Se fuld version : download IRC
Mr. dada
11-16-2004, 01:19 AM
Hey
hvor kan man download IRC henne??
Anonym
11-16-2004, 09:48 AM
www.mirc.com
Arrow
11-16-2004, 10:15 AM
http://www.thestrike.dk/mirc/TheStrike-mIRC.exe
Meget bedre end det originale mIRC ;)
SuperDuck
11-16-2004, 10:20 AM
Bare lige en lille helper. :D Næste gang skal du bare prøve at skrive det du leder efter i www.google.dk Så finder man 95% af gangene det man leder efter i første forsøg.
IRC er fx. det første link når man søger i Google.
Google er for feeeed!
ZuCkZ
11-16-2004, 03:59 PM
Xchat er også et meget rost program. Kender selv en masse, der bruger det.
killabee
11-29-2004, 12:19 PM
Ordknep (selvom jeg godt forstår, hvad du mener):
Man kan ikke downloade IRC som sådan, men downloade en klient (det du mente) eller en daemon/server. 'mIRC' er således ikke == 'IRC', men er blot en IRC klient.
Så ved du det...
Hvad valg af IRC klient angår, så går jeg for det første ud fra, at du bruger Bills fremragende MS Windows® (formodentlig XP?), til hvilket der findes klienter som mIRC, som allerede nævnt, men også langt bedre og mere sikre klienter som X-Chat. X-Chat er imidlertid ikke udviklet med henblik på windowsbrugernes interesse i at bruge det, men findes dog i en windows version. De nyeste versioner til windows er dog ikke længere gratis, da det optog for mange ressourcer (ifølge udviklerne selv), at lave det - så fremover er kun UNIX versionerne gratis (som altid) og kan hentes fra www.xchat.org.
Der er dog stadig mange af de "gamle", gratis versioner til windows tilgængelige på nettet. Go google!
Chron
12-03-2004, 08:07 PM
langt bedre og mere sikre klienter som X-Chat.
Forklar venligst, og lad mig modforklare ethvert argument du har herved.
Hvordan?
"Bedre"... Bedre kan kun diskuteres på en måde: Smag. Kan smag diskuteres? Nej.
Men jeg vil godt høre dine argumenter, så kan vi da godt tage en snak om det.
"Sikrere"...
Igen, hvordan er X-chat mere sikkert end mIRC?
Vil da gerne høre hvilke farer jeg udsætter mig for med mIRC, som X-chat ikke udsætter mig for, det lyder vældigt interessant..
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.