PDA

Se fuld version : Oprette en ny side især til danskere ?

torrent_lover
11-17-2004, 11:31 AM
Jeg ønsker at åbne en side med torrents.. Men hvordan holder jeg det lovligt ?

Nogle der eventuelt ønsker samarbejde ?

Mvh

zub
11-21-2004, 12:46 AM
tror apg blir jævt sure hvis du får lavet en torrent side der er gang i... og så skal de nok finde en eller anden måde at få dig lukket >helt< ned på... at hoste en torrent side svare lidt ligesom at stille en bod op med pirat-cd'er lige uden foran deres kontor...

MaXy
11-21-2004, 12:51 AM
Der er en dansk en her http://www.multiportalen.dk/ (hvordan kan den overleve?) desværre er den ikke så stor, og indeholder ikke så mange danske ting. Det ville ellers være fedt at have en, kun med danske torents. Så kunne det være jeg ville bruge BT mere..

Jeg håber det bliger til noget.

AmbY
11-21-2004, 06:20 PM
Altså det hele lydder som en vildt god ide, og jeg vil live for en god ordens skyld sige at jeg intet kender til loven omkring oprettelsen af den slags.

Men nu ved jeg af utallige samtaler at det er lovligt at have en torrentside i fx. sverige(eller er det norge?) den velkendte www.thepiratebay.org

Og så vidt ejg kan se så er næsten alle torrent side adresserede med .ORG til sidst, så kunne man ikek få en server sat op i det land hvor det er lovligt og så bare styrre den her hjemme fra?? og hvis den komemr til at hedde noget meget mærkeligt som "danishpowder.serveriudlandt.ikkedanmark.com" så ville man da bare kunen melde den ind over den der nederlandske portal og få den til at hedde: "danishpowder.nl"

men altså kender ike meget til det, men var et foreslag, og det eneste det kræver er: at du skaffer en server i et land det er lovligt, og så styrre den her hjemme fra,

OG (nok den mest vigtige ting) at lige den process er iorden! (med loven altså)

men ellers har selv leget med ideen, og har tænkt lidt over at få nogle af dem der styrre thepiratebay.org til at hjælpe med at skaffe en server som de så ejer men at den styres her fra.. ...på den måde er ejer og land, begge inden for loven, og det at der bliver modtaget "kilder" af diverse ting til en HP fra et andet land, det er fuldtlovligt!

Men altså sig til hvis du finder ud af noget, det lydder friskt! (Dog bare ldit bange for at APG vil kunne finde på at tjekke aktiviteterne over lige præsis DEN server, da det jo er ene danske klienter!, men også samtidigt en fed ting hvis man kunne se log på hvem der har været der inde og hvad de har "taget" kunne være fedt at skaffe IP'er på mange af dem der arbejder for APG! *det sidste er bare en dejlig fantasi jeg har*)

held og lykke.
Mvh.dk AmbY