke få lavet om på det, havde heller ikke lyst da jeg kom til at tænke på. hvad hvis nu alle gjorde dette så ville der ikke være noget der hed fildeling.
Håber at det var svar nok!
Hydromann PIR1
hadsund
11-24-2004, 03:03 PM
Tror ikke det kan koges mere på denne.
Lukker her.Når jeg hitter ud af fejlen vender jeg tilbage.
migmigmig
11-24-2004, 04:26 PM
Tror ikke det kan koges mere på denne.
Lukker her.Når jeg hitter ud af fejlen vender jeg tilbage.
Bare nogle løse tanker her på falderebet:
Har du fået et antivirus program, som er sat til at teste din download-folder?
Er du ved at løbe tør for harddisk-plads?
I nogle af de nyere klientversioner kan known.met og known.met.bak filerne i program-mappen åbenbart blive dårlige og vokse til over 5 MB. Filerne indeholder oplysninger om shared mapper. I givet fald slet de to filer, og udpeg de shared mapper i klienten, så filerne genetableres.
Hydromann
11-24-2004, 05:07 PM
Responds Til Migmigmig
Ærgeligt at du ikke valgte at 'hjælpe' eMule i stedet for :D Der ville du endda have haft kildekoden til at gøre det.
Pirat-forums tiltrækker Antipirater i sagens natur. Man bør derfor være forsigtig med sin tiltro til andre på disse forums.
For det første er jeg ikke fra APG (YAK...) og for det andet tror jeg squ heller ikke de har hjerne til sådan noget,når man nu tænker på Det mp3 sniffer prgm de har lavet og alle de langt ude propaganda videoer
Man hælper bedst hinanden ved at give så meget upload til andre, som man har mulighed for.
Hmm, Tja det kan du egentlig ha ret i men hvad med dem der fx sider med en 1024/128 linje er det ikke lidt surt for dem at de ikke dan udnytte deres linje fuldt ud. Så kan du jo sige de kan da bare få en støre upload hastighed, Ja det er muligt de kan det, men det er altså ikke alle der har råd til det.
Man er ikke mere sikker ved at begrænse sin upload, og man har jo betalt for den, så hvorfor ikke udnytte den.
Det er så ikke lige rigtigt, hvem tror du APG ville gå efter lille Peter som deler 2 mp3´er eller Store Lasse som deler 10000 mp3´er 100 film 50 spil osv osv. Det siger jo næsten sig selv :)
PS: Hydromann, Er grunden til, at du anbefaler ikke at bruge firewalls, at din modificerede klient ikke kan lide dem? :lol:
Næ det er det ikke :!: :!: :!: Det er såment fordi det har vist sig at der kan opstå problemer ved brugen af firewall samtidig med Edonkey/Overnet(Osse andre en min modanificeret overnet) Fx. Computeren fryser, Langsom downloads, osv osv.
Og lad mig for engangs skyld gentage mige selv og så fast med SYVTOMMERS SØM
JEG ER IKKE FRA APG/KODA ECT.
migmigmig
11-24-2004, 07:52 PM
APG .. tror jeg squ heller ikke de har hjerne til sådan noget,når man nu tænker på Det mp3 sniffer prgm de har lavet og alle de langt ude propaganda videoer
Der er en udbredt tendens til at undervurdere APG i danske piratkredse.
En fattig datalogi-studerende er billig i drift, arbejder hårdt, og kan meget hurtigt strikke det program sammen, der fortæller hvilke ip-adresser, der deler hvilket dansk kopi-beskyttet materiale på eDonkey-netværket.
Alternativt kan man for 350 kr i timen få højtuddannede, meget hårdtarbejdende, indere til at kode hvadsomhelst. Man kan selv bestemme om det skal foregå her i landet eller i Indien. Det er samme pris. Firmaerne har kontorer i Danmark.
...hvad med dem der fx sider med en 1024/128 linje er det ikke lidt surt for dem at de ikke dan udnytte deres linje fuldt ud.
En 1024/128 forbindelse koster det samme som en 512/512 forbindelse hos Tele2. Jeg har valgt den sidste.
Hvis man hænger på en forbindelse med upload = download/8, så brug BitTorrent (ikke meget dansk materiale der, men hvad), og skift til en symetrisk forbindelse ved første lejlighed.
