PDA

Se fuld version : KaZaA vs. KaZaA Lite

z33k
11-20-2004, 05:56 PM
Er KaZaA Lite ligeså farligt at bruge som KaZaA?

Christian
11-20-2004, 06:15 PM
Ja. KazaaLite indeholder ikke spyware i modsætning til almindelig Kazaa.

z33k
11-20-2004, 06:16 PM

Så der er lige så stor chance for at blive nakket, end hvis man brugte KaZaA?

Christian
11-20-2004, 06:17 PM

Så der er lige så stor chance for at blive nakket, end hvis man brugte KaZaA?
Det er korrekt :wink: Men man slipper for spyware *hehe*

The Galloping Goose
11-20-2004, 06:29 PM
Hmmm så vidt jeg ved kommer spywaren fra kazaa serverne

djdark
11-25-2004, 12:08 PM
det er sq lige meget kazaa er noget lort og det vil det altid være så mit bedste råd er at slet ikke bruge det! :wink:

oiv
11-25-2004, 12:19 PM
Tja. Kazaa Lite, er desuden også ulovligt at bruge, så ved i det;) Men, prøv heller nogle andre p2p programmer, såsom Limewire, Bearshare Lite, Edonkey osv:)

nimarq
11-25-2004, 01:51 PM
Tja. Kazaa Lite, er desuden også ulovligt at bruge, så ved i det;)

Hvis man i forvejen suger fra KaZaA-netværket hvor 99.99% er ulovligt så er det en smule ligegyldigt kunne man sige. :) Begge deler giver adware(AD-AWARE POWAH :D) Men min erfaring er at KaZaA Lite er lidt hurtigere, har det ihvertfald været for mig. Den bilder jo også netværket ind(tror jeg) at man er Supreme Being(altså har en share-rating på 1000), også henter du hurtigere end hvis du har en på f.eks. "Low".

Christian
11-25-2004, 03:00 PM
Tja. Kazaa Lite, er desuden også ulovligt at bruge, så ved i det;) Men, prøv heller nogle andre p2p programmer, såsom Limewire, Bearshare Lite, Edonkey osv:)

KazaaLite er ULOVLIGT at bruge.

*edited

Gnaslguf
11-25-2004, 07:21 PM
Nej og atter nej.

KazaaLite er IKKE ulovligt at bruge, så lad være med at misinformere folk. Det er lige så lovligt at bruge som alle andre P2P programmer som findes derude.

Hmm det ER faktisk ulovligt... Prøv at læse hva' der står når du installerer kazaalite ;) ..

Please note that installing this software is ILLEGAL and is in violation of the Kazaa Media Desktop Terms of Use. If you do, however, install the software contained in this package, you agree to take ALL responsibility for your actions.

This installation package was created for educational purposes only. It was not meant to be distributed. If you however do distribute this installation package or the software it contains, you take ALL responsibility for doing so.

Der må altså ikke laves om på kazaa og derfor er kazaalite ulovligt at benytte

MaXy
11-25-2004, 07:55 PM
Nej og atter nej.

KazaaLite er IKKE ulovligt at bruge, så lad være med at misinformere folk. Det er lige så lovligt at bruge som alle andre P2P programmer som findes derude.

Hmm det ER faktisk ulovligt... Prøv at læse hva' der står når du installerer kazaalite ;) ..

Please note that installing this software is ILLEGAL and is in violation of the Kazaa Media Desktop Terms of Use. If you do, however, install the software contained in this package, you agree to take ALL responsibility for your actions.

This installation package was created for educational purposes only. It was not meant to be distributed. If you however do distribute this installation package or the software it contains, you take ALL responsibility for doing so.

Der må altså ikke laves om på kazaa og derfor er kazaalite ulovligt at benytte

Det er korrekt, det var derfor RIAA blev sagsøgt af shareman networks. De havde brugt kazaalight :)

Det kan de jo også bare lade være med..

Gnaslguf
11-25-2004, 09:17 PM
Christian skrev
KazaaLite er IKKE ulovligt at bruge, så lad være med at misinformere folk
Synes ikk det er så heldigt at skrive når du er admin :?

