Se fuld version : Grafik kort
Hej..!
Her forleden dag skete der et uheld mit mit Gerforce FX5600.. det knækkede... jeg har så midliertidigt erstattet det med mit gamle Mx400.. men nu hvor jeg har sat det i kan jeg ikke afspille dvd'er.. mit dvd program siger jeg skal ændre opløsningen og farvedybden.. det har jeg gjort og har prøvet med alle kombinationer..
Hva dælen skal jeg gøre? jeg vil virkelig gerne kunne se man on fire igen igen igen..
niQe
ps:
Jeg kører Windows pro edition med SP2..
Har den nyeste Mx driver..
Direct X 9.0c
komas
11-16-2004, 11:35 PM
Hej..!
Her forleden dag skete der et uheld mit mit Gerforce FX5600.. det knækkede... jeg har så midliertidigt erstattet det med mit gamle Mx400.. men nu hvor jeg har sat det i kan jeg ikke afspille dvd'er.. mit dvd program siger jeg skal ændre opløsningen og farvedybden.. det har jeg gjort og har prøvet med alle kombinationer..
Hva dælen skal jeg gøre? jeg vil virkelig gerne kunne se man on fire igen igen igen..
niQe
ps:
Direct X 9.0c
hvad siger den at du skal ændre det til??
ps. hvordan f...... kan man knække sit grafikkort?
Jowls
11-17-2004, 12:05 AM
Ja, den studsede jeg også over. Det må være nogle rigtige rå spil, du spiller... :wink:
På grund af nVidias universal-driver er der da ikke noget teknisk til hinder for, at man skifter et 5600 ud med et MX400 uden at konfigurere noget om. Det er nok noget Windows-fidlifut. Hvis jeg var dig, ville jeg prøve at re-installere GFX-driveren og evt. også DVD-afspiller programmet....
Mit gæt er at grafikken hakkede på højeste opløsning i halflife 2 og så skulle kortet straffes.
Først efter hans udåd indså han hvad han havde gjort og bitterheden overvældede ham.
Hej..!
niQe
ps:
Direct X 9.0c
Hvilket "dvd-program" bruger du?
Du skulle eventuelt prøve et andet.
Jeg har prøvet med:
Media Player
Video-lan
DVD-Shrink og
Intervideo WinDVD
niQe
Jowls
11-17-2004, 08:40 PM
Du mener at alle de nævnte programmer kommer ud med den samme fejlmelding :?:
det er kun Intervideo der fejlmelder..
De andre afspiller kun lyd eller overhovedet intet..
niQe
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.