Modificerede klienter, som giver 0 i upload er ikke acceptable!
....hvem tror du APG ville gå efter lille Peter som deler 2 mp3´er eller Store Lasse som deler 10000 mp3´er 100 film 50 spil osv osv.
Et modspørgsmål: Hvad kan gøre dig mest bange: At Lille Peter eller Store Lasse bliver taget?
De penge som APG får ud af at tage Store Lasse rækker jo ingen steder. Det er omtalen og afskrækningen som er målet.
Man forbød asbest, da det blev opdaget at et asbestfiber kunne give lungekræft. Da var asbest-arbejdere døde af det samme gennem århundreder. Omtale og afskrækning...
Når RIAA (antipirat-organisation i USA) for tiden forfølger almindelige studerende på eDonkey-netværket, så er det ikke de store fisk de går efter. Det er omtale og afskrækning...
Hydromann
11-24-2004, 10:08 PM
ENDNU ENGANG RESPONDS TIL MIGMIGMIG
APG .. tror jeg squ heller ikke de har hjerne til sådan noget,når man nu tænker på Det mp3 sniffer prgm de har lavet og alle de langt ude propaganda videoer
Der er en udbredt tendens til at undervurdere APG i danske piratkredse.
En fattig datalogi-studerende er billig i drift, arbejder hårdt, og kan meget hurtigt strikke det program sammen, der fortæller hvilke ip-adresser, der deler hvilket dansk kopi-beskyttet materiale på eDonkey-netværket.
Alternativt kan man for 350 kr i timen få højtuddannede, meget hårdtarbejdende, indere til at kode hvadsomhelst. Man kan selv bestemme om det skal foregå her i landet eller i Indien. Det er samme pris. Firmaerne har kontorer i Danmark.
Det skal nok passe, men UNDERCOVER Antipirat det er jeg og blir jeg aldrig.<-PUNKTUM
...hvad med dem der fx sider med en 1024/128 linje er det ikke lidt surt for dem at de ikke dan udnytte deres linje fuldt ud.
En 1024/128 forbindelse koster det samme som en 512/512 forbindelse hos Tele2. Jeg har valgt den sidste.
Hvis man hænger på en forbindelse med upload = download/8, så brug BitTorrent (ikke meget dansk materiale der, men hvad), og skift til en symetrisk forbindelse ved første lejlighed.
Modificerede klienter, som giver 0 i upload er ikke acceptable!
1. Helt ærlig er det ikke lidt langt ude, ja jeg er enig med dig i at man skal dele men ligefrem fortrække en 512/512 for 1024/128 forbindelse, jeg tro hvis vi åbnede en afstæming herinde og satte dem ind i vores lille diskution, er jeg sikker på at over halvdelen ville fortrække 1024/128 i stedet for 512/512 :!:
2. Og for det andet så uploader jeg/programmet ikke med 0, Er du tungnem eller hva :?: :?: :?:
....hvem tror du APG ville gå efter lille Peter som deler 2 mp3´er eller Store Lasse som deler 10000 mp3´er 100 film 50 spil osv osv.
Et modspørgsmål: Hvad kan gøre dig mest bange: At Lille Peter eller Store Lasse bliver taget?
De penge som APG får ud af at tage Store Lasse rækker jo ingen steder. Det er omtalen og afskrækningen som er målet.
Man forbød asbest, da det blev opdaget at et asbestfiber kunne give lungekræft. Da var asbest-arbejdere døde af det samme gennem århundreder. Omtale og afskrækning...
Når RIAA (antipirat-organisation i USA) for tiden forfølger almindelige studerende på eDonkey-netværket, så er det ikke de store fisk de går efter. Det er omtale og afskrækning...
1. Hvis de skal køre en retsag mod en der har EN ulovlig film på sin computer ville jo være fuldstændig tåbeligt apg ville midste en hel masse penge på sådan en sag og få realativt små beløb ud af det.
