Se fuld version : Half-Life 2
o_the_man
11-15-2004, 07:30 PM
Det undrer mig lidt, at ingen endnu har skrevet om Half-Life 2 herinde.
Hvis i på en eller anden måde hører om, eller har hentet dette spil, så sig lige til, da jeg da gerne lige vil prøve det, uden at give 300 kr. for det. ;)
Bonux
11-15-2004, 07:59 PM
Det er ikke ude endnu. Du kan altid holde øje med warez scenen her.
www.nforce.nl
SuperDuck
11-15-2004, 08:51 PM
Dog er NFOrce.nl lige nede idag, men så kan man altid bruge denne her indtil den bedste side er oppe igen. :)
www.theisonews.com OK, men ikke så hurtigt opdateret.
www.nforce.nl Helt klart den bedste side.
valve var smarte da de lagde det ud på steam... og cd'erne er låst rimelig godt inde... derfor det ik er ude endnu :)
Half-life 2, er vidst "udkommet". Har fundet det, på diverse sites..
Smiley
11-15-2004, 11:14 PM
HL2 har været til salg siden lørdag, i Best Buy.
Det skal dog nævnes, at det ikke kan spilles, før man aktiverer det.
Er der andre end mig der frygter at skulle give 450 kr for det?
Jeg synes spil-priser er steget abnormt på det sidste!
shack_ko
11-16-2004, 11:21 AM
Half-life 2 udkommer idag Tirsdag D. 16/11-04!!!! Det er et must for half life fans.....
Bonux
11-16-2004, 12:01 PM
ja men det ryger ikke på nette før det er knækket :wink:
ja men det ryger ikke på nette før det er knækket :wink:
og du tror ik at grupperne har arbejdet på det siden det kunne downloades på steam?... cracken er lavet.. de mangler bare lige den lille smule som skal downloades via steam når man aktiveres spillet...
o_the_man
11-16-2004, 08:03 PM
Og hvordan får jeg det så på min maskine? Skal jeg hente det over steam, eller hvordan fungerer det?
PackedManiac
11-16-2004, 08:32 PM
Half-Life 2 Emporio's release er ved at nå diverse P2P netværks as we speak :wink:
... og den blev åbenbart nuked.. hehe, tja, sådan er warez verden jo :?
nogen der ved hvad den er nuked for?... eneste info jeg har fået om den er den kommentar nforce har i bunden.. (nice!noGRP)
Bonux
11-16-2004, 10:16 PM
næææ, men jeg ved at den er på piratebay men ikke på shareconnector :shock:
PackedManiac
11-16-2004, 10:55 PM
Den installerer fint nok, men vil ikke starte.
PS: Har ikke selv prøvet den, og har heller ikke tænkt mig at gøre det. Det er bare noget jeg har fået bekræftet, så tag det roligt, APG :wink:
HereticMind
11-17-2004, 04:23 AM
Problemet med den skulle være at den indbyggede "steam faker" får spillet til at give nogle fejl, men at man kan spille lidt videre så crasher det totalt...
Desuden siges det at man ikk kan have CS:Source installeret for at få det til at virke..
Hvorvidt den ene eller anden fejl (eller begge) er gældende aner jeg ikk, HL2 siger mig ikk så meget at jeg gider hente 4GB (Desuden har jeg nok i mit Vampire Bloodlines spil hehe)
HereticMind
11-17-2004, 07:11 AM
nogen der ved hvad den er nuked for?... eneste info jeg har fået om den er den kommentar nforce har i bunden.. (nice!noGRP)
der står faktisk 'nico!noGRP' og det er ham som har lavet deres nfo såvidt jeg er informeret. :)
shack_ko
11-17-2004, 03:40 PM
PS: Har ikke selv prøvet den, og har heller ikke tænkt mig at gøre det. Det er bare noget jeg har fået bekræftet, så tag det roligt, APG
tror du de kommer efter dig??? :D
kakaomanden
11-17-2004, 03:45 PM
Hvad betyder nuked??
Bonux
11-17-2004, 04:18 PM
at den er kasseret
PS: Har ikke selv prøvet den, og har heller ikke tænkt mig at gøre det. Det er bare noget jeg har fået bekræftet, så tag det roligt, APG
tror du de kommer efter dig??? :D
takker... har sovet 4 timer de sidste 5 dage (musical OG skole kan så absolut ik anbefales)
Kokus fugl
11-18-2004, 12:40 AM
HL2 er bilig ca. 311 kr gave jeg for det..!
Men man kan også godt køb cd-nøglen igennem steam til ca 100 kr, og derefter download spillet, eller få den af en af jers venner/bekende.! så man behøves ikke at give de 300 kr...! for cden og embalage.
Bonux
11-18-2004, 08:01 PM
Men man kan også godt køb cd-nøglen igennem steam til ca 100 kr, og derefter download spillet
Se så er der noget ved det. :D
Husk hvis i downloader de delvist dårlige cracked version som er af spillet, så kommer der en ai_disable medelse.
Det eneste man skal gøre er så at få consolen fra, og skrive ai_disable
Så slår den det fra igen :)
Ellers ville jeres mænd ikke skyde, eller gå! det r ligesom en form for notarget!
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.