Se fuld version : Password til Ana Johnsson album?
Jezper
11-16-2004, 08:09 AM
... Jeg har downloadet albumet "The way i am" inde fra Suprnova.org, og der har jeg fået fat i en .rar fil der kode beskyttet. Så tænkte jeg på om der var nogen der ligger inde med koden, da jeg ikke føler at have lysten til at skulle til at genererer et!
Navn på torrent-fil: Ana Johnsson.-.The.Way.I.Am_FULL-ALBUM-Quality_(sEEd.by.spYder_4.zaebok.net)-zip.torrent
Navn på .Rar fil: Ana Johnsson.-.The.Way.I.Am_FULL-ALBUM-Quality_(sEEd.by.spYder_4.zaebok.net).zip
prøv at brug "Bruteforce" til at få fat i passwordet..
Jezper
11-16-2004, 10:37 AM
prøv at brug "Bruteforce" til at få fat i passwordet..
... Er det bare at søge på Google? Eller skal jeg have fat i noget P2P? - Og er det nemt at bruge?
Edit: Jeg har nu fundet det og kigget lidt på det! Umiddelbart virker det ikke særlig noob venligt! :) Så hvis én kunne lave en hurtig "step to step guide on danish!"
... Jeg har downloadet albumet "The way i am" inde fra Suprnova.org, og der har jeg fået fat i en .rar fil der kode beskyttet. Så tænkte jeg på om der var nogen der ligger inde med koden, da jeg ikke føler at have lysten til at skulle til at genererer et!
Navn på torrent-fil: Ana Johnsson.-.The.Way.I.Am_FULL-ALBUM-Quality_(sEEd.by.spYder_4.zaebok.net)-zip.torrent
Navn på .Rar fil: Ana Johnsson.-.The.Way.I.Am_FULL-ALBUM-Quality_(sEEd.by.spYder_4.zaebok.net).zip
har du prøvet fx "spYder","spyder", "SPYDER" eller "spYder_4.zaebok.net", "zaebok.net" osv. ?
Fordi nogle gange er det ret logisk.
Jezper
11-16-2004, 03:45 PM
har du prøvet fx "spYder","spyder", "SPYDER" eller "spYder_4.zaebok.net", "zaebok.net" osv. ?
Fordi nogle gange er det ret logisk.
... Ja, jeg har prøvet! - Men uden held!
Jezper
11-16-2004, 05:03 PM
... Jeg fandt desværre ikke en løsning - men der imod downloadede jeg bare en anden torrent fil!
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.