PDA

Se fuld version : Et par sørgsmål om DC++ og Yhub v388

Hydromann
11-16-2004, 06:08 PM
Hej
PG og pirater

jeg er lidt af en noob til dc++ og yhub så jeg håber i kan svare på mine spørgsmål:

Jeg har lige et par spørgsmål om DC++ Og Yhub v388.

Jeg har lavet min egen private hub og køre med dc++. som mig og min ven bruger, men vi kan begge 2 kun hente med omkring 20 kb :!: men vi har begge Adsl 2048/512 er der et sted hvor man kan ændre dette altså sin download og upload speed :?: Så vi kan hente med mere :twisted:

Den anden ting er at vi kun kan hente en fil af gangen, og hvis vi trykker på 2 filer er det kun den første der bliver vist men efter den første fil er downloaded færdig kommer den næste pludselig, det synes jeg er lidt underligt da både jeg og min ven har åbnet 5 slots hver :!: hvordan kan man ændre dette så man kan hente flere ting afgangen :?:

Håber i kan hjælpe!

zub
11-16-2004, 06:19 PM
dc tillader kun 1 download pr. person (man kan ændre på dette ved at du laver flere hubs, med det ville være ret besværligt)

hvis det bare er mellem jer 2 vil jeg foreslå at i begge sætter en ftp server op...

Hydromann
11-16-2004, 06:30 PM
1.
Det vil sige at jeg ikke kan ændre dette på nogen måde fx tillade flere downloads afgangen via yhub eller på anden måde :?:

2.
Men kan jeg ikke ændre på vores opload og download speed i dc++/yhub så vi begge kan hente hurtigere :?: :twisted:

zub
11-16-2004, 09:55 PM
1. nej.. det er lavet sådan for at være sikker på at 1 person ikke tar alle slots... ik ret fedt hvis en 512 downloader sluger alle slots fra en 10mbit...

2. ikke umidelbart.. det burde køre hvis opsætningen er ordenlig...

Hydromann
11-16-2004, 10:16 PM
1. nej.. det er lavet sådan for at være sikker på at 1 person ikke tar alle slots... ik ret fedt hvis en 512 downloader sluger alle slots fra en 10mbit...

2. ikke umidelbart.. det burde køre hvis opsætningen er ordenlig...

Jeg synes bare at det er lidt underligt at vi begge kun kan hente med om 20 kbit når vores forbindelser begge er på 2048/512, vi burde da kunne downloade med omkring 50 kbit da vores upload er 512 som jo svarer ca til 50 kbit :!:

The Galloping Goose
11-17-2004, 04:53 PM
dc tillader kun 1 download pr. person (man kan ændre på dette ved at du laver flere hubs, med det ville være ret besværligt)

hvis det bare er mellem jer 2 vil jeg foreslå at i begge sætter en ftp server op...

Det kommer and på hvilken klient du bruger. DC Pro kan køre muti source download :)

DrLotto
11-23-2004, 11:39 AM
Nej, i kan ikke hente med ~50 fra hianden når det er på en adsl forbindelse, så skal i have en sdsl. :) altså hvis i henter på samme tid. adsl kan ikke have ~250 ned og ~50 op på engang.

meeen. i burde kunne hente med lidt mere end 20kbit/sec.

mvh.

Pedrox
11-25-2004, 09:00 AM
I skal begge gå ind i file->settings->advanced, og lidt nede skal i sørge for, at der ikke er krydset af i den boks der hedder "use small send buffer"

KlAdc__
11-25-2004, 03:42 PM
er det dc pro tilladt på almindelige hubs?