2.Hvem siger ikke at disse studerende har en masse på deres computere :?: :?: :?:
Konklution
Personligt synes jeg at det er nogle lamme forklaringer/eksempler du kommer med som man slet ikke kan sammenligne med. Du er forudbedømmende, og LÆSER slet ikke hvad man skriver, Personligt kan jeg ikke tage dig alvorligt
migmigmig
11-24-2004, 10:46 PM
2. Og for det andet så uploader jeg/programmet ikke med 0, Er du tungnem eller hva :?: :?: :?:
Næ, jeg forstod dig højt og tydeligt i http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=1449 , hvor der stod:
...jeg sidder og downloader/uploader med 200/20(fatisk uploader med 0,0) hvis der igen filer er i finish download mappen
Det er det et ord for, Snylter!!
Du er forudbedømmende....
Jeg elsker sprogfornyelse...
.. og LÆSER slet ikke hvad man skriver
Så er vi jo to.
Hydromann
11-24-2004, 11:17 PM
Næ, jeg forstod dig højt og tydeligt i http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=1449 , hvor der stod:
...jeg sidder og downloader/uploader med 200/20(fatisk uploader med 0,0) hvis der igen filer er i finish download mappen
Det er det et ord for, Snylter!!
Du er forudbedømmende....
Jeg elsker sprogfornyelse...
.. og LÆSER slet ikke hvad man skriver
Så er vi jo to.
Du er da er da godt nok tungnem dreng!!!
Og nej vi er ikke to :!: Du er ene og alene om det :!:
LÆS DOG HVA DER STÅR KNÆGT
Jeg synes nu overnet v0.53 er okay jeg sidder og downloader/uploader med 200/20(fatisk uploader med 0,0) hvis der igen filer er i finish download mappen ellers uploader den med 20.
Så tænker i sikkert ha det kan han ikke, jo jeg kan så, jeg har rodet med det i det forskellige redigerings prgm. og lavet lidt om på det
Det skal dog lige siges at jeg ikke er en ego fildeler da jeg lader downloadsne ligge i complete mappen i en uges tid hvorpå jeg flytter dem.
- Du har da et problem med læsning. Men Okay Det er jo dit problem og ikke mit :D
migmigmig
11-24-2004, 11:27 PM
Hvis man modificerer en klient, så klienten opnår fordele på andres bekostning, så er man i min ordbog en snylter.
Hvad man er, hvis man prøver at udbrede den modificerede klient til andre, tænker jeg stadigvæk over..men jeg er jo også lidt tungnem. Jeg gætter på, at jeg kommer frem til, at man er noget mindre pænt.
Hydromann
11-24-2004, 11:42 PM
Hvis man modificerer en klient, så klienten opnår fordele på andres bekostning, så er man i min ordbog en snylter.
Hvad man er, hvis man prøver at udbrede den modificerede klient til andre, tænker jeg stadigvæk over..men jeg er jo også lidt tungnem. Jeg gætter på, at jeg kommer frem til, at man er noget mindre pænt.
Nej du har stadigvæk ikke fattet pointen det har du fuldstændig ret i. :D :D :D
Det er ikke snylteri, men derimod en hjælp til dem der ikke har en så stor upload hastighed De uploader kun en meget lille del mens de henter filen men når de så har hentet den uploader de så tilgengæld også det vil jeg ikke kalde Snylteri
Men der er jo mange måder at tolke det på. Lige som og kopiering skal være lovligt!
migmigmig
11-25-2004, 09:52 PM
De modificerede udgaver af Overnet-klienterne er lavet uden adgang til programmet bag exe-filer.
Modifikationerne sker således i blinde, og kan meget let introducere 'features', som ødelægger meget for andre, uden at snylteren opdager det.
Hydromann
11-25-2004, 10:08 PM
De modificerede udgaver af Overnet-klienterne er lavet uden adgang til programmet bag exe-filer.
Modifikationerne sker således i blinde, og kan meget let introducere 'features', som ødelægger meget for andre, uden at snylteren opdager det.
Jah Jah sikkert, snup lige en Joint :D
-Som sagt ødelægger det intet for andre, da der bliver sharet af complete mappen, men det er der åbent nogen som ikke fatter det. Men det er så deres problem :wink: :lol:
Hydromann
12-08-2004, 05:21 AM
Overnet-klienterne har ikke mange forsvarsmekanismer mod snylteri, men horde-systemet er der dog.
Hordes bruges ved i tranfers-skærmbilledet at højre-klikke på en download, og vælge Priority/Highest. Derefter vil den valgte download danne partnere med op til 4 andre klienter, som også er ved at downloade netop den valgte fil.
