Se fuld version : Windows XP service pack 2 crack?
ZyRkX
11-15-2004, 11:27 AM
Hey..
Jeg har hørt noget om at man kan ved hjælp af et crack få service pack 2 installeret, hvis man har en cracked ver. af winXP.... nogen der kan bekreæfte det?
Hey..
Jeg har hørt noget om at man kan ved hjælp af et crack få service pack 2 installeret, hvis man har en cracked ver. af winXP.... nogen der kan bekreæfte det?
Bare skift serial, så kan du installere sp2 uden problemer. hvordan ? Google :lol:
Arrow
11-15-2004, 02:45 PM
SP2 kan sagtens installeres, så længe din version af Windows er aktiveret. Microsoft giver stadigvæk adgang til kritiske opdateringer så som SP2, da ubeskyttede versioner der inficeres af virus i sidste ende vil ramme lovlige brugere.
Alternativt så skift CD-key. PM eller mail mig hvis det er, har 10 CD-keys liggende (dog ingen garanti for at de er godkendte, men regner stærkt med det).
Mvh. Arrow
Hydromann
11-15-2004, 02:52 PM
Hey..
Du kunne også bar bestille servicepack 2 Cd fra microsoft, det gjorde jeg og havde den omkring 14 dage efter og så kan du jo bare instalere Sp2 uden at have den rigtige serial og så slipper du også for at downloade den, hvilket jo
sparer tid :lol:
Dog skal de lige sige at jeg har en original windows xp cd (med hologram) og det hele :wink:
Så jeg er ikke 100 procent på at det virker, men det er da et forsøg vær, og cden er gratis og sendes portofrit, så det kan der da ikke ske noget ved at prøve.
ServicePack 2 kan Bestilles på dette link:
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/updates/sp2/cdorder/da/default.mspx
Du kunne også bar bestille servicepack 2 Cd fra microsoft, det gjorde jeg og havde den omkring 14 dage efter og så kan du jo bare instalere Sp2 uden at have den rigtige serial og så slipper du også for at downloade den, hvilket jo
Jeg forstår ikke lige: Hvordan sparer man tid, når man skal vente 14 dage - på den tid kunne man jo nå at hente SP2 indtil flere gange - selv med et modem :shock:
(iøvrigt skal den vist stadigvæk aktiveres?)
//michael
Acid Burn
11-15-2004, 03:38 PM
Jeg tror ikke at det skal aktiveres hvis man installerer fra en tilsendt CD... Det må jo unægteligt være en service du egentlig udbyder til folk som ingen internet har, eller i så fald opkaldsmoden..... :roll:
Ved godt man så ikke har så meget at bruge alt det der firewall halløj til, men computeren kører jo generelt stadigt bedere med SP2........
komas
11-15-2004, 05:08 PM
Hey..
Dog skal de lige sige at jeg har en original windows xp cd (med hologram) og det hele :wink:
Så jeg er ikke 100 procent på at det virker, men det er da et forsøg vær, og cden er gratis og sendes portofrit, så det kan der da ikke ske noget ved at prøve.
ServicePack 2 kan Bestilles på dette link:
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/updates/sp2/cdorder/da/default.mspx
en af mine venner forsøgte dette med en ikke helt lovlig kopi af xp, og den nægtede simpelthen at installere, så... desværre er det ikke en mulighed.
Hydromann
11-15-2004, 06:39 PM
Jeg forstår ikke lige: Hvordan sparer man tid, når man skal vente 14 dage - på den tid kunne man jo nå at hente SP2 indtil flere gange - selv med et modem :shock:
//michael
Lad os nu sige at din pc går ned efter 3 uger og du bliver nød til at formatere, så skal du jo bare ind og hendte alle de fandes opdateringer igen, men hvis du derimod havde bestilt SP 2 cden så ville du slippe for dett, og dermed spare tid.
Lad os nu sige at din pc går ned efter 3 uger og du bliver nød til at formatere, så skal du jo bare ind og hendte alle de fandes opdateringer igen, men hvis du derimod havde bestilt SP 2 cden så ville du slippe for dett, og dermed spare tid.
He,he ja det er rigtigt - det er selvfølgelig noget naivt at tro, at man ikke skal genindstallere skidtet; men efter jeg holdt op med at rode med Norton/Symantec's elendige produkter har min XP nu kørt upåklageligt :-)
//michael
Konrad
11-23-2004, 10:40 PM
Microsoft har blacklisted en del keys, søger du på google eller en p2p tjeneste kan du enten finde keys, og med en sådan nyinstallere dit system, du kan også vælge at finde en "keychanger" så kan du ændre din key på en eksisterende installation, det er underordnet om du henter Sp2 eller får den tilsendt, blacklisten er den samme, hele humlen handler om din inst. key til Win xp
Konrad
11-23-2004, 10:43 PM
//michael
Du kan da bare hente Sp2 på microsoft egen download side og brænde den ned på en cd
jeg har en version af XP, som er kopieret, men der spørger hverken om regristrering, eller noget, ved ikk hva der er galt med den... hehehehe
-pirat4ever-
11-26-2004, 09:55 AM
DItto.
Min er med i min bærbar, som har et ID som XP kender, så derfor antager den XP er lovlig.
Har pcen ikke det ID tror jeg den ville brokke sig.
ELLER det kan være fordi min er registreret på windows.com
Jeg syntes dog det er ærgeligt at "pirater" ikke kan installere den, for vores, de lovlige, bliver udsat for eks. flaming af IKKE SP2 maskiner (teoretisk).
vBulletin® v3.7.1, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.