PDA

Se fuld version : måske et dumt spørgsmål

Tommy
11-15-2004, 01:52 AM
hey

når man skal instalere windows og beder den om at formatere f.eks ens c-drev så kan APG ikke hente de filer tilbage der var før formateringen vel?

hvis de kan. er der så et program man kan bruge først uden at smadre harddisken :D

det kan godt være at det er et meget dumt spørgsmål men jeg er lidt af en spade til at det der :(

Unknown
11-15-2004, 02:36 AM
læs her http://tinyurl.com/3wpnj

Klawz
11-15-2004, 08:15 AM
Vi har haft en del tråde omkring "hvordan man sletter sin harddisk, så APG ikke kan se indholdet".

Jeg vil altså lige indskyde her - også i forhold til de tidligere diskussioner:

APG kigger meget sjældent på folks computere, og i så fald ske det uden varsel - altså er det aldrig sket efter at APG først har sendt et brev ud med erstatningskrav.

HVIS APG alligevel skulle finde på at komme forbi er der intet som tyder på, at det giver mening at have slettet sin harddisk.

APG kan kun kræve erstatning for de filer som I deler. Dvs. at 1000 TB i en ikke-delt folder vil APG ikke kunne kræve erstatning for.

1) APG siger selv, at de kun kræver erstatning for de filer folk deler.

2) APG kan ikke bevise hvordan man har fået de filer som ikke bliver delt. De kan være anskaffet på alle mulige (og mulige) måder. Bibliotek, tidligere købte CD'er/DVD'er som man har givet væk, lånt ud, solgt, mistet ved en fest mv.

Der er INGEN grund til paranioa over APG. Det er måske formuftigt at følge deres udtalelser om hvor de snuser (hvilke programmer), og evt. bruge et andet, hvis de vælger netop "dit" program (e-mule, kazaa, dc mv).

Hvis du endeligt skal være topsecret, så overvej de nye anonyme tjenester.

Hvis du vil sikre dig imod en ransagning, så brug PGP-disk. Du kan finde en guide på piratgruppens hjemmeside.

Fortsat god fildeling.

B@rney
11-15-2004, 03:59 PM
Du Klawz
undskyld måden jeg quoter på, men

APG kan kun kræve erstatning for de filer som I deler. Dvs. at 1000 TB i en ikke-delt folder vil APG ikke kunne kræve erstatning for.

1) APG siger selv, at de kun kræver erstatning for de filer folk deler.

Som du sikkert har set på www.wyren.dk
skriver APG at de har den udskrift fra min maskine !.
Men, hva nu hvis jeg havde 2,5 Tb disk plads, og 150.000 Mp3'er og 8000 Film, og de IKKE er delt. og de vælger at komme forbi her, må de så gå herfra med Bøjet hoved, og uforrettet sag ???