Kun en download ad gangen kan have Highest prioriteten.
Hvis man virkelig har meget imod banner-reklamerne i øverste højre hjørne, så kan man jo prøve at gå ind i options/Unlock Pro og skrive det samme i User og Password. Så forsvinder reklamerne.
Personlig gør jeg det ikke.
HMMMM......Hvaaa migmigmig det passer vidst ikke helt det der med at du ikke har cracket din version af edonkey til pro :D :D :D
migmigmig
12-08-2004, 08:13 PM
HMMMM......Hvaaa migmigmig det passer vidst ikke helt det der med at du ikke har cracket din version af edonkey til pro :D :D :D
:D :D
Hydromann
12-08-2004, 10:02 PM
:D :D
Den sved hva!!!!
Så synes jeg erligtalt at du ikke skal spille så hellig, mester.
migmigmig
12-09-2004, 09:07 PM
Den sved hva!!!!
Det har du helt misforstået. Jeg udnytter ikke den bagdør, og jeg ser ikke, hvordan det kan skade andre brugere.
Hydromann
12-09-2004, 09:58 PM
Den sved hva!!!!
Det har du helt misforstået. Jeg udnytter ikke den bagdør, og jeg ser ikke, hvordan det kan skade andre brugere.
Hvis jeg har forstået det ret så siger du at du ikke har cracket overnet/edonkey så bannerne er forsvundet???
migmigmig
12-10-2004, 05:06 PM
Banner-reklamerne generer ikke mig, så jeg kører en fuldstændig almindelig Overnet-installation.
Med en almindelig Overnet-installation ødelægger jeg derfor ikke bevidst eller ubevidst noget for andre brugere af netværket.
Hydromann
12-10-2004, 08:24 PM
Banner-reklamerne generer ikke mig, så jeg kører en fuldstændig almindelig Overnet-installation.
Med en almindelig Overnet-installation ødelægger jeg derfor ikke bevidst eller ubevidst noget for andre brugere af netværket.
Okay så tjek lige dette link mester.
http://forum.edonkey.com/viewtopic.php?t=73458
tisk tisk det passer vist ikke hva.!!!!!!
migmigmig
12-10-2004, 09:04 PM
Hvad passer ikke???
Jeg kørte hack'et i 3 uger for at se om det virkede, derefter gjorde jeg forum'et opmærksom på det, så de forhåbentligt stopper det.
Jo mere 'offentligt' det bliver, jo hurtigere bliver det standset.
Hydromann
12-11-2004, 12:42 AM
Hvad passer ikke???
Jeg kørte hack'et i 3 uger for at se om det virkede, derefter gjorde jeg forum'et opmærksom på det, så de forhåbentligt stopper det.
Jo mere 'offentligt' det bliver, jo hurtigere bliver det standset.
Jaja den er god med dig :D
Du kører stadig med hack og hele svineriet så den skal du længere ud på landet med mester! :-)
migmigmig
12-11-2004, 08:14 AM
Prøv at udbyd din snylter version på:
http://forums.shareconnector.com/viewforum.php?f=53
http://forum.shareprovider.com/forum-70.html
Det kunne være morsomt at se reaktionen :P
Hydromann
12-11-2004, 01:33 PM
Prøv at udbyd din snylter version på:
http://forums.shareconnector.com/viewforum.php?f=53
http://forum.shareprovider.com/forum-70.html
Det kunne være morsomt at se reaktionen :P
Det kan du da selv gøre :!:
hadsund
12-14-2004, 10:51 AM
Hallo i to.Er det ikke på tide og se på noget julefred?
Vil I høre en sjov en?
Mens jeg makede med mit problem(hvis i husker dette?)
Faldt jeg over denne.
Når man både har overnet 52 og edo103 inst. sker der noget sjovt.
Hvis jeg først starter edo og derefter overnet får jeg 240 i dl på edo ......
Når jeg så lukker overnet ryger edo ned på 50 i dl.
Alle firewallregler er sat rigtig op.
Kan sige at det er en konstant dl.Selv med få filer....
Hvad der sker ved jeg ikke men det trækker 75% af min cpu.amd3200.Normalt ikke målbart.
Sjovt ik!
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.