MaXy skrev
Det er korrekt, det var derfor RIAA blev sagsøgt af shareman networks. De havde brugt kazaalight

Det kan de jo også bare lade være med..
HAHA :D .. ye.. Grinern lavet af sharman

oiv
11-26-2004, 12:08 AM
Ja, læs licensaftalen, før du siger, at jeg misinformerer folk :evil: ! Det ER ulvoligt, og det tror mange ikke det er.

nimarq
11-26-2004, 02:01 PM
Det er sjovt at I går så meget op i om det er lovligt eller ej. For mit vedkommende er det ihvertfald ligegyldigt om mit P2P-PROGRAM er lovligt. Doh? Hvad skal det bruges til?

Lovlige aktiviteter? I think not.

Gnaslguf
11-26-2004, 03:17 PM
nimarq skrev
Det er sjovt at I går så meget op i om det er lovligt eller ej. For mit vedkommende er det ihvertfald ligegyldigt om mit P2P-PROGRAM er lovligt. Doh? Hvad skal det bruges til?

Lovlige aktiviteter? I think not.
Jeg kan da godt se hva du mener.. 99 % af aktiviteterne på Kazaa er alligevel ulovlige. Men det var det heller ikk derfor jeg skrev hva jeg skrev..!
Grunden var at "Christian" påstod at det VAR lovligt, hvilket jo er løgn.
Christian skrev
KazaaLite er IKKE ulovligt at bruge, så lad være med at misinformere folk

Christian
11-26-2004, 03:18 PM
Jeg æder mine ord tilbage i mig. Jeg har aldrig lagt mærke til hvad der stod i licensen, og selvfølgelig kan jeg godt se at det faktisk er ulovligt at anvende KazaaLite. Stor brøler fra min side, sorry.

Nu indeholder normal Kazaa spyware, og efter min erfaring er spyware ulovligt at implementere i et program uden at brugeren ved det. Hvordan kan det så være lovligt, altså normal Kazaa i modsætning til Lite versionen hvor al spyware er fjernet ??

Er der nogen som kan besvare det spørgsmål?

oiv
11-26-2004, 03:58 PM
Er glad for, at du erkender din fejl;) Men, fuck nu det.. Jeg mener, at du skriver under i Licensaftalen på, at du installerer bl.a. "Save now" og andre programmer, som indeholder spyware..

Gnaslguf
11-26-2004, 04:14 PM
Ok :D , det er i orden.. er også glad for at du fik indset det :P ..
Hmm, jeg mener, at det er lovligt at implimentere adware og spyware, så længe brugeren accepterer det. Det er nok de færreste som gider læse deres kæmpe lange licens aftaler igennem...
Jeg ved, at der står, at man ikke må ændre på deres program, og jeg tror der står, at der følger "bonus" software med.. Klamt lavet må man sige! :x

Christian
11-26-2004, 06:03 PM
Uanset om det er ulovligt at bruge KazaaLite eller ej', vil jeg stadig anbefale det til brugere og bruge det selv.

oiv
11-27-2004, 02:18 AM
Ja, brug helt klart Kazaa lite. At installere spyware på sin comp frivilligt, er jo rent ud sagt, ikke særlig smart.. Men, synes snart, at Kazaa-brugere, skal prøve at få øjnene op, for andre p2p programmer. Først da, vil i indse, at Kazaa ikke er godt.. Til eksempel: Bearshare Lite (!)

nimarq
11-28-2004, 09:49 AM
Spyware er det mindste problem. Ad-aware er din ven.

HARNO
11-29-2004, 11:53 AM
jeg bruger selv kazaa lite tools k++

men jeg syntes at nogen burte lave et link øverst i dette kazaa forum med link til diverse, fx hash sider og udgaver af kazaa

oiv
11-29-2004, 07:23 PM
Tja nimarq, hvis du fx fjerner spywaren fr adet almindelige Kazaa, kan det ej køre. Sådan er det desværre med mange programmer:(

nimarq
11-30-2004, 08:44 AM
Tja nimarq, hvis du fx fjerner spywaren fr adet almindelige Kazaa, kan det ej køre. Sådan er det desværre med mange programmer:(

Nej ikke hvis det er det nyeste. Men der var vi så nogle som havde en gammel version liggende :D Den kunne sagtens downloade og farvel til spyware. :lol: