Se fuld version : Piratkort til TV ?
McKilling
11-16-2004, 10:08 AM
Er der nogen der ved om der pt findes nogle piratkort der virker til Viasat programmerne efter de har lavet deres kodningssystem om ?
Jurij
11-16-2004, 11:26 AM
Jeg troede at det var umuligt at få kort der virkede til Viasat!
Har hørt noget om nogle kort man opdaterer over nettet. Men ved ikke hvor man køber dem, eller om de virker med Viasat.
Er der nogen der ved om der pt findes nogle piratkort der virker til Viasat programmerne efter de har lavet deres kodningssystem om ?
Mmmm, jeg bruger mit gamle pirat kort, og det virker da stadigt. Har dog mistet et par enkelte kanaler. Og jo, der er lavet nogle nye kort der kan omgå deres software opgradering.
McKilling
11-16-2004, 12:00 PM
Hvad hedder kortene og nogen der evt. kender nogle links til sider med oplysninger om disse .... :lol:
Jurij
11-16-2004, 01:11 PM
Jeg er bare nysgerrig men hvad skal du bruge links til?
Kan man købe kortene over nettet eller hvad?
Jeg troede det kun var hos personer der lavede dem!
NeoNmaN
11-16-2004, 01:13 PM
pas på med de kort der ;) den der sikkerheds gruppe opfroder din nabo til at mælde dig :S mega smadert...
McKilling
11-17-2004, 08:39 AM
Jeg passer skam på :roll:
Kortene kan formodentligt sagtens købes på nettet. Det er jo ikke alle lande der har samme "Udbydervenlige" lovgivning som DK. Men hvis man ikke ved hvad kortene hedder er det jo svært at købe dem. Der findes en del forskellige kort og moduler til satelitrecievere, men jeg ved ikke om nogle af dem virker for alvor til Viasats nye system.
Jeg håbede der var nogle kloge hoveder herinde der kunne hjælpe. :idea:
AgentOrange
11-17-2004, 08:46 AM
Problemet opstår i, at både Canal Digital og Viasat "parer" deres parabolkort til hver enkelt maskine. Man kan derfor ikke længere f.eks flytte sit parabolkort ud til en modtager man har i et sommerhus..Så virker det ikke. Man kan som det ser ud i dag heller ikke lovligt købe et parabolkort, hvis ikke man har type og serienummer på parabolmodtageren.
Jeg kender ingen måde man kan omgås det på
NeoNmaN
11-17-2004, 08:46 AM
okay ;) hæ hæ ja det er lidt lad at folk mælder andre fordi de får oundt i røven :S.....
nix0n
11-20-2004, 04:08 PM
du ska ha fat i et Viacces kort ..
jeg kender alt t det shit .. har en masse kort ..
og har en masse koder..
:D ..
Sig til hvis du mangler noget :D
Christian
11-20-2004, 04:14 PM
og har en masse koder..
Lad det foregå over PM's, bare et forslag :?
nix0n
11-28-2004, 02:49 PM
og har en masse koder..
Lad det foregå over PM's, bare et forslag :?
okay sry ! ?
chicken
11-30-2004, 12:01 AM
Ja man kan godt købe den slags kort over nettet...
Både så man kan se Canal Digital og Viasat...
Kortene er jo de samme man bruger til fx pc nøgler m.m
Er man rigtig led kan man begynde at fylde penge på sit telefonkort til mobilen,,, men tror ikke det vil være noget af det smartste...
Kortene kan købes på nettet og det kan kort bærnderne også... Men man skal bare ikke sige hva de skal bruges til,,, da man ikke må sælge kortene til folk der vil bruge dem til den slags (det i lige har læst) anden end pc-nøgle kort.
Dvd-Rip
08-08-2005, 02:04 PM
ja jeg kunne da godt bruge nogle af de der koder hvis de da virker har selv et pirat kort hvis der er nogle som har de der koder og ved med sikkerhed de virker må i meget gerne skrive dem og måske også lige skrive hvordan man ændre koderne og alt det der.
/Dvd-Rip
Mollerz
08-08-2005, 02:09 PM
http://www.piratgruppen.org/forum/viewtopic.php?t=7072
Lindpind
08-08-2005, 02:41 PM
Nogen der ved hvad det vil koste, hvis man bliver opdaget?
BamBam
08-08-2005, 10:51 PM
:lol: Enkelste måde at få se canal digital og viasat kanalerne er numere at betale selv eller köpe en dreambox og gå med i en gruppe
Kan sige at det fungerer KANON
Dvd-Rip
08-09-2005, 12:07 AM
har du en dream box ? kan du give mig et link til en der er rimlig billig det billigste jeg har fundet den til er 400 euro. er der en der kan give mig et link hvor den er billiger.
/Dvd-Rip
BamBam
08-12-2005, 12:11 AM
Ja jeg har dreambox og det fungerer helt fint. Er medlem i en gruppe i danmar og en her i sverige..
Kan anbefale det..
Gaffa_Tape
08-12-2005, 08:40 PM
Nogen der ved hvad det vil koste, hvis man bliver opdaget?
Ja det jo faktisk tyveri, så koster nok en del :)
Mollerz
08-12-2005, 09:33 PM
http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=261441
Dvd-Rip
08-12-2005, 09:57 PM
@BamBam
er det muligt at jeg kunne komme med i en af de grupper du også er med i hvis jeg på et tidspunkt fik anskaffet mig en dreambox ?
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.