Se fuld version : Befriende at se dem kvaje sig.
techie
11-16-2004, 12:17 PM
Hvor er det fantastisk befriende, at se APG kvaje sig så eftertrykkeligt.
Og endnu bedre, at så mange mainstream medier har taget sagen og ud udstiller APG for den bredere del af befolkningen.
komas
11-16-2004, 04:21 PM
så må de jo bare tage sig sammen, og bruge loven til det den oprindeligt var lavet for, at forhindre folk i at tjene penge på andres værker.
TNB_Dominic
11-17-2004, 11:03 AM
så kan de da lære det 8) (måtte de hold op med at chikanere folk på random) fantastisk hvis deres (mange?) bummerter bliver vist i offentlige medier :D
Jowls
11-17-2004, 11:20 AM
For APG gælder det samme som for alle andre småsnuskede og lyssky operationer - de tåler dårligt dagens lys. :)
kab60
11-17-2004, 06:58 PM
Jeg kunne godt være interesseret i detaljer, angående den sag i alle omtaler, for jeg kan ikke huske at være stødt på noget i dagspressen for nylig.
Og hej allesammen!
Jowls
11-17-2004, 07:37 PM
Jeg kunne godt være interesseret i detaljer, angående den sag i alle omtaler, for jeg kan ikke huske at være stødt på noget i dagspressen for nylig.
Og hej allesammen!
Hej kab60 og velkommen til :)
Jeg tror, at den mest ekstreme sag - og samtidig den som har fået den bredeste dækning i pressen er denne...
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=1198&highlight=keld
Der er masser af links i tråden. Ham Keld er ikke sådan at bide skeer med, så dette er vist en sag som APG meget gerne ville være foruden.
Hvis du vil se et eksempel på, hvordan APG arbejder i almindelighed, så har et af medlemmerne herinde været så venlig at lægge sin personlige sag ud her...
http://wyren.dk/
kab60
11-17-2004, 08:56 PM
Tak for svaret, men har siden sites start fulgt med herinde og allerede læst om Kelds sag, men det kunne du selvfølgelig ikke vide. Troede der var tale om en sag, hvor APG havde fået kritik af deres arbejdsmetoder i dagspressen, men det var så desværre ikke tilfældet. Tak for velkomsten, håber jeg kan bidrage med noget. :)
komas
11-17-2004, 09:49 PM
Tak for svaret, men har siden sites start fulgt med herinde og allerede læst om Kelds sag, men det kunne du selvfølgelig ikke vide. Troede der var tale om en sag, hvor APG havde fået kritik af deres arbejdsmetoder i dagspressen, men det var så desværre ikke tilfældet. Tak for velkomsten, håber jeg kan bidrage med noget. :)
de hsr da også fået mere eller mindre massiv kritik i pressen i omtalte sag.
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.