Se fuld version : NFS Underground 2 save games??
kakaomanden
11-19-2004, 12:00 PM
Ja jeg har hentet nogle savegames til Underground 2 og der står i nfo at man skal ligge dem i en bestemt sti, men problemet er bare at disse mapper ikke findes.
C:\Documents and Settings\User\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2
Og ja jeg ved godt at man skal skifte "user" ud med ens eget brugernavn.
Nogen som har haft samme problem??
local settings er en skjult system mappe... du skal slå visning af skjulte mapper til (måske enda også "hvis beskyttede system filer")
du kan være ganske rolig.. de er der! (ellers så kan du være sikkker på at du ik får læst det her forum på din egen maskine fordi så når du ikke langt i din boot ;)
ps. oversæt lige "skjulte mapper" osv til hva nu MS kalder det... booter kun windows når jeg skal på netbanken ;)
kakaomanden
11-19-2004, 02:56 PM
Hmm nu har jeg slået det fra men det er ligesom om at mappen stadigvæk er pist væk. Der er dog dukket en masse andre underlige mapper op.
Igzaw
03-18-2005, 12:53 AM
Nogen der ved hvor der er 100% savegames på nettet? har prøvt google...
local settings er en skjult system mappe... du skal slå visning af skjulte mapper til (måske enda også "hvis beskyttede system filer")
du kan være ganske rolig.. de er der! (ellers så kan du være sikkker på at du ik får læst det her forum på din egen maskine fordi så når du ikke langt i din boot ;)
ps. oversæt lige "skjulte mapper" osv til hva nu MS kalder det... booter kun windows når jeg skal på netbanken ;)
Åbn "Kør" fra Start-menuen og skriv stien:
"C:\Documents and Settings\User\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2"
"User" erstattes med brugernavnet ;)
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.